Berdiin 35 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Hva med Rush? Kanke vi få han a? pliiis! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Vi kan godt ta en Rush... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 kan ikke vi ta Gylfi da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Han er oppskrytt. Kommer til å gå til en luguber utenlandsklub og slite benken der eller fortsette i Lillestrøm og bli dårligere og dårligere for hver sesong som går... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 fordi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Hvorfor jeg tror det? Magefølelse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Hepp, Gylfi er nok best som indreløper i en 433/451. Jeg har sett ham både på sentral midtbane og høyre kant i 442, da er han en kun en brukbar squad player... Så hadde vi spillt 433 ville jeg sagt løp og kjøp...., men det gjør vi ikke og da menere jeg Gylfi er uaktuell for oss. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 da stoler jeg på det....ennå jeg sitter med en rar magefølelse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Skjønner ikke at Sæternes gikk til Brann, jeg. Ikke vinner han serien og ikke får han spiller cupfinale....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Hva med Rush? Kanke vi få han a? pliiis! tongue.gif Helt enig! Kjøp Ian Rush! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Helt enig! Kjøp Ian Rush! Vi trenger en sikker oppspiller med Ian Rush på topp, foreslår derfor at vi også kjøper Jan Mølby. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Vi trenger en sikker oppspiller med Ian Rush på topp, foreslår derfor at vi også kjøper Jan Mølby. Da håper jeg ikke vår nye draktleverandør heter Kappa..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Hva med Rush? Kanke vi få han a? pliiis! tongue.gif Helt enig! Kjøp Ian Rush! Eller Rushfeldt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 17. August 2004 (endret) Del Skrevet 17. August 2004 (endret) Ser at det oppfordres til å bytte mobilleverandør på forsiden: På tide å bytte mobilleverandør. Samtidig bør vi vel også slutte å drikke Hansa, ikkeno mer Friele kaffe til frokosten, og ikke Toro posesuppe til middag! Endret 17. August 2004 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Drikker aldri Hansa. Toro bruker jeg heller ikke. Friele er uvesentlig sålenge det finnes Evergood, og jobbmobilen har ikke mobilabonnement hos Chess. I'm clear! For den saks skyld så bruker jeg ikke hverken Nordea eller IFS heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. August 2004 Del Skrevet 18. August 2004 Hansa sponser oss. Drikk Hansa. Lån penger av Nordea. Faktisk er sponsorene våre jævli viktige, hvis vi i det hele tatt skal ha et eliteserielag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 18. August 2004 Del Skrevet 18. August 2004 Sponsorer er alfa og omega, bortsett fra i Barcelona. Men den dagen ikke Ingo klarer å hente inn sponsormidler i Stabæk, ja, da tror jeg vi kan sette kroken på døra. Ellers så leverte jo Martin sakene på landslagsarenaen ikveld, bra å se. Froza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Flere STORE sponsorer takk Men de kommer vell ikke før vi gjør det bedre enn nå... Med UEFA gruppespill, seier i NM og en kurant plasering i ligaen kommer sponsorene løpende... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 20. August 2004 (endret) Del Skrevet 20. August 2004 (endret) LA OSS IKKE TA AV.... ennå! Brann på Nadderud er ingen easy match. Kom med all verdens flerårsstatisikk om kalasseire osv.. men faktum i år er at BRANN: - er et samkjørt, offensivt lag - nyter fordel av at Mjeldefilosofien (like it or not) har begynt å sette seg - har "bødler" a la Kvisvik , Winters, Macallister (rettferdig eller ikke: de scorer mål) - har Soma... - får (har fått) Sæternes... - ligger på 5.plass i TL - kjempet ut et 1.divlag i kvarten, spesielt i siste del av kampen den andre sidens faktum er at VI: - har virret mye i år - til tross for trofasthet mot system og stil har det ikke slått til i 04 - ikke har noen som scorer annet enn sporadisk - har et sterkt, men variabelt, bakreledd - har ikke fått noen nye (siden juli-- "the return of Martin") - ligger på 11.plass - vi spilte ut et 1divlag i første 45, og hold på å drite oss skikkelig ut de siste 20.. Dette gir ikke grunnlag for "disse feier vi av banen"- og "next stop-U/llevaal"-greiene. Ikke blant HELblaa supportere en gang. MEN: bevares::: det er jo slik vi håper det blir: - Knallsmell for Brann på Nadderud - Ullevaal for oss (og jeg driter i om det er bønder eller havebybeboere vi møter) .. det er bare ikke noe selvsagt i at slike håp blir virkelighet, gutter og jenter på Forum:.. det er massevis av trenerklokskap, dagesvis med mental oppbacking av gutta og en skikkelig 2x 45 Blodofring av samtlige 11 som skaper det,,, til akkompagnement av oss med puls = hjerteflimmer i 2 x 45.... PS: tror det blir 3-2 til Stabæk. (Sammy, Ohr, Stenvoll) Endret 20. August 2004 av palau Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. August 2004 Del Skrevet 21. August 2004 Den som ikke tar en seier på forskudd får kanskje aldri en seier... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. August 2004 Del Skrevet 21. August 2004 Man kan vel ikke si det tydeligere enn Budstikka: Brann i søpla! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg