Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Faen, nå er jeg pissed!!!!

Det er ikke umulig at jeg er litt pedant nå, men pissed betyr full, eller drita om du vil. Pissed off betyr sinna, og må ikke blandes sammen med off-piste. Det er mulig det er pissed off du skal frem til. Ikke vet jeg.

For øvrig er jeg ikke enig i innlegget ditt. Jeg synes det er bra at NFF stiller strenge krav til fotballanleggene. Men jeg synes det er litt rart at det ikke er mulig å lage en midlertidig løsning for flomlys. Hvis man tar en tur på f.eks. Biltema, bør man kunne få tak i nok lys for ca. 30.000 kr. Eller hva med å leie lys?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må jo slukke sorgene på en eller annen måte!!!! :D

Det må alltid være rom for Askeladden i norsk fotball!!! Det prøver NFF å sette en stopper for..... Jeg blir dårlig av tanken på at fotballen kan finne på å følge basketens fotspor hvor det sportslige ikke er det viktigste!!!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

konsekvensen av det forbundet gjør kan jo bli sånn som det er i de lavere divisjoner, spesielt mellom 3 og 2.div, at klubber som egentlig er gode nok og leder serien lenge taper kamper på slutten for å ikke rykke opp fordi de ikke har råd til det

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

1.februar kan bli en sorgens dag med andre ord. martin kan være borte, stadion et lysår unna og ingen nye spillere på plass...

når det blir uttalt at det er mulig å komme til enighet før 1.februar så er det et tragisk utsagn. Selvfølgelig er det mulig, ALT er mulig like mulig som det var i desember.. men det ble ikke noe av da heller

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

budstikka melder i dag at oslo kommune, bärum kommune og akerhus fylke er enige om stadionplanene. Men, det er jo alltid et men, baneproblemene må bli löst först. ergo; når de har blitt enige om den banen til fornebu, först da er hele greia med stadion ferdig og vi får stadion! kanskje...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stadion
  • Opprett ny...