OEO 72 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Hva var det Rekdal med flere kalte han: Primadonna, bråkemaker, oppvigler. Helt utrolig at sånn søppel som Ohr kan offre så mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Kjøpte ikke vi han for under en halv mill? Tidenes varp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Ja, fortsetter han i same stil blir han uten tvil et av klubbens beste kjøp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Stians kommentar til budstikka når de intervjuet han etter kampen: "På spørsmål om det bekymrer ham at laget mistet så totalt kontrollen over kvartfinalen det siste kvarteret svarer moldenseren slik: - Det driter jeg i. Vi gikk videre, det er det som teller i cupen." KONGE SVAR FRA EN KONGE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Kongen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Fantastisk svar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 16. August 2004 Del Skrevet 16. August 2004 Det er bare gøy å se på Stian når han har det gøy med ballen. I går var han helt konge og banens beste spiller. Noen andre en meg som ser at fler og fler Stabæk spilere kommer i form? Knutsen,Muri,Stenersen, og Ohr spiller en helt annen fotball nå en før sommerferien sammen med resten av laget selvfølgelig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Det er ikke noe tvi om at gutta er blitt i bedre form, går å gleder meg til de neste kampene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg