Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Diskuter det med vaktene på Ullevaal, ikke med oss!!!

Vi har ingen myndighet til og overprøve dem og det er du som ikke får billigere billetter hvis du ikke har bilde.

Jeg har ikke medlemskort men har betalt kontigenten.Jeg har ikke en kvittering annet en på nettbank. Har dere registrert betalinga så jeg bare kan komme med et bilde i morgen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke medlemskort men har betalt kontigenten.Jeg har ikke en kvittering annet en på nettbank. Har dere registrert betalinga så jeg bare kan komme med et bilde i morgen?

Alle betalte medlemmer er registrert, men for og få rabatten på Ullevaal så må du hente medlemskort. Kom på Onkel Blaa i dag en gang mellom 18 og 21 -og husk ta med bilde!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dagen i dag har gått med til å laminere det meste...

eksempler?

Har laminert følgende artikler:

Et uåpnet brev til en menig tillittsvalgt

en tom bollepose

ett brett allergi tabletter

en del stabæk relaterte bilder som nå pryder kontoret.

Så laminerte jeg medlemskortet noen ekstra ganger i tilfelle vaktene på ullevåll er for vrange

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo tjene en formue på å selge fake leg utenfor hvilken som helst videregående skole.

Tar ikke sjansen på noe sånt, har fortsatt vonde minner fra den gangen jeg stjal svarene til en tysk prøve, kopierte og solgte... moro helt til læreren skjønte at noe var galt når mange hadde skrevet ORDRETT av fasiten... og selvfølgelig ble de kristne redde for gud (allah?) og tystet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har laminert følgende artikler:

Et uåpnet brev til en menig tillittsvalgt

en tom bollepose

ett brett allergi tabletter

en del stabæk relaterte bilder som nå pryder kontoret.

Så laminerte jeg medlemskortet noen ekstra ganger i tilfelle vaktene på ullevåll er for vrange.

.....

moro helt til læreren skjønte at noe var galt når mange hadde skrevet ORDRETT av fasiten... og selvfølgelig ble de kristne redde for gud (allah?) og tystet

he he :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Bilde På Medlemskort
  • Opprett ny...