Gå til innhold

Mer italienske kondomdrakter?  

26 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Fargene og mønteret på Stabækdrakten jo norges suverent tøffeste, men er det bare jeg som synes at den er litt vel 80-talls-posete?

Hva med nye tettsittende draktene? Litt femi, men da ser man ihvertfall når Hoftun holder i trøya på våre spillere. Det er vel kun Nike som produserer slike drakter for tiden, men vi får håpe at Adidas snart gjørt det samme. Og da UTEN striper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargene og mønteret på Stabækdrakten jo norges suverent tøffeste, men er det bare jeg som synes at den er litt vel 80-talls-posete?

Hva med nye tettsittende draktene? Litt femi, men da ser man ihvertfall når Hoftun holder i trøya på våre spillere. Det er vel kun Nike som produserer slike drakter for tiden, men vi får håpe at Adidas snart gjørt det samme. Og da UTEN striper.

Må nok arrestere deg der. Italia har Kappa som utstyrsleverandør og disse er i særklasse når det gjelder "tightness". Kanskje ikke så veldig supportervennlige, men effektive hva trøyeholding angår. Nike er ikke særs trangere enn Adidas.

IFS og MOT reklamen bør bli mer diskret. Utrolig voldtekt av drakten slik baksiden er nå. Foran er den lekker....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IFS og MOT reklamen bør bli mer diskret. Utrolig voldtekt av drakten slik baksiden er nå. Foran er den lekker....

Den feteste drakta vi noensinne har spillt med er den de brukte i Europa-cupen iår. Uten striper. kun èn reklame. (Nordea) Også fonten på tallene var forandret. Pent...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

just have a look at these white things st.pauli wears...it`s the same like the italian ones..and i hate them! they look like pyjamas! and have you ever tried to put on such a tight thing in winter, over some sweatshirts???

never ever let stabæk get these kappa jerseys :evil:

(the players won`t look better in that, i guess...and they won`t play better)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg synes kappa draktene er sykt kule.. men jeg tviler paa at Kappa er villige til aa satse saapass mye som det kreves for aa for aa komme inn paa det norske markedet.. Kappa har ikke noe egen avdeling i norge, og uten kontor blir det nok mye stress... Dessuten tror jeg ikke kappa er en like god total leverandor av sports utstyr som adidas og nike.. Blir sikkert mye stress aa forholde seg til to leverandorer for en saappass liten klubb som stabaek..

Men for all del... Digger kappa draktene!!!

Erik

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Tøffere Stabæk-drakter?
  • Opprett ny...