Berdiin 35 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Begge semifinalene direkte på TV.. Kampstart kl. 20:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 SSElvsakt bra at det er tvkamper, men det er INGEN grunn til å ikke komme personlig å støtte laget! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 Klart ikke! Ikke ment slik heller, men som at det skaper litt blest om klubben.. Har dessuten masse folk fra Aalesund som kommer til å heie på oss mot Brann, må overtale dem til å gå uten AAfk drakt da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 Ståtribunen hvor vi står på seriekamper er selvsagt reservert de Blaa og er du medlem av Stabæk Support er du garantert plass til semi-finalen og en eventuell finale. Det med tv er bra, Lyn-Lillestrøm kan bli en morsom kamp. Det feteste hadde vært Lyn og Stabæk i fionalen, men tviler sterkt på at Lyn slår Lillestrøm Om stabæk kommer tiol finalen blir det uansett bra med heiarop. Klanen pleier og stille mangfoldig på cup-finaler, og de heier mye heller på Stabæk enn Lyn eller Lillestøm som begge er Vålerengas erkerivaler Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. August 2004 Del Skrevet 28. August 2004 Jeg hører hva du sier. men det virker veldig rart.. tror ikke klanen kommer til å heie på stabæk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Var innom og henta semifinalebillettene i morges. Det er solgt ca. 2000 billetter på forhåndssalg (sesongkort/aksje etc). Ikke så aller verst det da, men kunne vel vært mye bedre? Håper og tror på et fullsatt stadion, og at folk kjenner sin besøkelsestid når salget åpnes for alle på torsdag. Hvis folk kommer på kampdagen og tror at de skal få sittebilletter, så tror jeg de blir skuffa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Huff, 2000 billetter var lite. Det vil si at det er 2650 billetter igjen som Brann-fansen lett kan skaffe seg midt blandt Stabæk-folk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Såså.. fortsatt lenge igjen.. Eller er forsalget slutt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Forsalget er slutt. Billettene legges ut for fritt salg førstkommende torsdag kl 1430 via stabæk kontoret. Be there!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Her er et dumt spørsmål...Vi som er $$ kan vel bare kjøpe billetter i inngangsporten på kampdagen eller må vi i lekhet med alle de andre kjøpe billetter på forhånd for å være sikret plass??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 $$ medlemmer som står og synger får kun kjøpt billett i inngangen. Siden det er flere medlemmer enn plasser på ståfeltet så anbefaller jeg deg og være tidlig ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fred. 48 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Tror ikke det skal bli noe prob, har ikke akkurat stått som sild i tønne i år. Men en semifinale mot Brann lokker sikkert litt flere til ståtribunen enn en kamp mot Ham-Kam f.eks. Får håpe det ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Husk at sesongkort etc. ikke gjelder. Det betyr at endel medlmmer fra Hovis nok kommer over til ståfeltet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Jippi! Flere som gleder seg sinnssykt!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Alle må prøve å få med seg minst 5 personer som ikke hadde planer om å dra på kamp Ja, jeg har gjort min del Vi trenger samtlige seter blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Hvor tidlig åpner portene før matchen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 De er åpne nå! (Jeg sykler forbi der hver dag.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Nei, kun porten på baksiden av den gamle "Bærget det Smaa"-tribunen er åpen. Regner med at portene åpner 3 timer før kampstart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Jeg har sesongkort, og har ikke fått tilbud om forhåndskjøp. Svakt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Jeg har sesongkort, og har ikke fått tilbud om forhåndskjøp. Svakt... Enig. Jeg hadde tenkt å skeie ut med en plass på hovedtribunen denne gangen. Men jeg tviler på at jeg gidder å ta fri fra jobb for å stå i kø sammen med masse søppel fra Fyllingsdalen og omegn for å få tak i disse billettene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Da er det bare å ringe Stabækkontoret så fikser de billetter til dere Ring nå: 67121212 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Vi med sesongkort på ståtribunen har ikke fått tilbud om forhåndskjøp av billetter fordi det allerede er reservert ståtribunen til oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Vi med sesongkort på ståtribunen har ikke fått tilbud om forhåndskjøp av billetter fordi det allerede er reservert ståtribunen til oss. Betyr det at vi ikke må kjøpe billetter på forhånd, bare på kamp dagen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Betyr det at vi ikke må kjøpe billetter på forhånd, bare på kamp dagen? Ja, og det blir første mann til mølla.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Er ikke så lett å fylle opp et ståfelt da.. uansett hvor mange vi blir. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Jeg har sesongkort, og har ikke fått tilbud om forhåndskjøp. Svakt... Det ordnet seg ja. Gleder meg til kamp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg