Rubbster 0 Del Skrevet 30. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 30. Juli 2004 (endret) Hvorfor sa Stabæk NEI til et samarbeid med NTG...isdenfor kom Lyn og ikke minst Atle Brynestad på banen og sa JA dermed har de nå 20-25 spillere og velge og vrake melleom...NTG mente at vi var en selvskreven føsrste valg siden vi lå nærmest....HVORFOR DA IKKE BENYTTE SEG AV MULIGHETEN DA!? Nå veit ikke jeg alle detaljene men jeg kan ikke komme på noe annet en økonomien, men det igjen...er det så stor økonomisk tap i gå inn i ett sånt "prosjekt"? http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/el...ticle838730.ece Endret 30. Juli 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 30. Juli 2004 Del Skrevet 30. Juli 2004 Så kom Lyn og ikke minst Atle Brynestad på banen.. dette taler vel for seg? ..mafia.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 30. Juli 2004 Del Skrevet 30. Juli 2004 Dette er vel noen år siden - nå har Stabæk inngått samarbeid med Nadderud videregående - Samarbeid Nadderud vgs og Stabæk fotball. Noen som vet noe mer om dette kommer igang i høst, og om det er noe interesse for det?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. Juli 2004 Del Skrevet 30. Juli 2004 er det år siden dette skjedde???? vel det var trenerne til Lyn som ville dette og...oopps...faen de har jo vært trenere i Lyn siden 1999 dem ja...ikkesant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 30. Juli 2004 Del Skrevet 30. Juli 2004 Dette er vel noen år siden - nå har Stabæk inngått samarbeid med Nadderud videregående - Samarbeid Nadderud vgs og Stabæk fotball. Noen som vet noe mer om dette kommer igang i høst, og om det er noe interesse for det?? Bla. Martin og Holter har visst allerede gått på videregående og er egentlig ganske lunkne til å analysere tyske setninger i 3 år til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 Så kom Lyn og ikke minst Atle Brynestad på banen.. dette taler vel for seg? ..mafia.. Rift om Asker- talenter: http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=153471 Lyns mafiavirksomhet er mer utbredt enn jeg trodde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg