Gå til innhold

Paul Oyuga

Rubbster
 Del

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 uker senere...

Hepp,

Ser i dagens aviser at Aalbu igjen snakker om å forsterke laget...

Bryne gikk langt i å antyde at de kunne være interessert i å selg/låne ut Oyuga dersom prisen var riktig...

Tja hvorfor ikke??? Han scoret i går igjen....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han derre ronney har jo sagt han vil bort fra Everton, hva med han?

Nei, fra spøk til alvor. Det beste akkurat nå vil vel være å låne inn en spiss som vi vet presterer. Men det er jo ikke akkurat så veldig mange tilgjengelige spillere som er aktuelle. Jeg har vel begynt å belage meg på at det ikke kommer noen nye spillere nå. Men for GUDS skyld la de nye komme før april neste år..

Er glad for at man ikke flopper ala det viking gjorde med mads timm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slo ikke Dede ned en spiller etter at han hadde fått rødt kort, forleden? Risikerer visstnok politianmeldelse og straff etter det. Ikke en spiller med holdninger jeg vil i den blaa drakten!

Her er linken

Endret av KongKjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en kort periode er han helt sikkert ideell.. Jeg er temmelig sikker paa at han kommer til aa roe seg ned i de neste maanedene slik at ikke tilsvarende episoder skjer igjen.. Saa ut sesongen boer det i allefall vaere plass til han.. Gjerne lenger.. Hadde aldri sagt nei til Cantona paa laget bare pga litt tilskuer banking... Og en spiss som scorer 9 maal paa 13 kamper i aar og 8 paa 13 i fjor er akkurat hva vi trenger..

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig. Nettopp det er årsaken til at han trolig er på vei bort fra Allsvenskan. Vært klar over at han er langtfra en råtass. Situasjonen er ikke representativ for spilleren men vil, som sagt, trolig medføre at karrieren i Sverige er over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La aalbu faa vite om dette... hvis han ikke vet om det alt da..

husker ingo proklamerte for noen aar siden at stabaek skulle bli det foerste laget med en brasilianer paa laget... Selv om vi har blitt slaatt.. saa er det kanskje paa tide likevel... Bedre sent enn aldri..

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok han gaar ganske billig..

Allsvenskan herrar

VARNINGSLIGA

7 Mats Rubarth AIK

6 Andreas Johansson Djurgårdens IF FF

6 Svante Samuelsson Kalmar FF

6 Anders Friberg Landskrona BoIS

6 Jonas Olsson Landskrona BoIS

6 Johan Laursen Trelleborgs FF

5 Derek Boateng AIK

5 Jonas Wallerstedt GIF Sundsvall

5 Peter Graulund Helsingborgs IF

5 Fabio Augusto Kalmar FF

5 Fredrik Nordback Örebro SK FK

4 Geert den Ouden Djurgårdens IF FF

4 Karl-Oskar Fjörtoft Hammarby

4 Petur Marteinsson Hammarby

4 Samuel Holmén IF Elfsborg

4 Dedé Anderson Kalmar FF

4 Tobias Grahn Malmö FF

4 Mikael Danielson Örebro SK FK

4 Petter Furuseth-Olsen Örebro SK FK

Greit nok at han har noen gule, men 4 gule paa 13 kamper er ikke saa alt for mye.. Han er ikke noen roede Raul akkurat..

Staar det ikke noe om tilgivelse i bibelen... Dere som er kritiske.. les dette... :D Konklusjonen er i allefall at han har driti paa draget, men han kan fortsatt vaere vaar mesias for aa holde meg til bibelse termer...

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det är en oerhört skötsam person, en familjefar som aldrig är ute om kvällarna och aldrig tidigare blivit utvisad.

han har aldri blitt utvist før og aldri ute på byen om kvelden...da blir det vel ikke noen toppscorer på oss alla Tryggvi <_<:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry hvis jeg virker litt ivrig og oppspilt naa, men jeg er litt desperat.. Desperate times requires desperate measures, som dere vet..

Er ikke sikkert at jeg hadde vaert like gira paa Dede hvis vi ikke hadde vaert i denne situasjonen. Men seriost.. Scorer han masse maal saa er han jo verdt sin vekt i platina..

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at Dede Anderson er en meget dyktig og målfårlig spiss. Han er nå i en vanskelig situasjon. Tilsvarende er Stabæk i en vanskelig situasjon. I og med at han mest trolig er på vei bort fra Allsvenskan ser jeg han som en meget god løsning. I første omgang for høstsesongen. Men eventuelt også for de neste årene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La mannen jobbe sier nå jeg...

Enig. Dersom navnene offentliggjøres kan det bare bidra til at prisen økes.

På en annen tråd var det noen som påpekte at vi ikke må gjøre et panikkjøp. Det er jeg enig i. Dersom den aktuelle spilleren ikke forsterker laget merkbart så bør vi heller spare pengene. Bruk i så fall pengene på Dede Anderson. Selv om han ikke er aktuell denne sesongen så er han en klar forsterkning for neste år med toppscorer potensiale. Så får vi håpe at det da ikke blir i 1. divisjon :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Paul Oyuga
  • Opprett ny...