Gå til innhold

Anbefalte innlegg

At gule drakter er stygt, stygt, stygt vet vi alle. Men gule draktene har særdeles negative konsekvenser på mennesker utover det rent estetiske. I Moss har ondskapen over flere år fått utvikle seg. Det har gått så langt at selv edle rockere blir psyke i hodet sitt. I år arrangeres nok en runde med ROCK MOT FOTBALL. Heldigvis er det foreløpig bare dustete pingleband som deltar. Men denne tendensen er skummel!

Rock mot fotball, en total selvmotsigelse, er en trussel mot vår sivilisasjon. Hva blir det neste? Puling mot vedhogst?

FORBY GULE DRAKTER NÅ!

_fotball_jpg_212645h.jpg

Les mer om galskapen her

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er dette for en gjeng!?! :blink: Det er jo galskap! Men bortsett fra å ha navnet "rock mot fotball" og sikkert forby alt som forbindes med fotball på festivalen har de jo ingen innvirkning på hva som skjer med FFK og Moss.. Uansett så er det jo helt sprøtt... <_<:blink::huh::o

De gule draktene har skylda! :lol:

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten trist korrigering må nok deg til del Stabæklars. Jeg ble beroliget over din trøst i at det bare var pingleband med på dette, men så etterpå til mitt sjokk at The Ricochets er med. De jobber innen rammene av fotballsupporterkulturen som jo består mye av alkohol, og burde således ikke være med på slike begivenheter. Satser på at de:

1 Synes det er greit å være hore om man blir godt nok betalt.

2 Var på fylla, når de takket ja til dette og dermed ikke kan lastes

post-1-1091790807_thumb.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten trist korrigering må nok deg til del Stabæklars. Jeg ble beroliget over din trøst i at det bare var pingleband med på dette, men så etterpå til mitt sjokk at The Ricochets er med.

Ja, dette bare understreker alvoret i situasjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Forbud Mot Gule Drakter
  • Opprett ny...