Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. August 2004 Del Skrevet 9. August 2004 Hvorfor MÅ man ha bilde egentlig? Så lenge man har medlemskortet burde jo det holde i lange baner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. August 2004 Del Skrevet 9. August 2004 Diskuter det med vaktene på Ullevaal, ikke med oss!!! Vi har ingen myndighet til og overprøve dem og det er du som ikke får billigere billetter hvis du ikke har bilde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. August 2004 Del Skrevet 9. August 2004 Er det nok å klistre på et bilde selv, eller er vi nødt til å dra innom Onkel Blaa imorgen for å få kortet laminert?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 9. August 2004 Del Skrevet 9. August 2004 Diskuter det med vaktene på Ullevaal, ikke med oss!!! Vi har ingen myndighet til og overprøve dem og det er du som ikke får billigere billetter hvis du ikke har bilde. Jeg har ikke medlemskort men har betalt kontigenten.Jeg har ikke en kvittering annet en på nettbank. Har dere registrert betalinga så jeg bare kan komme med et bilde i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 9. August 2004 Del Skrevet 9. August 2004 Mulig jeg har oversett noe, men det blir informert om en rabatt, men ikke hva prisen faktisk blir etter rabatt. Og gjelder dette svingen, eller uansett hvor man setter seg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. August 2004 Del Skrevet 9. August 2004 Mulig jeg har oversett noe, men det blir informert om en rabatt, men ikke hva prisen faktisk blir etter rabatt. Og gjelder dette svingen, eller uansett hvor man setter seg? Sjekk denne: http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3711 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 9. August 2004 (endret) Del Skrevet 9. August 2004 (endret) Greit, briller i styrke kikkert er bestilt! Endret 9. August 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Jeg har ikke medlemskort men har betalt kontigenten.Jeg har ikke en kvittering annet en på nettbank. Har dere registrert betalinga så jeg bare kan komme med et bilde i morgen? Alle betalte medlemmer er registrert, men for og få rabatten på Ullevaal så må du hente medlemskort. Kom på Onkel Blaa i dag en gang mellom 18 og 21 -og husk ta med bilde! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Og prisen for en voksen etter at rabatten er trukket fra blir da altså... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Den blir kr 100 for voksen og 50 for barn. Rabatten er på 50 % http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3711 -flere som trenger briller?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Tror ikke man gidder å få bilde i dag, men er det vanligvis mulighet for dette på Onkel blaa før kamper. Hadde jo vært greit for fremtiden Er i grunnen ikke så ofte på de trakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Den blir kr 100 for voksen og 50 for barn. Rabatten er på 50 % http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3711 -flere som trenger briller?? Deler du ut gratis? For det er ganske dyrt å skaffe seg det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Ha... gjett hvem som fant en lamineringsmaskin på jobben.... Så dagen i dag har gått med til å laminere det meste... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Så dagen i dag har gått med til å laminere det meste... eksempler? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Du kan jo tjene en formue på å selge fake leg utenfor hvilken som helst videregående skole. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Så dagen i dag har gått med til å laminere det meste... eksempler? Har laminert følgende artikler: Et uåpnet brev til en menig tillittsvalgt en tom bollepose ett brett allergi tabletter en del stabæk relaterte bilder som nå pryder kontoret. Så laminerte jeg medlemskortet noen ekstra ganger i tilfelle vaktene på ullevåll er for vrange Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Du kan jo tjene en formue på å selge fake leg utenfor hvilken som helst videregående skole. Tar ikke sjansen på noe sånt, har fortsatt vonde minner fra den gangen jeg stjal svarene til en tysk prøve, kopierte og solgte... moro helt til læreren skjønte at noe var galt når mange hadde skrevet ORDRETT av fasiten... og selvfølgelig ble de kristne redde for gud (allah?) og tystet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Har laminert følgende artikler: Et uåpnet brev til en menig tillittsvalgt en tom bollepose ett brett allergi tabletter en del stabæk relaterte bilder som nå pryder kontoret. Så laminerte jeg medlemskortet noen ekstra ganger i tilfelle vaktene på ullevåll er for vrange. ..... moro helt til læreren skjønte at noe var galt når mange hadde skrevet ORDRETT av fasiten... og selvfølgelig ble de kristne redde for gud (allah?) og tystet he he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg