fredrik staubo 2 Del Skrevet 15. August 2004 Del Skrevet 15. August 2004 ser at Stabæk leder 1-0 allerede! Ja, nå bærer d rett til finalen både i nm og uefa-cup Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 15. August 2004 Del Skrevet 15. August 2004 3-0 Ohr-Tom-Ohr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 15. August 2004 Del Skrevet 15. August 2004 Fytterakkern!! Snakk om himmel og hav i løpet av en kamp! til tider årsbeste, til tider årsværste.. Men uansett, vi er videre!! og nå skal vi faen meg til ullevål! Dagens mann: STIAN OHR. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 15. August 2004 Del Skrevet 15. August 2004 VAKKERT mål av stian.. fikk hetta på 3-4 ass! phu... håper på lyn på nadderud neste runde. hvem i finalen tro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 15. August 2004 Del Skrevet 15. August 2004 VAKKERT mål av stian.. fikk hetta på 3-4 ass! phu... håper på lyn på nadderud neste runde. hvem i finalen tro? det var vel noen som svetta på 3-4 ja hehe Bryne på Nadderud hadde vært gull og Lsk i finalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 15. August 2004 Del Skrevet 15. August 2004 vi banker brann. 7-1 tenker jeg. lett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 hehe, håper lyn i finalen, ordentlig derby. Jeg greiker ikke se oss bli slått av brann... hva r lurt å gjøre ang biletter til ullevaal? For de som ikke er medlem av ss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Hepp, Auda... Går dette i orden blir brann en klart vanskeligere nøtt å knekke... http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle265496.ece Vi får håpe RBK hiver seg på i budrunden.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 JA.... Sæternes er faen meg en varp! Trodde fortsatt RBK var ute etter ham jeg. Men men. Brann med både Winters og Sæternes, for ikke å glemme Kvisvik minner veldig om et målfarlig lag... Knutsen; Denne fikser du! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Sæternes er en komplett spiss. Men om han går til Brann får han neppe spille cup kamper i år, or? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Det skal bli spennende uansett mot Brann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Visjon: Stabæk slår haka og går vidre til 1 runde hvor de møter et dritt lag, som stabæk banker. Stabæk r da i gruppespillet og havner i gruppe med real madrid som blir slått ut av cl og går rett inn i stabæks gruppe. Match: Stabæk vs Real Madrid på uallevaal. internt oppgjør: Martin Andresen vs Zinedine Zidane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 den duellen hadde andresen vunnet lett, zidane er en oppskrytt gammel mann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Tenkt dere pengene som kommer til å strømme inn hvis vi får Real Madrid møter Stabæk hjemme TV intekter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg