stabækLars 1 998 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 HAM-KAM-brødet: Jeg må bare få skryte av dette flotte initsiativet fra Kjelstad Bakeri på Skreia og Ham-Kam, som har tatt sponsorsamarbeid til nye høyder. Dette helmaxe brødet kan man få kjøpt på følgende steder: CC-MAT HAMAR MAXI HAMAR RIMI RINGGT. HAMAR RIMI GRANSENTERET HAMAR SPAR OTTESTAD SPAR VANG SPAR BRUMUNDDAL SPAR MOELV SPAR ROMEDAL SPAR TANGEN SPAR LØTEN SPAR RENA JOKER BRENNERIROA LØTEN JOKER STAVSJØ JOKER TINGNES SPAR SØBAKKEN ELVERUM COOP OBS RUDSHØGDA COOP MEGA ELVERUM COOP MEGA STORHAMAR COOP PRIX RIDABU COOP PRIX BØRSTAD COOP PRIX TORGHJØRNET COOP PRIX OTTESTAD REMA 1000 BASAREN REMA 1000 HAMAR VEST Ja, nå vet dere det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Og prisen er...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Og hvor grovt er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Da må du (eller noen annen) ringe CC-MAT HAMAR, MAXI HAMAR, RIMI RINGGT HAMAR, RIMI GRANSENTERET HAMAR, SPAR OTTESTAD, SPAR VANG, SPAR BRUMUNDDAL, SPAR MOELV, SPAR ROMEDAL, SPAR TANGEN, SPAR LØTEN, SPAR RENA, JOKER BRENNERIROA LØTEN, JOKER STAVSJØ JOKER TINGNES, SPAR SØBAKKEN ELVERUM, COOP OBS RUDSHØGDA, COOP MEGA ELVERUM, COOP MEGA STORHAMAR, COOP PRIX RIDABU, COOP PRIX BØRSTAD, COOP PRIX TORGHJØRNET, COOP PRIX OTTESTAD, REMA 1000 BASAREN eller REMA 1000 HAMAR VEST. Førstemann! Venter spent.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Jeg tipper at det er mellomgrovt og koster 19,50. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 29. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2004 (endret) Nei nei Lars helt feil, har ring Coop Prix på Otterstad og det koster 14,90 men han viste ikke hva det smakte eller hvor grovt det var.. Han liker ikke Ham-kam og hadde defor ingen planer om å kjøpe brødet heller for å teste det. Endret 29. Juli 2004 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Bra jobba, Pondus! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Takker og bukker O'store manager av Stabæk Jets! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
warendor 0 Del Skrevet 31. Juli 2004 Del Skrevet 31. Juli 2004 Tenk det Ham-Kam brød med Hamar pålegg til frokost!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 31. Juli 2004 Del Skrevet 31. Juli 2004 Er Ham-Kam brødet anbefalt av Fedon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 31. Juli 2004 Del Skrevet 31. Juli 2004 Hamar pålegg er bedre kjent som hapå - eller som det står på sidene til Nestle: Hapå: Navnet Hamar Pålegg forteller hvor den lages - med den populære karamellsmaken. Med melk som viktigste råvare. tror ikke dette er en slager på ham-kam brødet heller.. æsj! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 For alle veldig interesserte: Ingrediensene i brødet er: Hvetemel, vann, sammalt og steinmalt rug, gjær, margarin, salt, fiber av sukkerroer, maltmel, hvetegluten, tørket surdeig, sukker, enzymer og rapsolje. Næringsinnhold pr. 100 gram: Protein 7,4 - Karbohydrat 38,6 - Fett 2,5 Energi: 214 Kcal - 895 KJ. Vekt: Ca. 600 gr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Ikke bare jeg som kjeder meg på jobb skjønner jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg