Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For oss hjemmesittere (med bredbånd), sender både nrk.no og tv2.no live fra kampen. Billetten koster 50 kroner begge steder, men hos nrk får du tilgang til alle kamper de neste 24 timene - TV2 gir deg bare tilgang til en kamp) men hvem vil vel se på noe mer enn Stabæk?? :lol: )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett live på nrk, men har sett "høydepunkter" bl.a. fra ifjor (Finstad scorte jo en haug med flotte mål!! :huh: ) og høydepunkter fungerer helt greit, aner ikke hvordan live blir men sikkert ganske likt.. d.v.s. helt greit bilde.

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo selvsagt Canal + også, men i sendeskjemaet står det kun "Tippeligaen". Tror det faktisk er Canal plus yndlingen Vålerengen sin hjemmekamp som blir vist. Da ser jeg heller på pausefisken... (Samme spenning; Kanskje en av fiskene dør/Kanskje VIF taper...)

Rart at de ikke "bestilte" RBK - LSK, i og med at det er lenge siden man "visste" at det skulle bli seriefinale. Bedre fotball og flere seere skulle jeg tro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er nok vif-ffk som går på canal+. Leste et eller annet sted at det var ingen av de tre kanalene som hadde bestilt rbk-lsk når direktekampene ble satt opp - ikke at det gjør meg så mye da, hadde jo ikke tenkt å se på den uansett! :D

bildet på live er helt ok det - seff litt avhengig av hvor kjapt bredbånd du har, de sender i flere forskjellige "oppløsninger". Jeg tror nrk og tv2 viser nøyaktig samme bilde, men hvor bra det oppleves kan avhenge av hvilken bredbåndsleverandør du har. TV2 har f.eks. avtale med NextGenTel (min leverandør), så jeg henter datastrømmen direkte fra en server i NGT's nett, slik at dataene ikke behøver å gå igjennom "hele" internett.

Eneste ulempen jeg ser, er at signalene er 1-2 minutter forsinka, så hvis du hører på radiosporten samtidig (web-tv er som regel uten kommentatorlyd), så har du som regel hørt scoringa før du ser den - men det kan jo være en fordel også, så du er sikker på å få med deg målet! har pleid å være dårlig med repriser på web-tv!

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2.2 mbit gjennom NextGentel og synes web tv på tv2 fungerer fint i full skjerm modus. Bildekvalitet er dog ikke bedre enn at i situasjoner hvor ballen er i rask bevegelse er selve kula like tydlig som pucken i ishockey...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm - jeg liker ikke dette. Vel at Tromsø vinner sin 8ende av 9ende hjemmekamp er vel neppe noe man kan si noe på. Problemet er at det ikke er vi som har den ene seieren. Huff huff - vet at det ikke er lov, men begynner kanskje å grue meg litt til høsten jeg...

De neste 3 kampene er ekstremt viktige for oss, HAKA i UEFA (serieleder i Finland) - Sandafjord i cupen (som forresten vant 9-1 hjemme i dag) og Bodø Glimt i serien (høstens formlag med 3 seiere på rad) Av disse kampene skulle jeg ønske at Bodø Glimt var den minst viktige å vinne - dessverre er det vel den viktigste. Er det lov å spørre om vi kan kjøpe oss en spiss som kan klare å score på egenhånd ?

Huff

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm - jeg liker ikke dette. Vel at Tromsø vinner sin 8ende av 9ende hjemmekamp er vel neppe noe man kan si noe på. Problemet er at det ikke er vi som har den ene seieren. Huff huff - vet at det ikke er lov, men begynner kanskje å grue meg litt til høsten jeg...

De neste 3 kampene er ekstremt viktige for oss, HAKA i UEFA (serieleder i Finland) - Sandafjord i cupen (som forresten vant 9-1 hjemme i dag) og Bodø Glimt i serien (høstens formlag med 3 seiere på rad) Av disse kampene skulle jeg ønske at Bodø Glimt var den minst viktige å vinne - dessverre er det vel den viktigste. Er det lov å spørre om vi kan kjøpe oss en spiss som kan klare å score på egenhånd ?

Huff

tja, det er lov å spørre men om vi får det er et annet ønske.

La oss håpe Sogndal rykker ned og Braathen gjør det "bra" i RBK så får vi tak i Ødegaard og Storflor...Ødegaard som scoreren og storflor og midtbanen som mælgivende personer ¤drømmer¤ :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tapet mot Tromsø er krise!

Det var ikke nok med at vi ikke tar poeng, men vi blir rundspilt i andre omgang...

Her må mye ryddes opp i innen torsdag!

I A Hagen

Og hvorfor blir vi rundspilt i 2 omg?

Her er svaret som Steinar sa i pausen "forsetter Stabæk og spille som i første får vi overganger nok til å avgjøre"!

Det må være lov å sette krav til de personene som setter opp taktikken og de får stryk i dag.

Tom, Veigar, Hauger og Samuel er usynlige i 1 omgang og får ikke til noe som helst.

Hva kontrer Gaute med? han bytter Hauger med Stenersen men bommer helt på arbeidsoppgavene. Når man spiller mot Til må man blokkere:

1. Langballene mot Årst

2. De kjappe spillevendingene til Koppinen og Strand på midten

Dette bommer vi totalt på og blir overspilt bakover!

Talentløst og dette må taes opp med en gang!

Hadde Gaute sett kampen fra tribunen hadde han sett:

1 Tom som bommer med passninger og gir nevnte koppinen og Strand muligheten til å kontre med sine feil passninger.

2. Hauger er ikke med og ser hva som skjer bakover og gir Til muligheten til å kontre.

Hvorfor bytte ut en teknikker som Samuel når Tom ikke har dagen?

Hvorfor får Veigard spille 90 minuttter når han taper duell på duell?

Hvorfor står vi og ser på når Til prøver å drøye tiden med å diskutere med dommeren?

Hvorfor spiller vi ikke lærkula på spillere som er i god posisjon?

Vi fortjener enkelt og greit å ligge der vi ligger på tabellen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veigar Pall har ikke vært bra så langt iår, men igår var han og Jon Knudsen våre beste spillere. Veigar mistet ikke en eneste ball, driblet alle, hadde smarte flikker og avleveringer og satte inn et enkelt mål når han hadde sjansen.

Da får man heller tåle at han ikke vinner like mye i lufta som Finstad ville gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil si at en del av tapet må gå i at dere ikke spilte det jeg vil kalle typisk Stabæk-fotball, altså god og konstruktiv fotball. Det var mye dueller, til dels ufine dueller. Må ta fellingen av Steinar Nilsen på en Stabæk-corner, der Veigar bare meier ham ned bakfra. Og stol på meg, det han presterte der hadde lite eller ingenting med fotball å gjøre.

Jeg har selv vært på Nadderud flere ganger mens jeg bodde i Oslo, og har som regel likt det jeg har sett fra de svart-blå, men var ikke særlig vennlig innstilt etter oppførselen på Alfheim.

Men det blir vel feil å gi spillerne 100% av skylden, jeg har aldri noen sinne sett en verre dommer. Skylapper og mangel på initiativ av dimensjoner!!! Han mistet helt kontrollen på kampen, og det førte vel til stemningen som det ble etterhvert. Resultatet var vel greit nok, men det er bare trist å se at ting raser slik ut av kontroll grunnet en gul-kledd idiot...

Jeg ønsker dere lykke til videre i sesongen, og sier nok en gang som jeg har sagt før her inne, Stabæk er alt for god til å ligge der dere ligger, og jeg har klokkeren tro på at det blir en del klatring mot slutten når laget deres for samlet seg litt mer! :)

Liten hilsen fra en Tromsø-fan...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Tromsø - Stabæk
  • Opprett ny...