Gå til innhold

Glimt - Stabæk

Bateman26
 Del

Anbefalte innlegg

Er laget klart eller ?

VG melder...

System (4-4-2):

Knudsen - Skjønsberg, Kjølø, Muri, Holter - Ohr, Andresen, Stenersen, Stenvoll - Gunnarsson, Wowoah.

Reserver

Isaksen, Hauger, Markegård, Finstad, Klausen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1 - 1

Fantastisk dribleserie av Veigar!! Gutten er på gang! :D

...og så må jeg ikke glemme forarbeidet til Martin! Ser det gang på gang at vi er avhengig av Martins offensive jobbing for å skape sjanser fremover.

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

VG er i slaget i dag...

13. Corner for Glimt. Andresen finner Mike Kjølø. Han skyter håpløst over Glimt-buret.

49. Stian Ohr smeller ballen i tverrliggeren over Jon Knudsen i Stabæk-målet. Stor sjanse for gjestene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Veigar! Putt to til nå!

VG er i slaget i dag...

13. Corner for Glimt. Andresen finner Mike Kjølø. Han skyter håpløst over Glimt-buret.

49. Stian Ohr smeller ballen i tverrliggeren over Jon Knudsen i Stabæk-målet. Stor sjanse for gjestene.

*ler* Får håpe det var Ohr som smalt den i Glimts tverligger enn at vi fikk en ball i vår..

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjemperedning av Horn hindrer at Tom scorer.. Forarbeid av Stian.. Det er ikke tapt!!

EDIT: Dagbladet mener det er Stenersen med sjansen..

EDIT2: Ny sjanse for Veigar..

EDIT3: Stabæk styrer kampen nå, mens Glimt ligger og venter på nye kontringsmuligheter. Det blir nok flere mål i dette oppgjøret. (ca 70min?)

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen sikre 3poengere der i det hele tatt, sånn situasjonen er nå. Vi må vinne de resterende hjemmekampene. Nå må bare gutta vise styrke, ellers så rykker vi ned.

Glimt presser på slutten, det sier jo litt.

Nok et tap idag, og vi scorer på ny kun et mål. Vi har 18 mål på 18 kamper, noe som er sensasjonelt rævva. Nedturen fortsetter, og fom idag handler det om å unngå nedrykk. Trist med sant. Cupene er kun bonus, og bør få lav pri. Rykker vi ned, så taper vi mer penger enn hva vi tjener om vi lykkes i cupene.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må ikke glemme at vi tross alt scoret 3 mål mot Haka og 4 mot Sandefjord. Men i TL har vi sløst altfor mye med sjansene. Samtidig er det jo slik at det hjelper ikke å score mål dersom motstanderen scorer flere. For jeg setter spørsmålstegn ved markeringene både ved 2-1 og 3-1 målene.

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har ikke noe med økonomi å gjøre vi har et bra nok lag som det er!

Problemet er hvordan Gaute motiverer og setter opp taktikk foran kampene.

Hvor dum må man være før man skjønner at vingene til Bodø skal stoppes?

Her har vi corner og så scorer Bodø!

På 1-1 ser det ut som om gutta har fått beskjed om å legge seg bakpå. På 2-1 til Bodø begynner vi å spille offansivt igjen.

Så kommer de taktiske byttene som man kan le seg skakk av :D

Samuel som er en glimmrende teknikker må ut men Tom som ikke er med i kampen i det hele tatt får forsette! Det er ikke første gang Gaute gjør dette.

Hva bidrar våre innbyttere med? 0

Er det noen som er klar over at vi spilte mot b-laget til Bodø Glimt?

Dette blir en nervepinende høst :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det er verdt å sette et ?. De fleste her er jo overbeskyttende mot mannen, og når det kommer et fnugg av kritikk, så blir en nesten bedt om å skifte lag.

Bør Gaute sitte om vi rykker ned ? Og om vi rykker ned, burde vi skiftet trener i løpet av sesongen. Vi har jo et godt lag, så grunnen til at det ikke glir må jo ligge på det taktiske og psykiske plan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv mener jeg at vi må beholde Gaute. Men som sagt over, OM det skulle skiftes trener nå, hvem skal inn? Hvem kan snu trenden? Etter min mening; ingen andre enn gutta selv. Se på Viking. Ny trener, en høyt ansett en sådann. resultat: ingenting.

Helt siden vi rykka opp har sesongene vært ganske like hele veien. Nedrykk hadde selvsagt vært katastrofe, men jeg tror denne nedturen kommer til å styrke klubben på lang sikt. Alt som ikke dreper gjør deg sterkere.

Hvorfor i allverden skulle Hans Backe være interessert i å trene Stabæk når han trener FCK? Evt. ville jeg heller hatt Anders L. tilbake.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor i allverden skulle Hans Backe være interessert i å trene Stabæk når han trener FCK? Evt. ville jeg heller hatt Anders L. tilbake.

Flexi, hvorfor i all verden skulle Linderoth gidde å trene Stabæk når han trener Hammarby??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Glimt - Stabæk
  • Opprett ny...