sexxes 3 618 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 11 timer siden skrev geirti: Borte mot Medkila, hjemme mot VIF og hvilke andre kamper er tøffe...? Teller du semifinalen og finalen også? Selvsagt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 13 timer siden skrev Buss1 Marius: Det er vel Johan Vetlesen. Han har en sønn som er i stalle til Bodøglimt. Den andre som kommenterer er Espen Lindmark. I pausen leste jeg denne tråden og fikk gitt beskjed opp til Johan og Espen om at streamen var ned og rett etterpå var det i orden. Vi må finne en løsning for å unngå at streamen er nede over lengre tid, uten at vi vet det. Vi tjener faktisk litt penger på det. Er jo et helt fantastisk tilbud at vi kan se hjemmekampene slik! Vi har jo ikke vært bortskjemt med TV-kamper på damesiden, så dette er virkelig gull! Også jeg tar av meg hatten for Johan Vetlesen og Espen Lindmark som tar seg tid til å lose oss gjennom kampen! Takk for at du ordnet opp, @Buss1 Marius! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Gjenopplev alle scoringene fra kampen mot Grei HER 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Vi har 20 år gamle Bjørndalen som scorer som det er den enkleste ting i verden, og en rekke målgivende gitt av en 17-åring med en vannvittig dødballfot. Sist (jeg kan huske at) det ble scoret direkte på corner i seriespill på Nadderud, tok vi seriegull (ref.: 6-2). Hva venter chixa neste år? Bare å glede seg. Men først skal Vålerengen få en første smak. Opprykket spikrer vi hjemme 31. oktober. Semifinalen spikrer vi i flomlyset halvannen uke senere! Dette blir en fin høst 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå