ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Kino og botheim inn på hver sin back! øverås og jonassen er ikke i nærheten lukter sykemelding av dette her 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 1 minutt siden skrev BlaaSpanjol: Eller evt Leeds - City for de som faktisk så frem til å se fotball idag, skrudde over dit nå Evt Bubble Guppies på Nick jr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Må gå an å finne bedre backer i 2 div tilogmed? ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Har vi noengang hatt svakere backer?? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Hvor er Alex Davey når man trenger han 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 1 minutt siden skrev Kaizer Alphonse: Evt Bubble Guppies på Nick jr. Absolutt, samtlige alternativer er uansett bedre enn dette her. Gidder rett og slett ikke å pine meg selv så mye på en lørdagskveld, så mye som jeg elsker klubben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Rolige 451.0 i odds for seier nå ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Uten Lumanza er vi så dårlige Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Drister meg, så dårlig som resultatet tilsier har det ikke vært. Ingenting går veien og tilsvarende bare motsatt for Sarp. Vi ligger fortjent under, men har ikke spilt 4 mål dårligere... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 På det positive, og det er virkelig det eneste. Så liker jeg det jeg ser av Kostadinov! Fortsatt ung, men han blir ikke lenge i STB! Bra scouting av Stabæk nok en gang! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Edvartsen må fratas klippekortet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Akkurat nå skrev StabækLegendePåFM: Drister meg, så dårlig som resultatet tilsier har det ikke vært. Ingenting går veien og tilsvarende bare motsatt for Sarp. Vi ligger fortjent under, men har ikke spilt 4 mål dårligere... Neida, men det hjelper liksom ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Akkurat nå skrev BlaaSpanjol: Absolutt, samtlige alternativer er uansett bedre enn dette her. Gidder rett og slett ikke å pine meg selv så mye på en lørdagskveld, så mye som jeg elsker klubben For å være helt ærlig, så ble til slutt så drittlei rævafotballen vår at jeg kuttet ut Eurosport for et par uker siden. Jeg orker ikke å kaste bort mer tid i år på det bedritent kjedelige spillet vi har holdt på med i år. Forhåpentligvis blir det bedre neste sesong. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Har vi noen gang sluppet inn fire så tidlig i en kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Løsning på mye: Selg, få inn cash og FORSTERK! Kan vi håpe på det?? Nå må Bjarmann opp i ringen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 1 minutt siden skrev elaang: Har vi noen gang sluppet inn fire så tidlig i en kamp? Det var vel en 0-5 kamp mot Molde i 2012 hvor det kom tre/fire i løpet av de første femten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Kom igjen gutter, vi putter et før pause, så tar vi dem i andre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Med dette forsvaret kan vi fint tape resten av kampene. Håper poengfangsten så langt holder. Like godt å bytte begge backene i pausen ingen av de skal vel starte neste kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Skytte prøver på mye rare pasninger. Når vi må ha mål er det utrolig frustrerende å se på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 3 minutter siden skrev elvis: Med dette forsvaret kan vi fint tape resten av kampene. Håper poengfangsten så langt holder. Bedre å bruke piggy og Vogt ut året Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 21 minutter siden skrev bluemaster: Men det er absurd å diskutere treneren her (ironivarsel). Ikke noe er så rått som et frekt ironivarsel. Hvem skal trene Stabæk? Vi kan ikke bare sparke alle. Jeg mener skylden ligger på Bjarmann. Han som har ansvar for logistikken som gjør at backene er de de er. Har absolutt ingen tro på han. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Hodene bør uansett rulle etter sesongen, ikke pga denne kampen men slikt ting er blitt, totalt uinteressant lag, ingen xfactor, ikke noe eller noen som skiller seg ut, en gjeng med grå mus.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 450 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Bjarmann må seriøst på jobb! Å skylde på Janne er hodemist. Troppen er ikke god nok! Det er Bjarmann sitt ansvar. 3 vinduer har han hatt! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 25 minutter siden skrev Emilie23: De løper TVERS IGJENNOM OSS!!!!!!!!!! Helt klart, Yaw maktet ikke å omdirigere som kaptein. Vondt for Hanche å høre om dette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Ny hverdag uten kapteinen vår. Forhåpentligvis er dette det eneste ballesparket vi trenger for å forstå at noen andre må stå fram. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 15 minutter siden skrev StabækLegendePåFM: Drister meg, så dårlig som resultatet tilsier har det ikke vært. Ingenting går veien og tilsvarende bare motsatt for Sarp. Vi ligger fortjent under, men har ikke spilt 4 mål dårligere... Enig i dette, vi har vært krise i forsvar, men brukbart offensivt. Feilaktig annulering som koster oss dyrt. For Sarp har absolutt alt gått inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Alltid uansett - men det henger ikke sammen bak der. Stadig et par meter unna angriperen i forvaret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Akkurat nå skrev loudness: Hodene bør uansett rulle etter sesongen, ikke pga denne kampen men slikt ting er blitt, totalt uinteressant lag, ingen xfactor, ikke noe eller noen som skiller seg ut, en gjeng med grå mus.... Bortsett fra backene så har vi nå en bra stall (og minus Hanche) . Men det er noen som er ansvarlig for at spillerne skal spille sammen som lag og ha relasjoner...og en annen til å sørge for at treneren har de spillertypene han trenger...begynner å bli usikker på om det er Bjarmanns ansvar eller Janne. Forventer mer av Janne på nevnte punkter etter 20 kamper pluss høsten ifjor 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 1 minutt siden skrev nichb: Bortsett fra backene så har vi nå en bra stall (og minus Hanche) . Men det er noen som er ansvarlig for at spillerne skal spille sammen som lag og ha relasjoner...og en annen til å sørge for at treneren har de spillertypene han trenger...begynner å bli usikker på om det er Bjarmanns ansvar eller Janne. Forventer mer av Janne på nevnte punkter etter 20 kamper pluss høsten ifjor Ja, treneren skal sette systemet. Men når backene vi har i troppen overhode ikke holder nivå, kan ikke treneren trylle. Da må sportssjef på banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Del Skrevet 3. Oktober 2020 Arbeidsuhell, vinner neste 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå