AndersBD 997 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Nå er det etter det jeg vet snakk om lån, og høyst sannsynlig kortsiktig lån (hvis ikke spilleren blir en knall suksess) så det kan vel ikke betegnes som en panisk handling. Jeg tror faktist at det som det nå forhandles om kan værte et godt trekk, både økonomisk og sportslig for klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Hepp, Helt enig! Han gjorde et godt inntrykk i TV kampen mellom Bryne og Brann. Han er erfaren, sterk, relativt hurtig, god med mann i rygg og kjenner veien til mål. Han er den mest effektive spissen i 1. divisjon (0,8 mål per kamp) og selv om han skulle kutte litt ned på antallet mål i eliten, viste han mot brann at han har evnen til å score på Eliteseriemotstander. Han har også vist tidligere i svensk toppserie at han holder mål i øverste divisjon. Husk også at han får langt bedre medspillere i Stabæk enn han har i Bryne. Blir det han tror jeg som Anders at det vil være et riktig valg for oss nå! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg