havardw 693 Del Skrevet 12. Juli 2020 Del Skrevet 12. Juli 2020 46 minutter siden skrev guttensindet: Fikk nettopp SMS fra klubben at det fremdeles er billetter igjen til torsdag mot S08! Hva faen, skal vi ikke greie å få inn 200 stk engang til hjemmekamper? Sjekk SMS deres og fiks deg en billett (alternaivt 2 billetter) Akkurat nå er det mellom 50 og 60 ledige seter! PS. Jeg har allerede billett til torsdag ? Jeg fant ingen ledige plasser da jeg mottok meldinga, antok egentlig at det var en feilutsending? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 12. Juli 2020 Del Skrevet 12. Juli 2020 4 minutter siden skrev havardw: Jeg fant ingen ledige plasser da jeg mottok meldinga, antok egentlig at det var en feilutsending? Det var ledig på felt 201 og 202 når jeg sjekka. Men sjekket på nytt nå, og det er nok noen som har vært på her, for nå var alle billettene borte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. Juli 2020 Del Skrevet 12. Juli 2020 Finner heller ikke noen billetter, så da er det vel enten feilutsending eller blitt utsolgt. Skulle bare mangle at man ikke finner 200 som vil på kamp. Man trenger jo nok folk til at det virkelig høres ute på banen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 13. Juli 2020 Del Skrevet 13. Juli 2020 Jeg fikk bilett etter den utsendingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 13. Juli 2020 Del Skrevet 13. Juli 2020 17 timer siden skrev geirti: Finner heller ikke noen billetter, så da er det vel enten feilutsending eller blitt utsolgt. Skulle bare mangle at man ikke finner 200 som vil på kamp. Man trenger jo nok folk til at det virkelig høres ute på banen! Tilbudet om billetter gikk først ut til stående, syngende Stabæk Support-medlemmer. Epost ble sendt ut 6. Juli. Vi klarte tydeligvis ikke å selge «alle» disse. Det er for dårlig, selv om det er sommerferie. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 13. Juli 2020 Del Skrevet 13. Juli 2020 Hvor mange sesongkort er det på ståfeltet pdd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juli 2020 27 minutter siden skrev Totto: Tilbudet om billetter gikk først ut til stående, syngende Stabæk Support-medlemmer. Epost ble sendt ut 6. Juli. Vi klarte tydeligvis ikke å selge «alle» disse. Det er for dårlig, selv om det er sommerferie. Det stemmer ikke. Vi hadde 50 billetter på 205 og 206 å gi ut til SS-medlemmer, som vi sendte ut epost om 6. juli. Da vi sendte ut SMS i går var det noen igjen av disse, og de ble fylt opp i løpet av ganske kort tid, så vi klarte fint å fylle opp den kvoten vi fikk til våre medlemmer. Klubben sendte senere på kvelden ut SMS til alle sesongkortinnehavere for å fylle opp resten av feltene. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. Juli 2020 Del Skrevet 14. Juli 2020 15 timer siden skrev Petter: Det stemmer ikke. Vi hadde 50 billetter på 205 og 206 å gi ut til SS-medlemmer, som vi sendte ut epost om 6. juli. Da vi sendte ut SMS i går var det noen igjen av disse, og de ble fylt opp i løpet av ganske kort tid, så vi klarte fint å fylle opp den kvoten vi fikk til våre medlemmer. Klubben sendte senere på kvelden ut SMS til alle sesongkortinnehavere for å fylle opp resten av feltene. My bad. Trodde alle 200 ble tildelt SS denne gangen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 17. Juli 2020 Del Skrevet 17. Juli 2020 Mye bra på tribunen i en vanskelig periode. Kul tifo i går! (selv om jeg stadig vekk ikke helt skjønner poenget med å skyte opp fyrverkeri på en lys sommerkveld) Men: kan vi vær så vær så vær så snill roe fokuset på dommer litt? Helt innafor å protestere på at Hugo ikke fikk straffe. Men å klage over en offside som ikke ble dømt, når situasjonen for lengst er avklart uten at det ble noen målsjanse og ballen allerede befinner seg 40-50 meter unna er dårlig bruk av stemmebåndene. Godt levert når ballgutt kkh94 bomma på ballen, forresten! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 17. Juli 2020 Del Skrevet 17. Juli 2020 Hvorfor takker ikke laget supporterne etter kamp? Det føles litt meningsløst å stå der og klappe, mens de unge "stjernene" går rett i garderoben uten å se opp. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 17. Juli 2020 Del Skrevet 17. Juli 2020 38 minutter siden skrev mbh: Hvorfor takker ikke laget supporterne etter kamp? Det føles litt meningsløst å stå der og klappe, mens de unge "stjernene" går rett i garderoben uten å se opp. Også et godt poeng! Særdeles smittevernvennlig gest, dessuten. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2020 SS var meget bra idag! Hørtes ut som flere hundre. 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2020 Fy faen, så intenst har jeg ikke hatt det på kamp på flere år. Dette var faktisk veldig gøy. Og slitsomt. Enormt takk til alle som tok forsangeransvar i dag. Tror blant annet Peter startet tosifret antall sanger/rop. Kudos!! 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2020 Må bare få slutte meg helhjertet til begeistringen over Supports bidrag fra tribunen i dag. Jeg satt rett ved siden av dere sammen med min datter Rakel på snart 15, og vi opplevde begge to at det var et jevnt og kompakt trøkk fra dere supportere som sto litt til venstre for oss. Akkurat passe mange felles rop, akkurat passe mange mishagsytringer til dommeren, akkurat så støttende for laget - og akkurat så mye herlig humor. Jeg vil være tettere på dere på Nadderud, både i Korona-tider og etterpå! Og så gleder jeg med vilt til et stadion der "atmosfære-optimalisert" står øverst på krav-spec'en - hvilket vil si at akustikken skal styrke trøkket fra supporterne maksimalt. "Stemning på tribunen" er det våre sesongkortholdere verdsetter aller mest når de går på kamp! Neste punkt på prioriteringslista er forøvrig "pyro-optimalisert", så har skal alt tilrettelegges for blussing og røyk på en måte som forbundet vil godkjenne og som vi kan bli unike på i Norge . Det skal bli en fantastisk opplevelse og mitt sesongkort på nye Nadderud skal være så nær Support som mulig. Rakel hadde aldri hatt det morsommere på kamp, og hun har vært på alle siden 2014 ? 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 30. Juli 2020 Del Skrevet 30. Juli 2020 Hørtes godt ut på TV de som var på stadionen i dag. Veldig kudos til de som bidro til det. Feiringen ved målet til Normann Hansen er legendarisk coronastyle. https://twitter.com/feiringer/status/1288915702724857861?s=20 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
petr0la 1 Del Skrevet 30. Juli 2020 Del Skrevet 30. Juli 2020 Må si jeg koste meg på kamp idag selv. Minnet stort om når vi snudde mot LSK og Dio putta der på stemningen vi hadde idag. Vi snur det sammen! - Og det er fordi vi er BLAA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 Yaw Amankwah? https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/eliteserie-profil-om-faerre-tilskuere-publikum-spiller-en-viktig-rolle_sto7821105/story.shtml For min del har det gått greit å holde fokus og motivasjon oppe underveis i kamp. I tillegg har de 200 som har vært på Nadderud faktisk klart å skape et imponerende trøkk, så det har vært en veldig positiv overraskelse, sier Stabæk-stopperen. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 31. Juli 2020 Del Skrevet 31. Juli 2020 Fikk endelig en tribunekamp igjen! Ble utafor support og alle poster overfor tiltredes. Den brummingen da vi kjempa som hardest i 2.omg, og som (for min del) peaka under den deilige taklingen til Kornelius var rå! Eneste jeg har å si på igår er at å forsøke å øke antall repetisjoner fra 2 til 3 på noen av ropene hadde gjort underverker tror jeg. Ihvertfall rundt meg murres det til sangene, og jeg tror det generelle volumet på resten av stadion kanskje tar seg opp på rep 3. Evt bare kjøre noen flere raske kasterop, med "Tom Stenvoll"-tempoet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 14. August 2020 Del Skrevet 14. August 2020 De siste kampene har dessverre vært sånn at man har mer lyst å sette seg i et mørkt rom og gråte enn å se andreomgang. Nå åpner FHI for at vi kan la alle 200 på Nadderud gå hjem i fortvilelse i pausen, og la en ny runde tilskuere komme til andreomgang ? https://www.tv2.no/nyheter/11585043/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2020 På tide å åpne $$ feltet til hjemmematchen mot Aalesund? https://www.budstikka.no/sport/stabaek-er-klare-for-600-tilskuere-men-selger-ikke-billetter/604708!/ «Plan for 1.500 Stabæk har ikke hjemmekamp i eliteserien før 18. oktober. Da kommer bunnlaget Aalesund på besøk. Tunold sier at de skal være klare til å ta imot 600 tilskuere til den kampen. – Det er ikke noe problem. Vi har allerede lagt planer for at vi kan ta inn 1.5000 tilskuere, og samtidig ha god smittevernskontroll, sier Tunold.» 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 30. September 2020 Del Skrevet 30. September 2020 Det er vel feltet som IKKE åpnes. Skal overholde meter'n så det er vel kun felter med seter 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 «Blø for drakta, Stabæk gutta!» første 5 minuttene hjemme mot Aalesund. Det vi gjør i dag er ikke greit og da må vi si ifra. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 17. Oktober 2020 Del Skrevet 17. Oktober 2020 Ser at Tornekrattet står gjennom kampen mot Glimt (mange ikke foran setet sitt) betyr det at SS feltet mulig vil bli åpnet også i nær fremtid da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 17. Oktober 2020 Del Skrevet 17. Oktober 2020 Var ikke mye 1 meter regel blant bruntrøyefansen under scoringsfeiringene på Consto Arena heller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2020 36 minutter siden skrev nichb: Ser at Tornekrattet står gjennom kampen mot Glimt (mange ikke foran setet sitt) betyr det at SS feltet mulig vil bli åpnet også i nær fremtid da? Blir folk på ståfeltet i morgen, ja. 48 plasser, hvis jeg husker riktig. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2020 21 timer siden skrev Petter: Blir folk på ståfeltet i morgen, ja. 48 plasser, hvis jeg husker riktig. Høres ut som 480 i dag! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 20. November 2020 Del Skrevet 20. November 2020 Skulle vært i Australia... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 20. November 2020 Del Skrevet 20. November 2020 Stille rundt trekningen til sesongkort innhavere de siste kampene, det er fremdeles slik at man får sms når man kan dra på kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 20. November 2020 Del Skrevet 20. November 2020 Ble trukket på mandag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 20. November 2020 Del Skrevet 20. November 2020 Noen som vet hvor mange biletter som har blitt trukket? Det skulle øke for hver runde ble det uttalt tidligere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå