Gå til innhold

Sandefjord - Stabæk

Emilie23
 Del

Stabæk beste spiller   

83 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Er Vogt helt ute i kulda eller? Jonassen imponerte ikke i dag, men likevel har vi ingen backer på benken. Årets sesong bli midt på tabellen, hvorfor ikke bruke egenutviklede spillere i de siste kampene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev geirti:

Kan dere som mener vi bør forlenge kontrakten med Antonsson (basert på det han har vist foreløpig) rekke opp hånda?
...
Bohinen, Skytte og Lumanza sentralt. Normann på ene vingen og så kan Kassi og Olli trekke lodd om hvem av dem som tar den andre vingen og spissplassen.

Antonsson
Utifra dagens kamp: Nei.
Men ja mtp. dagens stall, for det som har vært veldig fint å se i de tidligere kampene er hvordan han drar med seg forsvarspillere som åpner opp for skudd fra Kassi/Skytte osv. (som ironisk nok gjør at han tidligere har fått færre pasninger i avgjørende øyeblikk), samt hans bevegelser for å stenge av når motstander triller ball i forsvaret. I dag spottet jeg dessverre ikke at han skapte åpninger for de andre, mens i dag var laget mer samlet med ham i presset uten ball bare at han selv begynte å skru av utover i andreomgangen. Så hele den ballen ble halvhjertet, selv om det ga uttelling gjenvinning av ball ved en del anledninger.

Midtbanen
Jeg får vondt i sjela av å se "kapasiteten" på løp hjem på overganger. Selv om det er myyye bedre enn for rundt 3-4 kamper siden, så gjør det vondt å se på overganger at det er nesten kun Maatsen som gir maks på å jobbe hjem fra midtbanerekken stort sett hver gang. Har vi Bohinen og Skytte påskrudd der 100 % så er jeg enig med deg, men Kassi på kant sliter jeg med å se er bedre enn å ha en annen på kant og han inn på midten. Edvardsen har i mine øyne virkelig bidratt positivt på venstrekanten (fungert veldig godt med Solheim), og Maatsen har absolutt bevist at han fortjener en plass mot høyrekanten, og fungert bra med nye Ottesen.

Det jeg har glemt å skryte av i dag var på cornere, flere som faktisk var langt bedre orientert (eller så var det en våt drøm og jeg så det jeg ville se).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var mye sirup. Vi er litt heldig som unngår baklengs, samt at vi skaper nok til å vinne også. Vi dominerer mer og mer utover i kampen, spesielt etter at Lumanza kommer inn for Kai. Bulgareren er litt for sped og klarer ikke å dominere så mye med ballen. Minner litt for mye om Hugo. Vet ikke helt hvorfor han blir prioritert foran Lumanza. Er det pga løpskraft, dødballfot eller andre ting jeg ikke ser. Det jeg ser er i hvertfall at med Lumanza og Skytte sammen sentralt dominerer vi totalt. Bohinen må vel ha fått flest frispark tildelt til seg av alle spillerne i årets liga? Han må være utrolig glad i å få juling og bli felt. 

Antonsson fortsetter måltørken. Det er jo litt komisk at han og Botheim enda ikke har scoret for oss enda. Maatsen hadde et fint skudd. Kassi altfor anonym. Tre strake uavgjort. Like mange uavgjort som Kristiansund nå med 10 stk. Her er Janne i særklasse. Snart sikker plass også, men Start tok innpå to poeng idag, og det samme gjorde Mjøndalen igår. Er kun 9 poeng ned til kvalikk med 6 kamper igjen. Det har skjedd større mirakler i fotballen før. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21 minutter siden skrev FranckTheBank:

Er kun 9 poeng ned til kvalikk med 6 kamper igjen. Det har skjedd større mirakler i fotballen før. 

Der kom den ja ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sandefjord - Stabæk
  • Opprett ny...