Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei...

Var på alfheim på søndag og så tromsø-stabæk...

ver morsomt d...

ver mye liv der...

Var nesten den eneste stabæk suportern der...

var litt kult da stabæk scorte...jeg var den eneste som jubla da;)

vi hadde innbrudd i bilsen mens vi var på kamp:(

har ikke tid og skrive mere nå;)

Klemz.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[vi hadde innbrudd i bilsen mens vi var på kamp:(

har ikke tid og skrive mere nå;)

Klemz.....

Er du gammel nok til å kjøre bil så er du for gammel til å skrive klemz. Eller kanskje det bare er jeg som er for gammel????????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan vet du at det var hun som kjørte?

Hun skriver jo "vi".

Beklager, er jo klar over at det er tradisjon for 14 år gamle jenter å kjøre rundt og rundt og rundt med 25 år gamle gutter i de trakter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan vet du at det var hun som kjørte?

Hun skriver jo "vi".

Beklager, er jo klar over at det er tradisjon for 14 år gamle jenter å kjøre rundt og rundt og rundt med 25 år gamle gutter i de trakter.

Etter å ha vært i Harstad en stund er jeg av den oppfatning at nordlandsjenter på 12-18 år gjerne er sammen med gutter/karer fra 20-40 år.

Dette kan selvfølgelig også være feil da jeg hadde vanskeligheter med å se forskjellen på 13år gamle og 25år gamle jenter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan selvfølgelig også være feil da jeg hadde vanskeligheter med å se forskjellen på 13år gamle og 25år gamle jenter.

Hehehe, pass deg for Onkel Blå du (han uten pilsen). Under 16 er nei nei ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må man ikke la seg rive helt med i sine fantasier om unge tromsjenter.

Vi snakker nok her om en ekte Stabekkjente som faktisk også spiller for Stabæk (jenter 86?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten faktaopplysning før folk tømmer seg helt for fordommer: Tromsø ligger IKKE i Nordland fylke. Tromsø er "hovedstaden" i Troms fylke. Å bruke tittelen "nordlandsjente" om en tromsøværing er som å kalle en delfin for en sild. Videre stigmatiserer vi ALDRI Stabækfæns på negativ måte, uansettt hvor de bor. Å antyde at jenta henger sammen med gamle griser er IKKE morsomt.

Si unnskyld med en gang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnsky...Faen...jeg har da ingen grunn til å si unnskyld jeg vel, nå må du faen meg slutte presse oss med slike tåpeligheter...har da ikke skrevet om denne rundbrenneren av ei tromsøho¤¤, gidder derfor ikke å si unnskyld til...¤kremt#...ja denne fine og voksne tromsøho...¤kremt¤...tromsøjenta

UNNSKYLD da....FORNØYD Alz????

Jævla ungdommsutpresser :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, forbanna bra sammenligning alz!kalle en delfin for en sild! jaevla morsom! men seriost, det er jo ganske morsomt aa kodde med disse fjortissene! ingenting er jo vondt ment(haaper jeg),saa hun tar det sikkert med humor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
En Litt Uheldig Dag;):(
  • Opprett ny...