Gå til innhold

Hvor mange tilskuere blir det på tuklevol i kveld?  

33 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Med rabatt/gratisbilletter til Stabæk Support, og gratisbilletter til sesongkortinnehavere som kjøpte før 31.12, så er det jo håp om at det kan komme noen, selv om antallet fribilletter ikke er like stort som mot Anderlecht. FC HAKA klinger vel ikke like bra som Anderlecht, heller!

Men det blir vel neppe like mange som i den kampen! (nesten 6000)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har dessverre vært lite informasjon om kveldens kamp i de ulike avisene. En uhøytidelig rundspørring blant kolleger viser at det kun er jeg som vet at det er kamp :unsure: Lite medieoppmerksomhet vil nok dessverre medføre at vi får et lavt oppmøte i kveld. Men husk; det er ikke kvantitet men kvalitet som gjelder :P

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Aftenposten stod den listet opp under "hva skjer", men de hadde ikke engang fått med hvor kampen spilles. Makan! Derimot stod det side opp og ned om rosenburg. snakk om "lokalavis"...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka kjører nok forhåndsomtale idag, de pleier jo å skrive ganske mye før hver kamp, satser på at de er like flinke nå ...

Men nå annonserer vel ikke Stabæk selv så mye heller, uten at jeg har nilest alle sidene i lokalavisene de siste dagene. Der syns jeg faktisk enga er litt "flinke", ser stadig vekk små annonser for kommende kamp i forskjellige aviser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk – Haka (Finland):

Avspark 19.00

Trener Gaute Larsen om motstanderen: - Jeg var å så på dem torsdag i forrige uke, da de spilte mot Inter (nummer to i Finland). Haka vant 4-0. Jeg fikk et godt inntrykk av måten de spiller på. Det er et godt fotballag, men jeg ble ikke skremt. Det er forskjell på norsk og finsk liga. Jeg tror det blir jevnt, men vi drar det lengste strået, tror Larsen.

Skader & suspensjoner: Mads Jørgensen er fortsatt skadet. Tom Stenvoll er suspendert på grunn av et rødt kort han fikk mot Anderlecht for to år siden

Godt å se at Gaute er og spionerer litt :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hvor Mange Tilskuere Blir Det Ikveld?
  • Opprett ny...