Gå til innhold

Jeg vet jeg lager et HÆLVETE her nå men, Bør Gaute Larsen få sparken?  

56 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

De andre lagene vet hvordan vi spiller nå, og vi er håpløse på å trille ball bak - det er lett å skylde på spissene hele tiden men så lenge vi triller ball mellom de fire bak og prøver å spille oss rolig ut som vi ikke lykkes mer med en 1 av 5 ganger.(virker sånn for meg)

Steinar Nilsen sa det i pausen i kampen også: "Forsetter Stabæk og spille som i første får vi overganger nok til å avgjøre!"

Noen må ta ansvar! Hvem?

Gaute?

Får sikker mange mot meg nå, men JA! jeg syntes det!!

Støtter spillerne 100% men ikke Gaute!

Åpen for andre forslag, men jeg ser dem ikke..

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skulle ha fikset den for lenge lenge siden har sett dette spillet i hele sesongen..

Kanskje noen skal gi tog-tabellen til Gaute så kanskje vi rekker dem neste sesong? Blæ! Yup den var dårlig jeg vet.

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei...vente litt nå!

Husk at siden kampen mot LSK har vi bare to tap (Molde og TIL borte), og har klatret gjevnt og trutt på tabellen. Ingebrikt og Aalbu er henta inn for å gjøre saker og ting (noe jeg faktisk har stor tro på!), og Martin er tilbake. La nå dette få gro litt, så tror jeg faktisk mye er gjort.

Problemet til Stabæk nå fremover er snarere den relativt kjipe innspurten av sesongen, med bortekamper mot flere av formlagene (RBK, Brann, Glimt). Dessuten er det flere internoppgjør mellom lagene rundt oss på tabellen som uansett gir noen bak oss poeng... Må nok begynne å spare negler til høsten nå ja.

:(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pondus; Shut the fuck up!

Nei! så sint.. Hallo det er en spørre undersøkelse! Hvorfor skal man ikke få ut hva folk synes? Skal man utelukke de som ikke er fornøyd? Er Stabaek.no kommunistisk. Er det ikke lov å være misfornøyd her...!

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry. Fikk med meg tapet etter 5 timer i bil men en gjennomsnittstemperatur på 64 grader for så å komme hjem til forumet hvor temaet er Gaute må gå! Det måtte gå ut over noen. Beklager at det ble deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... og har klatret gjevnt og trutt på tabellen.

Klatra og klatra... etter dagens hengekamp ligger vi på 11.plass på tabellen (Molde eller Viking vil gå forbi oss), bare 1-2 poeng ned til kvalifiseringsplassen.

Rett nok er det fortsatt relativt kort vei et par plasser oppover tabellen, men det er stadig nye lag som tar de nødvendige skrittene for (foreløpig) å distansere seg fra nedrykksstriden.

Ante en viss optimisme etter HamKam-kampen, men følte dette som et lite tilbakeskritt igjen. Ut fra hva jeg kunne se på webtv-overføringen, var 2-1 et relativt flatterende resultat for stabæk.

Men jeg ser det absolutt ikke som noe tema at noen må gå nå, her gjelder det for alle å trekke i sammen - Aalbu og Ingos inntreden tror jeg gir virkning på sikt - gjelder bare å få inn litt selvtiilit hos gutta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

QUOTE (d*u*b @ 8. Aug 2004, 21:21)

... og har klatret gjevnt og trutt på tabellen. 

Klatra og klatra... etter dagens hengekamp ligger vi på 11.plass på tabellen (Molde eller Viking vil gå forbi oss), bare 1-2 poeng ned til kvalifiseringsplassen.

Siden avisstreiken, da Stabæk la helt sist, har de klatret gjevnt og trutt opp til en niendeplass. Gårsdagens runde var et lite tilbakeslag, men alt sett under ett har det vært en gjevn oppgang på tabellen. Denne ene kampen kan iallefall ikke være avgjørende for Gautes skjebne, og spesielt siden ingen skrek ut om noe trenerbytte før denne kampen.

En annen ting; Å tape mot Tromsø borte er en ting, men det er måten man gjør det på. At Gaute kunne disponert gutta bedre er nok mulig, men det er faktisk spillernes oppgave å vise interesse og vilje!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pondus, sånne uttalelser er forbeholdt Ivar Hoff og Carl I. Hagen!

selv om vi tok bronse i fjor og har vært stabilt gode over lang tid, må vi ikke bli så jævlig høye på pæra at vi ikke tåler EN dårlig sesong.

VI STØTTER LAGET + TRENERTEAMET!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pondus: du kjører latterlige spørreundersøkelser støtt og stadig og det er bare helt bak mål! hva faen tenker du på a? hjelper ikke å surmule vettu, da blir ingenting bedre! støtt heller gutta og gaute du, så blir det nok bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pondus: du kjører latterlige spørreundersøkelser støtt og stadig og det er bare helt bak mål! hva faen tenker du på a? hjelper ikke å surmule vettu, da blir ingenting bedre! støtt heller gutta og gaute du, så blir det nok bra!

Hæ? Støtt og stadig? Kan ikke huske at jeg har laget så mange spørreundersøkelser.

Surmuler ikke - Støtter gutta jeg 100% men støtter ikke Gaute.

Tror ikke Alex Ferguson hadde sittet så lenge vis Man U ikke var blandt de 10 beste? Som eierne og supporterne krever og forventer, tror han hadde tatt hatten sin og gått ganske fort jeg.

Jeg drar først og fremst på kamp for å bli underholdt, jeg vil se mål - seiers mål! Syntes Drillo fotball er topp jeg, se på Hellas under EM! Ikke fin fotball men jævla effektivft men heier du på Hellas er det ingen ting som er morsomere, og det har aldri vært så mye tilskuerer og etterspørsel etter landskamper som da Drillo ledet Norge. Norge spilte rett på mål - en lang passning fra Bjørnebye - en stikker fra myggen felles for de begge er at alle passningene gikk rett frem, og de hadde et bra organisert forsvar! Drillo hatet tversover passninger - noe stabæk er "eksperter" på når ballen kommer opp til midtbanen spilles den veldig ofte tilbake til de fire bak (Tom er det eneste unntaket) som skal bygge opp spillet igjen med 3-4 tversoverpassninger. (hvor mange mål har ikke dette gitt motstanderne våres) Jeg vil heller se Drillo fotball som Ham-Kam, LSK i "toppen" av eliten, enn å se Stabæk spille fotball sånn som Steen-Jensens hjerte vil i 3.div. Denne klubben har miste grepet, alt skal være så jævla rosa.. Må begynne å tenke med hodet og ikke alltid med hjerte.. Stabæk sitter med en av Norges beste midtbaner (Martin, Mats x2, Stian, Tom, Tommy, Andreas, Sammy og mange bra på 2.laget) men alt - hele laget er jo uorganisert. De som sitter på toppen burde vise litt mer makt, vis at de tør å gjøre noe, ikke alltid være så snill. Stabæk fotball har blitt en kose klubb!!

Spillerne og trenerne er ansatt i en bedrift som heter Stabæk Fotball De som ikke gjør jobben sin burde (så er det som andre steder) få sparken - men hva gjør de på toppen? Nada! ingen verden ting.. Hadde det vært en person som hadde 70%-100% av alle aksjen hadde det vært ryddet for lenge siden.

Lurer på om det er Gaute eller gutta som velger hvordan vi skal spille? Vis det er spillerne trenger vi ikke Gaute og vis det er Guate så gjør han ikke jobben sin. Så enkelt er det.

Og til de som sier: Har forresten dere som vil sparke Gaute tenkt på hva alternativene er? Hallo!? Det er som å si nei til å bytte Finstad mot Bengt Sæternes fordi Sæternes kan brekke beinet! mens Finstad er frisk. Det er som å ha vondt i hodet men sier nei takk til en paracet fordi du kan få vondt i magen. Med Aalbu og spiller stallen til Stabæk og hvor sentralt det er her i Bærum, kan jeg ikke tenke meg at det er så vanskelig å hente en trener hit. Og hvor mange hadde hørt om Gaute før han kom som ass trener til stabæk?

Gaute er IKKE Gud selv om mange her inn syntes det.

Det er vel derfor Ingo og Aalbu kom inn i stabæk nå også for å få spiriten tilbake i laget - er ikke det egentlig trenerens jobb da?

Og når det gjelder latterlige spørreundersøkelser syntes jeg ikke Stabæklars sin er så mye bedre enn min, min får fram hva folk syntes, det gjør ikke Stabæklars sin.

Og når det gjelder prøven for supportere i $$. Jeg har ikke sett den (tror ikke at den finnes) og ikke vil jeg ta den og vis jeg skulle ta den så er ikke kl 0800 riktig tidspunk for meg da sover jeg..

:blink:

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du er så jævla imot alt Stabæk står for og det klubben har bygd opp gjennom mange år, foreslår jeg at du finner deg en annen klubb å følge med!!

..jeg får vondt i hue av å lese det pisset her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemte ja tidligere i dag, men etter å ha fått roet meg ned litt har jeg ombestemt meg, tror ikke det er den beste løsningen. Men, jeg synes Gaute har gjort en dårlig jobb i år, virker som han mangler evnen til å motivere gutta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor kan ikke bare folk innse at uten Martin og Chippen er det MANGE lag som er bedre enn oss. Å forvente at vi skal hevde oss i toppen uten disse er dumt. Nå har vi fått tilbake Martin, og vi har tapt EN kamp!! (med Mads J spilt inn i laget og Martin tilbake i toppform har vi helt klart et topplag).

det må da gå ann å være bare en smule realistiske! Å mene at Gaute har sviktet fordi vi ikke kjemper i toppen i år er jo å miste helt og totalt bakkekontakt.

..er muligens drøyt å si det. Men jeg syns de som stikker seg ut på en sånn måte som har skjedd her er dårlige supportere.

(sensurert)

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og med det var enhver sjans for konstruktiv debatt over.

Enten noen spytter ut komentarer som "kujoner og ræva supportere" eller "...da jeg har bestemt meg for å slutte klubb" så blir det uansett for dumt.

Jeg skal overhodet ikke stille meg som talsmann for Pondus sine synspunkter, men det må da være mulig på en saklig måte å diskutere en trener eller spillers kvaliteter, og i hvilken grad de bidrar til å gjøre Stabæk til et bedre fotball lag.

Jada, Chippen er borte, men vi har fått Mads, Samuel og Veigar.

Nå med Martin tilbake, og juniorne 1 år eldre så har vi soleklart (på papiret) et bedre lag i år enn i fjor.

Tippeligaen flommer forøvrig over av trenere med minimalt eller ingen erfaring fra toppnivå. Ikke akkurat en kvalitetstegn i mine øyne.

Har aldri ledd så hysterisk som da Viking byttet ut Benny L. med Olsen, en mann som ikke nådde sin forgjenger til ankelene engang.

Alle så hvilken vei det måtte gå.

Endret av SteelFidel
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pondus, det å skifte klubb bare fordi man blir sagt liltt imot er bare dumt..

Det er greit at man hart forskjellige meniger men vil heller kalle folk som gjør slikt for kujoner og rævva supportere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette med trenerskifte er jo alltid et betent tema. Alle husker jo hva som skjedde med vår egen Linderoth etter 1-8 tapet i Bergen for noen år siden... Da kom det som lyn fra klar himmel, og det samme skjedde vel i og for seg etter Vikings 0-4 i Tromsø i første runde i år. Det kan være ting vi ikke aner noe om som gjør at trener skiftes, men at Gaute har gjort en dårlig jobb i år er sprøyt. Det går riktig vei nå, og i medgang (sett over litt tid) må man holde skuta i stø kurs. Ikke sende skipper'n ut på planken!

Gaute klare dette!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Gaute?
  • Opprett ny...