OEO 72 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Flexi Knut skrev følgende på en annen tråd: "På Fredag trente de nevnte med en engelsk trener som vistnok hadde god kompetanse på pasningsteknik osv. På spm. om hvorfor det bare var disse 5 som deltok svarte Martin, "..det er vel bare vi som gidder"." Synes dette var såpass oppsiktsvekkene at det fortjener sin egen tråd. Håper dette bare var en litt fleipete kommentar fra Martin, og at det var en annen GOD grunn for at ikke flere var der. Hvis ikke så synes jeg dette er skummelt og viser dårlig holdning og moral fra resten av laget. Noen synspunkter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Hvis det virkelig er fordi ingen andre gadd så er dete faen meg urovekkende. Da burde jo alle spillerne vært der. Men det er jo forskjellig måter å gjøre det på. FFK spillerne fikk fri til bading forrige uke. Forøvrig så ikke Roger Risholt og et par andre særlig blide ut på Peppes igår. Mortimer- som spionerer på ffk i fredrikstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Jeg reagerte på det samme. Oppfattet det som en fleipete kommentar. Jeg tviler på at en slik holdning godtas av Gaute & co. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 10. August 2004 (endret) Del Skrevet 10. August 2004 (endret) ..mulig det var en fleipekommentar. tror det hadde vært flere der tidligere, men at det var de nevnte fem som ble igjen for å trene ekstra. uansett, når det gjelder unggutta, tror jeg at prioriteringen av venner og fritid og ikke minst helgeliv, muligens er noe som gjør at de svinger veldig i prestasjonene. selv har jeg truffet på både Mads, Thomas og Morten på byen, ikke så rent edrue. det er selvsagt vanskelig å få en på rundt 20 til å legge alt annet til side og være 100% proffesjonell. Henning er muligens unntaket. Han har jeg spilt på lag med selv, og maken til proff innstilling og ståpåvilje skal du lete lenge etter. ..tror ikke man skal henge seg opp i denne ene treningsøkten. Men det kan virke som (noen av) gutta har litt for dårlige holdninger til treninga. Tror forsåvidt dette gjelder mange andre klubber også... Endret 10. August 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Hei Knut, når spilte du sammen med Henning? Det gjorde jeg også over en relativt lang periode, men det begynner å bli lenge siden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 mange år siden for meg og, men husker han trente med laget vårt mange ganger. vi var to aldersklasser over. jeg bytta klubb rett før juniornivå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Akkurat, Så det var ikke jeg som var sløv og ikke husket en Knut på laget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg