Jon 3 099 Del Skrevet 20. November 2020 Del Skrevet 20. November 2020 24 minutter siden skrev nichb: Noen som vet hvor mange biletter som har blitt trukket? Det skulle øke for hver runde ble det uttalt tidligere... Dessverre fortsatt bare 200 tilskuere som er tillatt i Bærum og Oslo. Regner heller ikke med at det blir noen flere de siste kampen, men hvem vet:-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 21. November 2020 Del Skrevet 21. November 2020 23 timer siden skrev nichb: Noen som vet hvor mange biletter som har blitt trukket? Det skulle øke for hver runde ble det uttalt tidligere... Har du lest aviser, nett, SoMe, hørt radio i de siste dagene eller ukene? Hva tror du sannsynligheten er for at det blir tillatt med flere tilskuere i Oslo-området nå? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 21. November 2020 Del Skrevet 21. November 2020 7 minutter siden skrev Wilmar: Har du lest aviser, nett, SoMe, hørt radio i de siste dagene eller ukene? Hva tror du sannsynligheten er for at det blir tillatt med flere tilskuere i Oslo-området nå? Jeg bor ikke lengre i Oslo-området eller i Bærum. Også bodd og jobbet langt unna. Så sorry at jeg ikke er 100% oppdatert på all media der... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 21. November 2020 Del Skrevet 21. November 2020 43 minutter siden skrev nichb: Jeg bor ikke lengre i Oslo-området eller i Bærum. Også bodd og jobbet langt unna. Så sorry at jeg ikke er 100% oppdatert på all media der... Tror han mente å svare på innlegget til Jon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. November 2020 Del Skrevet 21. November 2020 Hva skjedde etter 3-0-målet til Molde, egentlig? Total stillhet. Biblioteksstemning. Ikke så mye som et "blø for drakta, Stabækgutta". Hadde $$ brukt opp all energi på å rope etter dommer og Molde-spillere som drøyet eller ble liggende for lenge? Eller kanskje på de tre-fire gangene Stabæk Support faktisk levde opp til beskrivelsen i navnet i løpet av kampen? Var folk så slitne at de ikke gadd å bli igjen etter kamp? Feltet tømte seg på 30 sekunder. Dette var stusselig, ass. Nesten like stusselig som 2. omgangen på banen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 21. November 2020 Del Skrevet 21. November 2020 3 minutter siden skrev kkh94: Var folk så slitne at de ikke gadd å bli igjen etter kamp? Feltet tømte seg på 30 sekunder. Dette var stusselig, ass. Nesten like stusselig som 2. omgangen på banen. Stabæk ligger under 0-3, det er 5 min igjen av kampen, det er piss kaldt ute. Selvfølgelig går folk før dommeren blåser 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. November 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. November 2020 47 minutter siden skrev kkh94: Hva skjedde etter 3-0-målet til Molde, egentlig? Total stillhet. Biblioteksstemning. Ikke så mye som et "blø for drakta, Stabækgutta". Hadde $$ brukt opp all energi på å rope etter dommer og Molde-spillere som drøyet eller ble liggende for lenge? Eller kanskje på de tre-fire gangene Stabæk Support faktisk levde opp til beskrivelsen i navnet i løpet av kampen? Var folk så slitne at de ikke gadd å bli igjen etter kamp? Feltet tømte seg på 30 sekunder. Dette var stusselig, ass. Nesten like stusselig som 2. omgangen på banen. Kødder du med meg eller? 3-4 ganger? 1. omgang er vel fort årsbeste på tribunen (sett bort ifra den ene kampen vi fikk på ståfeltet). At det faller litt når laget faller sammen er vel ikke så rart. Og med den totale kollapsen på slutten i dag er det vanskelig å finne energi til å fortsette å synge. Å skape trøkk når alle står med to meters avstand, og man maks er 15-20 stk som synger, er en fryktelig tung oppgave. Jeg mener man bør innse at dette er vanskelige forhold for en forsanger, og kanskje justere forventningene sine ned litt. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. November 2020 Del Skrevet 21. November 2020 3 minutter siden skrev Petter: Kødder du med meg eller? 3-4 ganger? 1. omgang er vel fort årsbeste på tribunen (sett bort ifra den ene kampen vi fikk på ståfeltet). At det faller litt når laget faller sammen er vel ikke så rart. Og med den totale kollapsen på slutten i dag er det vanskelig å finne energi til å fortsette å synge. Å skape trøkk når alle står med to meters avstand, og man maks er 15-20 stk som synger, er en fryktelig tung oppgave. Jeg mener man bør innse at dette er vanskelige forhold for en forsanger, og kanskje justere forventningene sine ned litt. Det er bare å ignorere tribunepoliti på samme måte som man bør ignorere Twitter-politi. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 30. November 2020 Del Skrevet 30. November 2020 Dersom man ikke er så heldig å bli valgt ut som tilskuer gjennom sesongkortet sitt har SATS Bekkestua en konkurranse hvor man kan vinne billetter til kampen mot Engen på deres instagram! Måtte de ende opp hos noen som gir alt fra tribunen! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 17. Mars 2021 Del Skrevet 17. Mars 2021 Gjenbruker fjorårets tråd.. Hvordan blir det med tilskuere i år? Jeg mistenker at det kommer til å være veldig restriktivt i år også. Men i dag kom nyheten om at EU går enda et skritt retning vaksinepass og har invitert Norge til å henge seg på. Seriestarten er allerede utsatt til mai, og det snakkes om ytterligere utsettelser. Det betyr at allerede ved seriestart har vi forhåpentligvis en god del vaksinerte. Kan klubbene jobbe for en løsning der deler av stadion kan åpnes for de som er vaksinert (og sikkert med en tidsmargin fra siste dose)? På Nadderud kunne man jo tenkt seg at de kan slippe inn 200 på hovis som før, mens den andre siden åpnes helt opp for alle som har gyldig vaksine? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 13. April 2021 Del Skrevet 13. April 2021 Nye nasjonaleregler der det kan være mulighet for 600 på tribunen. (Lage 3 kohorter med 200) så lenge man har 2 meter mellom fastmonterte seter. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 13. April 2021 Del Skrevet 13. April 2021 Hva er oddsen for lokale innstramninger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. April 2021 Del Skrevet 13. April 2021 2 timer siden skrev SuperDungeonMaster: Hva er oddsen for lokale innstramninger? Det er allerede strammet inn til 0 tilskuere med 5A, også presisert på dagens pressekonferanse. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 7. Juni 2021 Del Skrevet 7. Juni 2021 https://www.vg.no/sport/fotball/i/X8KG3o/lovendring-aapner-for-fotballfest-uproblematisk-med-5000-tilskuere Visstnok har det nå gått gjennom at vi fra Enga-kampen (etter planen) kan fylle opp til 50% av plassene på Nadderud med sjekk av coronasertifikat! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 7. Juni 2021 Del Skrevet 7. Juni 2021 På tide å skryte på seg kols da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. Juni 2021 Del Skrevet 7. Juni 2021 Eller ta en test to dager før kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 7. Juni 2021 Del Skrevet 7. Juni 2021 3 timer siden skrev geirti: Eller ta en test to dager før kamp? *under 24 timer før Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 14. Juni 2021 Del Skrevet 14. Juni 2021 Bekreftet på pressekonferanse nå at koronasertifikat vil gjøre det mulig å slippe inn flere: Innendørs Utendørs Med test eller koronasertifikat Faste tilviste plasser 50 % kapasitet opp til maks 2500 personer (500 x 5 kohorter) 50 % kapasitet opp til maks 5000 personer (500 x 10 kohorter) Uten faste plasser 50 % kapasitet opp til maks 1000 personer (500 x 2 kohorter) 50 % kapasitet opp til maks 2000 personer (500 x 4 kohorter) Litt uklart for meg om hovrdan det er med avstand (annet hvert sete osv) på "faste tilviste plasser" og hvordan det evt er med ståtribune. Dette skal da gjelde fra Trinn 3. Uten at jeg helt har fått med meg når vi går til det trinnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 14. Juni 2021 Del Skrevet 14. Juni 2021 22 minutter siden skrev odd: Bekreftet på pressekonferanse nå at koronasertifikat vil gjøre det mulig å slippe inn flere: Innendørs Utendørs Med test eller koronasertifikat Faste tilviste plasser 50 % kapasitet opp til maks 2500 personer (500 x 5 kohorter) 50 % kapasitet opp til maks 5000 personer (500 x 10 kohorter) Uten faste plasser 50 % kapasitet opp til maks 1000 personer (500 x 2 kohorter) 50 % kapasitet opp til maks 2000 personer (500 x 4 kohorter) Litt uklart for meg om hovrdan det er med avstand (annet hvert sete osv) på "faste tilviste plasser" og hvordan det evt er med ståtribune. Dette skal da gjelde fra Trinn 3. Uten at jeg helt har fått med meg når vi går til det trinnet. Slik det ser ut er dette gjeldene fra neste hjemmekamp. Da kan vi har 50% av kapasitet på sitteplasser. Blir vel rundt 2000 det? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juli 2021 Deilig å høre Stabæk support på bortebane igjen 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 21. Juli 2021 Del Skrevet 21. Juli 2021 Skal hvert fall ikke stå på supporterne. Deilig trøkk i dag og man jobbet frem spillerne til seier idag. Lenge siden så bra trøkk blant fansen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 958 Del Skrevet 22. Juli 2021 Del Skrevet 22. Juli 2021 Hvorfor har vi nesten stoppet helt med hoppingen på ulike sanger? For all del, bra lyd i går, men trommene savnes og. Trommene gjør det enklere med hopping og, siden da er det enklere med høyere tempo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 22. Juli 2021 Del Skrevet 22. Juli 2021 10 minutter siden skrev Jørg1: Hvorfor har vi nesten stoppet helt med hoppingen på ulike sanger? For all del, bra lyd i går, men trommene savnes og. Trommene gjør det enklere med hopping og, siden da er det enklere med høyere tempo. Folk generelt har blitt slappe på hopping. Vi var fantastiske på dette i 2008 og et par påfølgende år. Det begynner med hver enkelt, det er for enkelt å sluntre unna. Se her fra 4:28. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 22. Juli 2021 Del Skrevet 22. Juli 2021 Unnasluntring i forbindelse med hopping er et problem vi ikke har på hovis. Jeg foreslår derfor at dere ser hvordan vi på solsiden gjør det. Legg spesielt merke til finansministeren og sentralbanksjefen. Der har du gutter som holder et høyt tempo! Selv uten trommer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Juli 2021 Nå er det fryktelig lenge siden jeg har vært på kamp med Stabæk Support (har kompiser som trives best på Hovis, og vært dårlig på bortematcher), så i dag var det fryktelig gøy å kjenne at man er litt hes ingen. Takk for kampen! 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå