AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Jeg switcha innom sporten på tv2, og fikk akkurat med meg at Ingo snakket om "å konkurere med våre nåværende spisser" eller no sånt, før inslaget var over. Er med mulig han snakket om å hente inn en ny spiss?! Ble veldig gira nå, men det er jo mulig han snakket om noe helt annet. Noen som så hele programmet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 du får det vel i reprise 21:30, men han sa vel no sånt som: "vi har scora veldig lite mål, og har vi muligheten til å hente inn en god spiss til å konkurrere med de vi allerede har, så vil vi sikkert vurdere det" ikke så veldig konkret, med andre ord, og sikkert som svar på et ganske så ledende spørsmål fra intervjuer (som vi selvfølgelig ikke hørte!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Herlig å se litt flexing i Stabæk-garderoben, hehe!!! Hovedpoenget i reportasjen var viktigheten av det å overleve i tippeligaen! Det INGO sa kan tolkes som om de er på utkikk etter en ny spiss, hvis denne spissen kan utkonkurrere de vi har. Bør jo være overkommelig det, hehe! Det var i denne sammenhengen snakket om en ny spiss kom!! *Klar for kamp* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Interessant! Det intervjuet må jeg få med meg. Stabæk har jo alltid vært flinke til å tåkelegge prat rundt spillerkjøp. Jeg tar dette som et tegn på at noe er på gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Det er fornufting å ikke gå ut i mediene før du har noe konkret, det kan bare skape konkuranse blandt andre klubber, samt hjelpe til å skru opp prisene I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 hmmm - det var ikke på tv2 sporten kl 2135 - bar utdyp det som ble sagt litt mer - liker tanken på at ingenting skjer, men så plutselig smeller det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 jeg synes så tydelig Ingo sa at HVIS vi kommer oss videre i UEFA-køppen, så vil det bety en del kroner og DA KAN det bli aktuellt å hente en ny spiss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Ok, takk for oppklaringen. Da er det bare å feie HAKA av banen i morra, så sender @ringo inn noen tips og vi er i boks Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 12. August 2004 Del Skrevet 12. August 2004 Jeg satt også klistret foran TV2 uten å se Ingos blide ansikt. Det blir en spennende kamp i dag. Haka har scoret omtrent det dobbelt av oss så det er en målfårlig lag vi møter. Men jeg har troen. Som alltid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg