Gå til innhold

Stabæk - Brann

Markus
 Del

Anbefalte innlegg

Hepp,

Gylfi er nok best som indreløper i en 433/451. Jeg har sett ham både på sentral midtbane og høyre kant i 442, da er han en kun en brukbar squad player... Så hadde vi spillt 433 ville jeg sagt løp og kjøp...., men det gjør vi ikke og da menere jeg Gylfi er uaktuell for oss.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drikker aldri Hansa. Toro bruker jeg heller ikke. Friele er uvesentlig sålenge det finnes Evergood, og jobbmobilen har ikke mobilabonnement hos Chess. I'm clear!

For den saks skyld så bruker jeg ikke hverken Nordea eller IFS heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sponsorer er alfa og omega, bortsett fra i Barcelona. Men den dagen ikke Ingo klarer å hente inn sponsormidler i Stabæk, ja, da tror jeg vi kan sette kroken på døra.

Ellers så leverte jo Martin sakene på landslagsarenaen ikveld, bra å se.

Froza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LA OSS IKKE TA AV....

ennå!

Brann på Nadderud er ingen easy match. Kom med all verdens flerårsstatisikk om kalasseire osv.. men faktum i år er at BRANN:

- er et samkjørt, offensivt lag

- nyter fordel av at Mjeldefilosofien (like it or not) har begynt å sette seg

- har "bødler" a la Kvisvik , Winters, Macallister (rettferdig eller ikke: de scorer mål)

- har Soma...

- får (har fått) Sæternes...

- ligger på 5.plass i TL

- kjempet ut et 1.divlag i kvarten, spesielt i siste del av kampen

den andre sidens faktum er at VI:

- har virret mye i år

- til tross for trofasthet mot system og stil har det ikke slått til i 04

- ikke har noen som scorer annet enn sporadisk

- har et sterkt, men variabelt, bakreledd

- har ikke fått noen nye (siden juli-- "the return of Martin")

- ligger på 11.plass

- vi spilte ut et 1divlag i første 45, og hold på å drite oss skikkelig ut de siste 20..

Dette gir ikke grunnlag for "disse feier vi av banen"- og "next stop-U/llevaal"-greiene. Ikke blant HELblaa supportere en gang. MEN: bevares::: det er jo slik vi håper det blir:

- Knallsmell for Brann på Nadderud

- Ullevaal for oss (og jeg driter i om det er bønder eller havebybeboere vi møter)

.. det er bare ikke noe selvsagt i at slike håp blir virkelighet, gutter og jenter på Forum:.. det er massevis av trenerklokskap, dagesvis med mental oppbacking av gutta og en skikkelig 2x 45 Blodofring av samtlige 11 som skaper det,,, til akkompagnement av oss med puls = hjerteflimmer i 2 x 45....

PS: tror det blir 3-2 til Stabæk. (Sammy, Ohr, Stenvoll)

Endret av palau
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Stabæk - Brann
  • Opprett ny...