AndersBD 997 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Det er så fint at alle ander kjøper inn spillere og ikke vi... Sånn har det vært i hele år. Like frustrerende hver gang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Så lenge de flopper i klubber á la Molde, Vålerenga og rbk er det greit for meg at de pøser ut med penger.. Men vinner noen en budrunde mot oss DA er det frustrerende.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 30. August 2004 Del Skrevet 30. August 2004 Hepp, Ser i dagens aviser at Aalbu igjen snakker om å forsterke laget... Bryne gikk langt i å antyde at de kunne være interessert i å selg/låne ut Oyuga dersom prisen var riktig... Tja hvorfor ikke??? Han scoret i går igjen.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. August 2004 Del Skrevet 30. August 2004 Kom igjen Aalbu! Ny kontrakt er viktigere enn at vi går med noen lusne titusen i overskudd! Oyuga! Hvem vet, kanskje han blir en hit? Ingenting må være uprøvd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. August 2004 Del Skrevet 30. August 2004 Tror ikke løsningen er nøds-shopping i dag, hvis ikke gutta har tenkt på forsterkninger før nå er det vel for sent... Selvom jeg gjerne kunne tenkt meg Oyuga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. August 2004 Del Skrevet 30. August 2004 Han derre ronney har jo sagt han vil bort fra Everton, hva med han? Nei, fra spøk til alvor. Det beste akkurat nå vil vel være å låne inn en spiss som vi vet presterer. Men det er jo ikke akkurat så veldig mange tilgjengelige spillere som er aktuelle. Jeg har vel begynt å belage meg på at det ikke kommer noen nye spillere nå. Men for GUDS skyld la de nye komme før april neste år.. Er glad for at man ikke flopper ala det viking gjorde med mads timm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 30. August 2004 Del Skrevet 30. August 2004 hva med det svenske talentet George Mourad? spiller for AIK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 30. August 2004 Del Skrevet 30. August 2004 Wiltord er det jo tydeligvis ingen som vil ha.... Ingen som har en blond bimbo søster de kan bruke som lokkemiddel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 30. August 2004 Del Skrevet 30. August 2004 hva med det svenske talentet George Mourad? spiller for AIK Mourad spiller i IFK Göteborg og er rangert som en av allsvenskans beste spillere.. Dream on.. IFKs Mourad storspiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 30. August 2004 Del Skrevet 30. August 2004 Dede Anderson er på vei bort fra Kalmar og Allsvenskan. Dette er en spiller jeg gjerne skulle sett i Blått! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. August 2004 Del Skrevet 30. August 2004 hvor spiller han og i så fall hvor mange mål har han scort på hvor mange kamper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Dede Anderson spiller pr i dag for Kalmar. Han leder skytterligaen med 9 mål og var nevnt som en mulig forsterkning for RBK i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 31. August 2004 (endret) Del Skrevet 31. August 2004 (endret) Slo ikke Dede ned en spiller etter at han hadde fått rødt kort, forleden? Risikerer visstnok politianmeldelse og straff etter det. Ikke en spiller med holdninger jeg vil i den blaa drakten! Her er linken Endret 31. August 2004 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 I skrivende stund er jeg mer opptatt av aa faa en som scorer maal, enn aa tenke paa holdninger.. Klart at det ikke er ideelt, men kan han skaffes saa sett i gang.. NOE maa til... E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Men som du ser, kan dårlige holdninger føre til utestengelse, og da er vi like langt, om enn ikke kortere (med tanke på rykte osv.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 For en kort periode er han helt sikkert ideell.. Jeg er temmelig sikker paa at han kommer til aa roe seg ned i de neste maanedene slik at ikke tilsvarende episoder skjer igjen.. Saa ut sesongen boer det i allefall vaere plass til han.. Gjerne lenger.. Hadde aldri sagt nei til Cantona paa laget bare pga litt tilskuer banking... Og en spiss som scorer 9 maal paa 13 kamper i aar og 8 paa 13 i fjor er akkurat hva vi trenger.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Det er riktig. Nettopp det er årsaken til at han trolig er på vei bort fra Allsvenskan. Vært klar over at han er langtfra en råtass. Situasjonen er ikke representativ for spilleren men vil, som sagt, trolig medføre at karrieren i Sverige er over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Hehe, er vel ikke veldig overbevist om at han kommer til å roe seg ned. Men har scorer mye mål da, det skal han ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 La aalbu faa vite om dette... hvis han ikke vet om det alt da.. husker ingo proklamerte for noen aar siden at stabaek skulle bli det foerste laget med en brasilianer paa laget... Selv om vi har blitt slaatt.. saa er det kanskje paa tide likevel... Bedre sent enn aldri.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 løp å kjøp! Problemet er vell at vi ikke har penger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 vi må da litt...og ettersom han skal/må bort fra allsvenskan så kan han vel komme for en billig penge...Oyaga+dede=1mill?+ødegaard=3.5mill? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 tror nok han gaar ganske billig.. Allsvenskan herrar VARNINGSLIGA 7 Mats Rubarth AIK 6 Andreas Johansson Djurgårdens IF FF 6 Svante Samuelsson Kalmar FF 6 Anders Friberg Landskrona BoIS 6 Jonas Olsson Landskrona BoIS 6 Johan Laursen Trelleborgs FF 5 Derek Boateng AIK 5 Jonas Wallerstedt GIF Sundsvall 5 Peter Graulund Helsingborgs IF 5 Fabio Augusto Kalmar FF 5 Fredrik Nordback Örebro SK FK 4 Geert den Ouden Djurgårdens IF FF 4 Karl-Oskar Fjörtoft Hammarby 4 Petur Marteinsson Hammarby 4 Samuel Holmén IF Elfsborg 4 Dedé Anderson Kalmar FF 4 Tobias Grahn Malmö FF 4 Mikael Danielson Örebro SK FK 4 Petter Furuseth-Olsen Örebro SK FK Greit nok at han har noen gule, men 4 gule paa 13 kamper er ikke saa alt for mye.. Han er ikke noen roede Raul akkurat.. Staar det ikke noe om tilgivelse i bibelen... Dere som er kritiske.. les dette... Konklusjonen er i allefall at han har driti paa draget, men han kan fortsatt vaere vaar mesias for aa holde meg til bibelse termer... E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Det är en oerhört skötsam person, en familjefar som aldrig är ute om kvällarna och aldrig tidigare blivit utvisad. han har aldri blitt utvist før og aldri ute på byen om kvelden...da blir det vel ikke noen toppscorer på oss alla Tryggvi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Sorry hvis jeg virker litt ivrig og oppspilt naa, men jeg er litt desperat.. Desperate times requires desperate measures, som dere vet.. Er ikke sikkert at jeg hadde vaert like gira paa Dede hvis vi ikke hadde vaert i denne situasjonen. Men seriost.. Scorer han masse maal saa er han jo verdt sin vekt i platina.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Mitt inntrykk er at Dede Anderson er en meget dyktig og målfårlig spiss. Han er nå i en vanskelig situasjon. Tilsvarende er Stabæk i en vanskelig situasjon. I og med at han mest trolig er på vei bort fra Allsvenskan ser jeg han som en meget god løsning. I første omgang for høstsesongen. Men eventuelt også for de neste årene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Dede er uaktuell. Fikk nettopp mail fra Schelvan der han skriver at de har sjekket ut dede fordi han må sone i norge også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Søren... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Det var synd, men er det ikke mulig å spørre Schevlan hvilke spillere de har i kikkerten? Vi kan ikke bare la vinduet lukkes og ikke handle noe, kan vi vel? *bekymra* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 La mannen jobbe sier nå jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 La mannen jobbe sier nå jeg... Enig. Dersom navnene offentliggjøres kan det bare bidra til at prisen økes. På en annen tråd var det noen som påpekte at vi ikke må gjøre et panikkjøp. Det er jeg enig i. Dersom den aktuelle spilleren ikke forsterker laget merkbart så bør vi heller spare pengene. Bruk i så fall pengene på Dede Anderson. Selv om han ikke er aktuell denne sesongen så er han en klar forsterkning for neste år med toppscorer potensiale. Så får vi håpe at det da ikke blir i 1. divisjon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg