Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter en lang og god ferie er det godt å være tilbake. Ser at aktiviteten på disse sider har tatt seg betraktelig opp. Bra!!

Etter frustrerende match i Tromsø har det vært to positive opplevelser i form av seiere mot Haka og Sandefjord. Det er jo glimrende, men jeg mener så absolutt at hovedfokus bør ligge på å beholde plassen i tippeligaen. Regner med at alle er enige om det. Det andre får bli en bonus :D Er det ikke det som er så populært å si?

Det jeg imidlertid ønsket noen reaksjoner på var Jan Åge Fjørtoft`s kommentar da han møtte Schelvan og Aalbu på landslagstrening i går ( alt i følge dagens papirutgave av Aftenposten ): "Dersom Stabæk og Lyn møtes i cupfinalen, skal den spilles i en ballbinge da?" Man kan selvfølgelig se på dette som et stakkarslig forsøk på humor? Men kan det være et utslag av bitterhet over tiden i Stabæk, og måten samarbeidet ble avsluttet? Det samme spørsmål er forøvrig oversendt nettmøte med fyren i Dagbladet kl 13.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er en ballbinge? :unsure:

Ballbinge er NFFs storsatsing for å få opp interessen og ferdighetene i fotball.

Kort fortalt så er det en liten bane med vantè (er det slik det staves?). De har blitt plassert rundt omkring i distriktene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svaret var vel akkurat så diplomatisk som forventet.  :D

Kan du ikke legge ut svaret her?

EDIT:

Hallo Jan Åge.

Ser i papirutgaven til Aftenposten i dag at du ytret deg til Schelvan og Aalbu under gårsdagens landslagstrening omkring kamparena for en eventuell cupfinale mellom Lyn og Stabæk. Er du fremdeles bitter i forhold til din tid i Stabæk, og måten sammarbeidet ble avsluttet på?

Innsendt av: Pedagogen

Nei. Og Tom og Jan-Erik har jeg et godt forhold til. Samme med hele Stabæk. Den saken har vi lagt bak oss. Det hender jeg stikker innom Stabæk, og prater med lederne. Mange av spillerne er jeg gode kompiser med. Synes der og da det var en morsom melding. Overhodet ingen bitterhet.

Hilsen Jan Åge

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Cupfinale
  • Opprett ny...