Gå til innhold

Kamptråd: Amazon Grimstad - Stabæk, Levermyr stadion, søndag 16.08.20 kl.15:00 

Anbefalte innlegg

Neste kamp for Chixa er borte mot Amazon Grimstad , søndag 16. August. 

Etter fem runder står Stabæk med full pott og troner alene topp, Amazon G. derimot har kun 4 poeng etter 5 spilte kamper. 

Lagene har møttes 15 ganger tidligere fordelt på serie og cup, Stabæk står igjen med 14 seiere og 46-5 i målforskjell 

Les mer om dagens motstander HER

Avspark på Levermyr stadion er klokken 15:00

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppserien.no vurderer runde 6 i førstedivisjon, om Stabæk skriver de blant annet dette:
«Amazon tar imot suverene Stabæk.
Med fem av fem mulige seire, er det liten tvil om hvilken oppgave Amazon Grimstad står overfor denne helgen når Stabæk kommer på besøk til Grimstad. Men forrige helg tok Amazon Grimstad sesongens første seier, og har økt selvtillit i forkant av oppgjøret.» 

Hele vurderingen av Stabæk - Amazon matchen og de andre kampene I helgens runden kan du lese HER

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagoppstilling: Panengstuen - Bjørneboe, Kristoffersen, Søndenå - Hauge, Aandal , Kielland, Loennecken, Grønli - Bjånesøy, Omarsdottir.

Benk: Skoglund - Bjørndalen, Fennefoss, Fladberg, Haartveit, Jønsson, Normann, Ruud  Thoresen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grønli og Omarsdottir har imponert meg i det siste, så det gleder meg at begge starter. Tror vi skal få noen mål her, men er mer usikker på hvor solide vi er bakover. Det var ikke akkurat betongforsvar mot Medkila. Samtidig er definitivt ikke Amazon i besittelse av noe betongsforsvar heller..

Jeg forventer at vi scorer (absolutt) minimum 2 og at vi slipper inn maksimum ett. Da skal det kunne bli 3 poeng. Jeg tror vel egentlig vi vinner med 2-3 mål her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bytta inn Jönsson også, ser jeg på vglive. Virker som vi er ganske topptunge. Stanger vi mot en mur eller er vi helt ute av det? Er det noen som er tilstede eller ser på en stream?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melissa har vel den første i stangen, deretter treffer den keeper som på mirakuløst vis får slått ballen ut i feltet hvor to av våre ikke klarer å pirke den inn. Ina har en kanon i tverrligger fra utenfor 16. Iris curler en i stang. Maikrn fyrer fra 30 i tverrligger. Den siste var etter scoringen.

Ved scoringen står så å si alt av spillere innenfor fem. Justine slår den over alle, og i borterste kryss. Vakkert. 

Amazon er med og spiller i 1. omgang. I 2. omgang prøver de kun å få tiden til å gå, men uten at det blir overdrevent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Amazon Grimstad - Stabæk, Levermyr stadion, søndag 16.08.20 kl.15:00 
  • Opprett ny...