palau 0 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Les dagens kommentar i Stikka - Knoph/sporten - om seriøs satsing på unge, "lovende" osv... Veldig bra!! Det kan da ikke være særlig stimulerende for "coming" gutter å se den ene etter den andre: a) prestere glimrende på 2erlaget, gjøre gode prestasjoner i TL, c) bli benket etter gode prestasjoner, d) sitte enda mer på benken, c) måtte prøvespille for 1-2.div d) gå på utlån til 1-2.div SAMTIDIG som de såkalt "modne" og etablerte (f.eks. Holter, Finstad, Stenersen osv..) og de nyinnkjøpte og "velkvalifiserte" (trenger jeg si Veigar... ? ) okkuperer plassene i 1.laget og presterer langt under pari...?? Er dette offensiv satsning på å dyrke frem egne spillere?? Tre ting er sikre: 1. utvikling av egne jrspillere er TL-lagenes eneste økonomiske og sportslige mulighet (ett unntak: RBK) 2. fremvekst av egne (tildels lokale) spillere, vil øke engasjement og lokal forankring. Men da må de få vise seg frem gjennom spill ! 3. når "etablert" lag ikke presterer, f.eks. ikke scorer mål, er det lite å tape på å sjanse litt med Branimir, Mads, Henning, Samir, Tanum, og for ikke å snakke om Markegård!? Unggutta i offensive roller ville neppe skape mange flere baklengs. Kanskje ikke mange flere forlengs heller, men det er verdt et FORSØK vel for pokker.. når alt det etablerte ikke funker.... eller hva??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Jupp, my point exactly! (Som Vestfolding har jeg ikke budstikka :-) ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Budstikka er på nett. Jeg leser den der da jeg bor i oslo og ikke ønsker abbn. I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Kan informere om at Stabæk 2 har en høy stjerne i Tønsberg nå, etter seieren over Tollnes, som sørget for at FK Tønsberg tok plassen på toppen av tabellen for første gang i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. August 2004 Del Skrevet 12. August 2004 ikke ønsker abbn. Hvem gjør vel det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 12. August 2004 Del Skrevet 12. August 2004 Det eneste som er verdt å lese i Stikka er hvem som gifter seg, får barn etc. Da kan man holde seg oppdatert på hva som skjer med gamle skolekompiser og kjente. Synes forøvrig at det er litt morsomt at de aldri skriver om noe utenriks (les: Utenfor Asker og Bærum) med mindre en fra Asker eller Bærum er involvert. Feks Asker gutt så fly kræsje inn i WTC. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 12. August 2004 Del Skrevet 12. August 2004 Hvis Stikka er på rett vei burde de vel kanskje hatt en reportasje på Onsdag hvor de oppfordrere folket til å komme på ullevåll for å støtte laget. Nå har jeg bare nettutgaven her i Oslo og i den står det sjeldent mye om Stabæk. For å si det på en annen måte så har jeg trålea de fleste andre nettutgaver av lokalaviser og stikka er nok en av de dårligste desverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. August 2004 Del Skrevet 12. August 2004 Hvis Stikka er på rett vei burde de vel kanskje hatt en reportasje på Onsdag hvor de oppfordrere folket til å komme på ullevåll for å støtte laget. Nå har jeg bare nettutgaven her i Oslo og i den står det sjeldent mye om Stabæk. For å si det på en annen måte så har jeg trålea de fleste andre nettutgaver av lokalaviser og stikka er nok en av de dårligste desverre. en som garantert er dårligere: www.smaalenene.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 13. August 2004 Del Skrevet 13. August 2004 kjøper de forskjelliges skepsis til lokalblekka. Blant annet er det jo snålt at det er omtent 50-60 % av stoffet fra printutgaven som legges ut i nettversjonen. Deriblant den gode ressonering Arne Knoph gjorde om ungdomssatsing.. den var i printutgaven men umulig å finne på nettsidene deres... Men la oss gi dem credit de få gangen de skriver noe alright og gjennomtenkt om de Blaa, enten det er på papir eller nett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Jeg mener at stikka bevisst har en dårlig nettutgave, slik at alle må kjøpe papirutgaven Har hørt det en gang, men husker ikke av hvem Jeg mener at stikka skriver mye om Stabæk, men at de ikke nødvendigvis former det slik vi vil (mer positivt) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Hvem i all verden gidder og ta på seg det bryet og lette på på en budstikka, avisen har utvilsomt landest dårliste journalister... Nei, budstikka egner seg ikke engang som opptenning i peisen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ali G 0 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Tror du har rett Bendix. Resonnementet er jo helt utrolig bra: Legg ut noe som er skikkelig elendig på nett som en teaser, så vil folk sikkert løpe til butikken for å kjøpe papirutgaven. Joa. Med et av norges beste fotballag i kommunen er det sykt lite som de skriver. Og skriver de noe er det altid negativt vinklet. Knehøner! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Nå er vi kanskje litt for negative til stikka... Det er vell fare for at Stikka er mer riktig enn vi ønsker, men de kunne være mer positive og entusiastiske Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Det er vell fare for at Stikka er mer riktig enn vi ønsker, men de kunne være mer positive og entusiastiske Er det noe fotball supportere er kjent for, så er det objektivitet!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Alltid like objektive Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 på rett vei ??? Stabæk spiller en særdeles viktig kamp i dag og de presterer faen meg ikke engang å ha en notis om dette på web-sidene sine. Greit nok at det sikkert er en obligatorisk dobbelside i papirutgaven, men faen da... det må da faen meg være lov å skrive noe, Budstikka er Stabæks størrste medgangsupporter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Du har dødelig rett, Markus!!!! Det er helt utrolig: NULL oppslag på stikkawebben før en helt avgjørende kamp. Og les KNOPHs "synsing" om kampen på Stikkanett nå (mandag kveld23.58)... bare passelig fornøyd... Og så sammenligner vi det med Dagbladet og VG som bruker de STORE ordene om Martin (bl.a.) og helt fortjent. Leser du Knoph skulle man tro Stabæk behersket regnværet , ikke spilte stor fotball.! HÅPLØST. (men innledninge til denne lenken var KUN foranlediget av at Stikk/KNOPH skrev noe klokt,,, for en gangs skyld) Vel, jeg skal aldri la begeistringen løpe av med meg igjen..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg