Markus 5 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Nydelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Din beste hittil. Rett og slett moderne kunst! *applaus* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Så flink du har blitt Markus! Skulle nesten ikke tro det var stort å gjøre hos Norges største sikkerhetsprodusent.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Ingen tvil om hvem av de to jeg vil ha på laget! En som virkelig blør for drakta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 JA! Legg merke til at drakta til Gamst er speilvendt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 JA! Legg merke til at drakta til Gamst er speilvendt... men du la ikke merke til noe galt med drakt til henning på midt bilde ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Nei? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 JA! Legg merke til at drakta til Gamst er speilvendt... men du la ikke merke til noe galt med drakt til henning på midt bilde ??? du har vel vært inne på det !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Stabæk merket skal jo selvfølgelig stå på venstre side (Hjertet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 JA! Legg merke til at drakta til Gamst er speilvendt... men du la ikke merke til noe galt med drakt til henning på midt bilde ??? du har vel vært inne på det !!! Inne hvor? *forvirret* Sånn går det når man har vært borte i to uker.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 JA! Legg merke til at drakta til Gamst er speilvendt... men du la ikke merke til noe galt med drakt til henning på midt bilde ??? du har vel vært inne på det !!! Inne hvor? *forvirret* Sånn går det når man har vært borte i to uker.. Henning Hauger er OGSÅ speilvendt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. August 2004 Del Skrevet 4. August 2004 Laget er vel rimlig bankers... ------------------Jon------------------ ---Morten----Muri----Mike----IA--- Stian----Henning----Martin----Tom ---------Sammy-----Veigar--------- Usikkerheten ligger vel om Gaute lar unggutta spille seg inn på laget eller om de gamle må spille seg ut... Tenker da på Henning vs Tommy... Det kan vel muligens være lurt med deffensive Tommy mot angrepsvillige Tromsø, men jeg velger Henning... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 4. August 2004 Del Skrevet 4. August 2004 Jeg tror Gaute vil prøve seg med Henning i neste kamp mot Tromsø HVIS han får trent Henning inn Tommy sin rolle, noe som ikke behøver å være lett 5 dager før kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. August 2004 Del Skrevet 4. August 2004 Den oppstillingen kommer garantert til å skaffe oss 3 poeng mot Tromsø! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 4. August 2004 Del Skrevet 4. August 2004 Jeg tror Gaute vil prøve seg med Henning i neste kamp mot Tromsø HVIS han får trent Henning inn Tommy sin rolle, noe som ikke behøver å være lett 5 dager før kamp Er det ikke det gutta trener på hele tiden da? Henning trener vel neppe hver dag for å gå inn i rollen som midtstopper eller spiss?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. August 2004 Del Skrevet 4. August 2004 Nettopp. Henning er sentral midtbane, som kan vikariere på kanten. Det er det han trener på hele året Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. August 2004 (endret) Del Skrevet 4. August 2004 (endret) Jeg tror Gaute vil prøve seg med Henning i neste kamp mot Tromsø HVIS han får trent Henning inn Tommy sin rolle, noe som ikke behøver å være lett 5 dager før kamp Er det ikke det gutta trener på hele tiden da? Henning trener vel neppe hver dag for å gå inn i rollen som midtstopper eller spiss?? Det gikk jo helt glimrende mot Ham-Kam helt til Hamarbøllene skadet Ohr, og Henning ble noe overraskende sendt ut på kanten. Endret 4. August 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 4. August 2004 Del Skrevet 4. August 2004 syns også laget som starta mot Hamkam bør starte mot tromsø. titta litt på treningen i lunchen i dag.. det så virkelig ut som gutta er max tente. beste jeg har sett på lenge. la særlig merke til Finstad, aldri sett han med så bra innsats. virker som han virkelig tar det på alvor at han har mista spissplassen. tror på 3 poeng i tromsø! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 4. August 2004 Del Skrevet 4. August 2004 Jeg håper Gaute satser på Henning sentralt, men har en anelse om at Tommy kan foretrekkes (så sant han er frisk) pga bortebane, aggresiv og tøff motstander, etc. Når det er sagt så håper jeg Henning blir et førstevalg sammen med Martin fremover, ihvertfall inntil Mads blir klar igjen. Det han viser mot Ham Kam er stor fotball, og jeg er sikker på at med fast plass på Stabæk, og 4 år på baken, er han landslagsaktuell. Han har det snittet, og den touchen, som kan gjøre han til en virkelig stor spiller. Heia Henning. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 6. August 2004 Del Skrevet 6. August 2004 Mads er, når han er skadefri, et klart førstevalg etter min mening. Men han sliter mye med skader. Fansen i AGF beskyldte han for å ha porselensben.. Det kan tyde på at han er skadeforfulgt. Nå mistet han riktignok grunntreningen i vinter men det er et svakhetstegn at han er så mye skadet som han tilsynelatende er. Dersom jeg husker riktig var også skader årsaken til at han mistet plassen i Ancona. Ellers er det dårlig med oppdateringer på stabak.no for tiden. Men Nettavisen skriver at han trente i går, torsdag. Vi får håpe at det betyr at han kommer raskere tilbake enn først antatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 6. August 2004 Del Skrevet 6. August 2004 Han hadde ingen plass i Ancona. Spilte ikke et minutt såvidt jeg vet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 7. August 2004 Del Skrevet 7. August 2004 IA klinker til Årst,,, Martin nøytraliserer Gamst´en... og VIPS: 3 poeng på bortebane! Dessuten lukter det av bra utvikling siden serieferien: Martin på stabil formforbedring, Ohr har fått orden på saker og ting, Henning viser seg frem, det er drive og ånd i laget --- og kanskje har Finstad skjønt poenget snart også.... T R E poeng i morgen !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 7. August 2004 Del Skrevet 7. August 2004 Ikke for å være sær, men jeg har bange anelser foran morgendagens bortekamp. Har på følelsen at Tromsø faktisk ikke er den døgnflua mange trodde de skulle bli. Som hjemmelag er de jo klart best i serien, og med såpass ustabilt angrep som vi fremviser for tiden, kan dette fort bli null mål til oss. TIL fikk kanskje også et lite løft mentalt etter det gode resultatet på Åråsen, og øyner gull og grønne enger. Nei, denne blir nok litt vel tøff for gutta. Hater å være så negativ....men realismen tok overhånd. Statistikken de siste åra er jo på vår sida da! Håpet og troen er der fortsatt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 7. August 2004 Del Skrevet 7. August 2004 gutta har hatt utrolig bra innsats på treningene de siste dagene. ..en engelsk trener har vært på besøk og trent pasningsteknik med gutta. ..i tillegg har det trent en liten sterk plugg med lange krøller med gutta de siste dagene, noen som veit hvem det er? han virket sterk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 8. August 2004 Del Skrevet 8. August 2004 Rykter jeg fikk med meg i natt tilsier at laget blir tilsvarende det som startet mot hamkam.. NOen som kan bekrefte dette? E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 8. August 2004 Del Skrevet 8. August 2004 Ser at både nettavisen.no og Dagbladet tipper U i kampen, men alle oddsspill har favorisert hjemmeseier. Poeng er livsviktig nå, med så mange kjipe bortekamper fremover, så her krysses alt av lemmer. Bare vi kunne holde nullen bak så... Blir fotballekstra og 442 på meg i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 8. August 2004 Del Skrevet 8. August 2004 Samme her! Sitter på hytta på Ringebufjellet.. Staaabæk skal ha 3 poeng, staaaaabæk skal ha 3 poeng, stabæk skal ha 3 poeng heyheyehy!!!! Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 8. August 2004 Del Skrevet 8. August 2004 ...da kan de henge sammen med familien min og heie på Stabæk i kveld, jeg sendte dem til Venabygda for helgen.. ....tiden går alt for sakte.. denne dagen er kun godt for en ting, 3poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg