Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nå sett hvordan man kan gjøre RBK til en "Fattig" klubb.. Det koster 12 mill da men RBK taper 100 Mill

Her er hvordan:

21-åringen som løp ut på Lerkendal onsdag kveld har fått 6.000 kroner i bot og Lerkendal-nekt. Rosenborg kan også vente seg en bot på 50 000 grunnet mannens oppførsel.

Så vis vi er 200 000 stk som gjør dette vil det koste "oss" 12 mill men det vil koste RBK 100 mill. Nå vet ikke jeg hvor mange penger RBK har, men vis de har mer kan man jo bare skaffe flere som løper ut på banen. Nå Har jeg heller ikke regnet med Bill inntektene de får for 200 000 mann ei heller renten.. eller hvor mange kamper dette tar..

Men vis noen vil gi et bidrag for å skaffe 12 mill kan dere sette inn penger på denne kontoen her:

6230.11.xxxxx.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, alle som har gjertne for stabæk hater rosenborg og alle som hater rosenborg og har råd til å avse 6000 kr vil med glede gjøre d hvis rbk taper 100 mill, men 200.000 mann får ikke plass på lerkendal akkurat og jg tror nok ikke de får bøter pr tilskuer som stormer banen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BRA! Ble faktisk litt skremt av det du skrev.. Må inndrømme at jeg gikk rett på limpinnen, det finnes faktisk folk som IKKE heier på RBK, men som håper at de gjør det bra i CL - Sykt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

egentlig kan man si d r 2 typer folk som holder med stabæk:

1: De som håper rosenborg gjør d ræva i champions leage så de ikke får alle pengene og ikke blir så suverene i norsk fotball og dermed kan kanskje stabæk ha sjangse på en plass i champions laege ved å vinne serien

2: De som håper rosenborg gjør d så bra i cl at norge får en extra plass der, og dermed kan stabæk ha muligheten til å kvalle seg via 2 plassen.

personlig tror jg at jg liger litt midt i mellom :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

personlig tror jg at jg liger litt midt i mellom :P

Jeg og. Hvis de kommer til finalen skal jeg holde med RBK. (Mulig avskyen over RBK ligger så dypt i hjertet at jeg ikke klarer, men uansett er det vel nokså hypotetisk problemstilling... eller?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hvordan Gjøre Rbk Fattige!
  • Opprett ny...