Øyvind 2 035 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237283 Kom igjen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 noen som har en anelse om hva markedsprisen på en spiller på chippen ligger på nå? Han er jo ung, god og har lenge igjen av kontrakten. 30mill? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 et viktig poeng til er jo at han aldri er skadet. Det er greit å vite for de som skal bla opp millionene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 Er ikke godt å si hva markedsprisen er, men under 30mill tror jeg ikke på. United betalte vel 120mill for C. Ronaldo, Barcelona 240mill for Ronaldinho, mens Milan betalte 60mill for Kaká. Alle gode kjøp, men ift pris/prestasjoner har jo Milan gjort det beste kjøpet. Tror britiske og spanske toppklubber er villige til å betale mer, enn feks italienske. Tør vi håpe på Spurs, og 50mill ? Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 2.750.000 € på www.transfermarkt.de. men...han har spilt em, han har spilt /spiller med en av de beste belgiske lagene, han har kontrakt i belgia - derfor blir han veldig dyr! kanskje er monaco best for ham? de har massevis penger, sola skinner hver dag, han lever sammen med millionærer og han snakker jo allerede fransk (og han snakker engelsk med fransk-svensk aksent, høres litt merkelig ut ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 Sørg for at han selges for en sum som sikrer oss Dioh Williams og penger på bok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 Var ikke Monaco faretruende nære konkurs for ikke så alt for lenge siden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 ja, de her derfor solgt noen gode (dyre) spillere som rothen. men de har sikkert nok penger til å kjøpe chippen til en god nok pris, slik at vi får en god sum! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 Monaco måtte selge pga fare for konkurs, og de har riktignok solgt Guily (Barca) og Rothen (PSG), samt kvittet seg med lønnen til Morientes, men de kan vel ikke handle i hue og rævva når kreditorene står på døra allikevel ? For det fotballmessige så tror jeg det hadde vært bra å gå til fransk toppserie, og høyrebacken til Monaco er jo utrolig bra (husker ikke navnet), så de hadde sikkert fått et fint samarbeid. Tror pengene ligger på det britiske øyriket, selv om Tottenham ikke når Monaco til knærne hva fotball angår. Forresten så har Monaco fått frem spillere som Rothen og Guily, og ikke minst Henry og Trezeguet, og det borger for gode utviklingsforhold. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 Er ikke venstrebacken (eller kanskje det var høyre) også meget habil? Patrice Evra mener jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 vi får 12.5 % ved vidre salg, jg tror på en sum rundt 50 mil dermed fortjeneste på rundt 6 mill for stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Monaco måtte selge pga fare for konkurs, og de har riktignok solgt Guily (Barca) og Rothen (PSG), samt kvittet seg med lønnen til Morientes, men de kan vel ikke handle i hue og rævva når kreditorene står på døra allikevel ? For det fotballmessige så tror jeg det hadde vært bra å gå til fransk toppserie, og høyrebacken til Monaco er jo utrolig bra (husker ikke navnet), så de hadde sikkert fått et fint samarbeid. Tror pengene ligger på det britiske øyriket, selv om Tottenham ikke når Monaco til knærne hva fotball angår. Forresten så har Monaco fått frem spillere som Rothen og Guily, og ikke minst Henry og Trezeguet, og det borger for gode utviklingsforhold. Forza Stabæk Monaco fikk vel innskutt frisk kapital av noen nye folk.. uansett, de ble nødt til å selge noen og tviler på at neste sesong blir like suksessfylt. Uansett hvor mye vi får kommer det absolutt godt med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 I en notis lørdag skrev Aftenposten at Stabæk i avtalen med Anderlecht har en klausul som innebærer at vi får en mill dersom Anderlecht når Mesterligaen med Chippen i stallen. Planen må derfor være at de vinner returkampen mot Benifica for deretter å selge han for 50 mill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Det hørtes fint ut Thomas. Vi satser slik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 Så nettopp (er ikke så oppdatert tydeligvis) at Chippen ble utleid til Roma tidligere i måneden, med en klausul om kjøp etter endt sesong for 3 millioner euro, som er drøyt 25 millioner norske. Får vi noe prosenter av dette ved evt. salg? Og hva fikk vi da han gikk til Nantes? Forøvrig ble Chippen intervjua da han ankom Roma, og ble spurt om han kunne noe italiensk. "Vaffanculo" svarte han (som på godt norsk betyr fuck off). Spenstig:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 han kan ihvertfall prate med totti og andre itlalienske "guder" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 Er ikke venstrebacken (eller kanskje det var høyre) også meget habil? Patrice Evra mener jeg... Ho ho ho, fornøyd med den ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Så nettopp (er ikke så oppdatert tydeligvis) at Chippen ble utleid til Roma tidligere i måneden, med en klausul om kjøp etter endt sesong for 3 millioner euro, som er drøyt 25 millioner norske. Får vi noe prosenter av dette ved evt. salg? Og hva fikk vi da han gikk til Nantes?Forøvrig ble Chippen intervjua da han ankom Roma, og ble spurt om han kunne noe italiensk. "Vaffanculo" svarte han (som på godt norsk betyr fuck off). Spenstig:) http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article999550.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Så nettopp (er ikke så oppdatert tydeligvis) at Chippen ble utleid til Roma tidligere i måneden, med en klausul om kjøp etter endt sesong for 3 millioner euro, som er drøyt 25 millioner norske. Får vi noe prosenter av dette ved evt. salg? Og hva fikk vi da han gikk til Nantes?Forøvrig ble Chippen intervjua da han ankom Roma, og ble spurt om han kunne noe italiensk. "Vaffanculo" svarte han (som på godt norsk betyr fuck off). Spenstig:) Jeg så kampen Man U - Roma i Bucharesti og den rumenske kommentatoren, uten at jeg skal skryte på meg at jeg er en støver i rumensk, skrøt gjentatte ganger av Chippen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trondfo 9 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Chippen til Saudi-Arabia Chippen er solgt for ca 3 millioner euro, men det gir vel ingen penger til Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 Har Chippen egentlig noen gang vært stabilt god over en lengre periode etter han forlot Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 95 mill over 4 år, ikke verst... http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle114908.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. August 2008 Del Skrevet 5. August 2008 95 mill over 4 år, ikke verst...http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle114908.ece Tror jeg kunne ha takket ja til 4 år i sol og varme med fine strender til den lønnen og jeg ble spurt... Så får vi håpe at han er mett på penger og kommer tilbake til der det hele startet om 3-4 år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 95 mill over 4 år, ikke verst...http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle114908.ece Tror jeg kunne ha takket ja til 4 år i sol og varme med fine strender til den lønnen og jeg ble spurt... Så får vi håpe at han er mett på penger og kommer tilbake til der det hele startet om 3-4 år Jeg tror Saudi Arabia er det siste landet jeg kunne tenke meg å bo i Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 429 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Kunne vel klart det i 4 år for den batalingen. Kjipt å spille fotball i nattkjole, men jeg junne levd med det også så lenge jeg får sånn kul snor på hodet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 Han skal jo ikke bo der i 4 år. Han skal jo bare bo der lenge nok til han nok en gang kan skifte klubb, så vi kan få flere penger i kassa. Hvor lenge får vi egentlig utdanningskompensasjon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå