sexxes 3 618 Del Skrevet 28. November 2020 Del Skrevet 28. November 2020 1 minutt siden skrev Slum: Neste år foreslår jeg at vi stemmer på valgmenn som igjen velger årets viktigste spiller. Og hvordan skal det fungere? Og risikerer vi ikke at det blir jukset? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. November 2020 Del Skrevet 28. November 2020 21 minutter siden skrev sexxes: Og hvordan skal det fungere? Og risikerer vi ikke at det blir jukset? Det var en spøk. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 429 Del Skrevet 28. November 2020 Del Skrevet 28. November 2020 12 timer siden skrev geirti: Sabotasje ville vært å stemme på Botheim. Nå vinner vel Botheim kassen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 429 Del Skrevet 28. November 2020 Del Skrevet 28. November 2020 6 timer siden skrev Slum: Det var en spøk. No shit? Sikker på at sexxes var dønn seriøs, og ikke henspeiler på valget over dammen hen heller. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 29. November 2020 Del Skrevet 29. November 2020 17 timer siden skrev Slum: Neste år foreslår jeg at vi stemmer på valgmenn som igjen velger årets viktigste spiller. ??? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2020 Solheim for min del. I tillegg til den herlige og typen og tilpasningsdyktighet på banen har han enormt mange avgjørende involveringer og blokkeringer i egen boks. Utrolig oppofrende og ærgjerrig! Hanche stakk halvveis, og har ikke vært med i den avgjørende fasen av sesongen, så helt fair å utelate han. Edvartsen er god og jeg digger mentaliteten og spillestilen hans, men ikke helt der at han kan blir årets spiller ennå, synes jeg. Yaw er dog en mulig utfordrer. Bohinen har jo vært altfor ujevn, men synes han har vært tilbake i bra slag siste par kampene, samme med Sandberg. Litt pussig når man snakker om Stabæk, men som noen skrev her så er det egentlig et bra kollektiv som har reddet oss i år. Vi fremstår som et solid lag med en god innstilling over hele linja. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 2. Desember 2020 Del Skrevet 2. Desember 2020 Solheim helt klart. Eneste som har vært stabilt god og skadefri. Til tross for at vi har brukt han på alle mulige posisjoner for å demme opp for manglende kvalitet bak. Edvartsen har vært bra til å være hans første hele sesong i EL, men gjør fortsatt for mye rart og er ikke der oppe helt enda. Yaw har vært for mye skadet, Bohinen og Sandberg et hakk ned fra ifjor. Hanche og Hugo var gode i våres, men stakk halvveis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 12. Desember 2020 Del Skrevet 12. Desember 2020 Edvardsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Desember 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Desember 2020 Vinneren er kåret! 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 13. Desember 2020 Del Skrevet 13. Desember 2020 1 minutt siden skrev Petter: Vinneren er kåret! Måtte du holde i mange år til ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Desember 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Desember 2020 Fra selve utdelingen: https://www.stabak.no/nyheter/solheim-karet-til-arets-viktigste-spiller 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå