Gå til innhold

Samir

Rubbster
 Del

Anbefalte innlegg

Innlånte Samir Fazlagic (Stabæk) imponerte for Skeid og hadde en kanon i tverrliggeren som hadde fortjent en bedre skjebne.

Han har tydeligvis allerede startet å imponere i skeid trøya :D

Keep up the good work Samir

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten digresjon, helt uten tilknyttning til noe annet...

Jeg sitter og kjeder meg, og da gjoer jeg ofte ting som kanksje ikke er meningen at jeg skal gjoere.. Da kom jeg over denne siden.....

En side paa samme nameserver som stabaek

er det noen god forklaring paa dette? Virker som en litt snever side.. men men hver man sin kanelbolle..

dagens tips er i allefall 3-1 mot HAKA

god kamp

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, løsningen med utleie av Samir og Branimir er en god løsning for alle parter. Spillerne får anledning til å spille på et høyere nivå og derigjennom utvikle seg. Skeid/Start styrker stallen om så i en begrenset tidsperiode. Og Stabæk sparer lønnskostander i tillegg til å få spillerne tilbake med et forhåpentligvis høyere prestasjonsnivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, skal vi "kjøpe tilbake" Samir og Branimir?

Jeg ønsker meg en rask, kraftig spiss på 1,90 ++ med gode avslutteregenskaper, solid arbeidsinnsats, god luftstyrke, bra teknikk og ekstrem duellstyrke.

Hvor mange av disse egenskapene har Samir og Branimir?

Vi må ha inn bedre spiss(er) enn de vi har. Tror vi at Samir og Branimir blir det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror Samir og Branimir trenger et år i første divisjon. Det er tross alt bare utleie ikke salg...

For Samir sin del går vel kontrakten ut etter årets sesong, så dånt sett spiller det ingen rolle om han er utleid eller solgt. Stabæk har ikke noe rett på han etter at han er ferdig i Skeid, kanskje bortsett fra at han har hjertet i klubben.

Elaang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en rask, kraftig spiss på 1,90 ++ med gode avslutteregenskaper, solid arbeidsinnsats, god luftstyrke, bra teknikk og ekstrem duellstyrke.

..dette høres ut som verdens beste spiss, så om noen matcher beskrivelsen så er det bare å si fra!

men på en annen side... fins det en klubb som IKKE ville være interessert i en slik spiller?

hørte Ingebrigt snakket om at en toppspiss ikke hadde vært å forakte på nyhetene, håper det skjer noe.. i hvertfall innen neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått er det snakk om en ny spiss dersom vi kvalifiserer oss til UEFA-cupen. Nå har vi tatt første skrittet. Med en god kamp i Finland så er vi der. Og dermed skal det handles? I så fall er det gode nyheter. Når stenger overgangsvinduet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått er det snakk om en ny spiss dersom vi kvalifiserer oss til UEFA-cupen. Nå har vi tatt første skrittet. Med en god kamp i Finland så er vi der. Og dermed skal det handles? I så fall er det gode nyheter. Når stenger overgangsvinduet?

31 august

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter vi har ristet fylla ut av Finnene er det en kval. runde til, med en god del tøff motstand. Etter det er det gruppespill og cash i lomma. Med mindre  vi møter et mega-lag etter Finalands turen...

Neste runde er strengt tatt 1.runde i uefacup-en da, og alle de andre lagene kommer med i trekningen her, dvs. f.eks. alle de nest-beste engelske lagene, samt taperlagene fra 3.kval.runde i ch.league.

vi får vel neppe like høy ranking blant de lagene som vi hadde i denne runden, så muligheten for å få et godt lag er nok stor, ref. de to foregående gangene vi var med, med deportivo og anderlecht.

På UEFAs oversikt over Participating teams, har Stabæk en koeffisient på 11, ingen av lagene som kommer inn i 1.runde har dårligere koeffisient enn det.

Når det gjelder overgangsvinduet som stenger 31.august, så er 1.runde ferdigspilt 30.september, så skal det kjøpes, så må det gjøres på bakgrunn av at vi går videre til 1.runde, og trekker et attraktivt lag (økonomisk).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er altså en kval.runde til. Synd...

Som Totto sier er neste runde 1. runde, deretter kommer et gruppespill som i CL.

Ønske meg: enten dårlig lag slik atvi går videre eller godt lag som kan bety noe økonomisk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønske meg: enten dårlig lag slik atvi går videre eller godt lag som kan bety noe økonomisk!

De gode lagene kommer før eller siden, så selvfølgelig vil vi ha lag som gjør det enklere å komme videre.

Men vi har vel en match igjen.............

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er altså en kval.runde til. Synd...

Som Totto sier er neste runde 1. runde, deretter kommer et gruppespill som i CL.

håper på det dårligste laget vi kan få....I gruppespillet vil vi møte i hvertfall en 1 seedet lag altså Newcastle,Marseille o.l...der vil det ligge masse økonomi...derfor bør vi ikke håpe på newcastle e.l i 1 runde men heller et HAKA lage eller dårligere

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva faen skal vi med Royal League plass?

Haha! Ikke sant!?!

Problemet da blir jo at vi ikke spiller noe utenfor landet neste sesong... men, vinner vi cupen og kommer videre i UEFA er det egentlig greit..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden har vel sporet ev, men jeg kommenterer siste innlegg likevell.

Problemet da blir jo at vi ikke spiller noe utenfor landet neste sesong... men, vinner vi cupen og kommer videre i UEFA er det egentlig greit..

Når vi vinner køppen så får vi også en plass i UEFA kvalifiseringen. Og det går da utover hvor mange som får slike plasser utifra tippeligatabellen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg fortsetter avsporingen...

Hva faen skal vi med Royal League plass?

Hva har det ene med det andre å gjøre? Royal League gir handler om å kåre Skandinavias beste klubblag, og gir forøvrig følgende fordeler;

- Litt eller masse $$$$$$

- Lenger sesong, noe som strengt tatt må være en fordel for et tippeligalag, om Frode Johnsen aldri så mye syter om overbelastning.

= Stabæk blir et bedre lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ganske lett å "tippe" resultater når man bor i australia. Jeg hører jo kampen 8 timer før dere så hvis noen trenger noen stall tips er det bare å si ifra.

Tidsforskjell er gull verdt...

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Samir
  • Opprett ny...