Gå til innhold

Stabæk - Brann

Markus
 Del

Anbefalte innlegg

Jeg gir faen i om LSK er verre enn Lyn å slå i en finale, håper allikevel LSK vinner mot Lyn. Blir for dumt med en halv stadion fylt med sponsorer, Smart Club medlemmer, og diverse ski-fanatikere.

Brann er piece of cake hjemme.

Nå må samtlige "pappagutter" ta med seg pappa'n sin på semiefinalen. Pluss mor, farmor og onkel. Noe mindre enn 5500 tilskuere på denne kampen er ikke lov!

Endret av SteelFidel
Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil du ikke vinne finalen du eller? LSK slå vi aldri i finalen. De er norges beste lag !

ja dem er det....dem vant mot RBK nå sist noe som viser styrke...Lillestrøm har også vært det i 12 år dem... :rolleyes:

RBK er det beste laget smart(club)ass....det er som å si en kanarifugl er større enn trønderbarten dems :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke dem som er redd for Lsk, det er et oppskrytt lag som slo et demotivert rbk 3-2.

Langballer og dø baller er alt dem kan og vi har jo Mike,Kjølo og I A som takler Kippe, Sungod og Islendingen på 1,50.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke dem som er redd for Lsk, det er et oppskrytt lag som slo et demotivert rbk 3-2.

Langballer og dø baller er alt dem kan og vi har jo Mike,Kjølo og I A som takler Kippe, Sungod og Islendingen på 1,50.

Hepp,

LSK har nok litt mer å by på en bare lange baller... De har gjort noen riktige grep i forhold til nye spillere denne sesongen., og fått inn emr teknikk i laget. De spiller veldig britisk med høyt press og tette dueller defensivt og noe jeg vil kalle "powerplay-fotball" i angrep...

Men de har helt klart svakheter vi kan utnytte... Dog mer om det en annen gang.

Brann hjemme var utvilsomt den beste trekningen vi kunne ha gjort i semien. Merkelig nok tror jeg Brann borte ville vært den værste trekningen vi kunne fått. Dette blir uansett ingen Walk in the Park, selv om vi har 5 strake og 18-3 i målforskjell mot Brann på Nadderud.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LSK er farlige, men det hadde likevell hvert greit å møte de i finalen!

Vinner LSK finalen har vi antagelig UEFA kamp også neste år, da det ser ut som om LSK kommer høyt nok opp på tabellen og alikevell for UEFA

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg møkk lei av å være misunnelig på andre lags storkjøp av spisser og andre utenlandsflopper. Jeg er overbevist over at Markegård (kanskje også Poljac) scorer mer enn både Braathen, Iversen (hvis han blir) og Sæternes nest år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinner LSK finalen har vi antagelig UEFA kamp også neste år, da det ser ut som om LSK kommer høyt nok opp på tabellen og alikevell for UEFA

Når vi spilte UEFA-cupen i 2002 var det fordi at Viking vant cupfinalen mot Bryne i 2001 og siden Viking endte på 3. og vi på 4. plass det året gikk UEFA-cup plassen gjennom eliteserien til oss.

Jeg vil tro at tapende cupfinalist (dersom laget ikke kvalifiserer seg gjennom eliteserien) kun kan få plass i UEFA-cupen dersom de taper mot serievinneren i finalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det var kiipe greier... Nå har brann to spillere på topp som er vanskelige å passe på.... Vel, vel, vel... Vi skal vel ha et mottrekk eller tre å komme med, men veien til Ullevåll ble brått litt tøffere!

@ringo

kanke vi få en spiss også a... Vær så snill :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kampen blir onsdag den 22. september, tidspunkt ennå ikke bestemt: fotball.no

Det kan bli et par spennende uker hvis (når) vi kvalifiserer oss til 1.runde i UEFA-cupen. De kampene går uka før og etter semi-en!

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

tidene har vist at det ikker spiller noen rolle hvilke spillere som spiller på Brann. det skjer noe med psyken når trer branndrakta over hodet. uansett tror jeg ikke Sæternes er i form og han ikke så god som de som sier det skal ha det til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge Nettavisen betaler Brann 4 mill i overgangssum for Sæternes. Men de gir seg ikke med det. Neste mann på listen skal være Gylfi Einarsson. Han blir naturlig nok en del billigere i og med at han er Bosman etter sesongen.

Det er mange lag som har forsterket stallen i sommer. Håper vi snart gjør det samme...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tidene har vist at det ikker spiller noen rolle hvilke spillere som spiller på Brann. det skjer noe med psyken når trer branndrakta over hodet. uansett tror jeg ikke Sæternes er i form og han ikke så god som de som sier det skal ha det til.

Sånn som Soma og Kvisvik tenker du på?

Sæternes er en av Norges beste spisser. Hadde det ikke vært for at Flonaldo hadde fastplass på landslaget under Semb, så burde han ha fått prøvd seg for lenge siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Stabæk - Brann
  • Opprett ny...