jokke 48 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 jeg er så ufattelig skuffa nå. vi går kun fremover på banen når vi ligger under. gaute gjør igjen dårlige taktisk valg, synes ikke det er rett å sparke han nå, men etter sesongen må stillingen hans vurders. vi har spilt dårlig i 8 måneder nå uten at han har greid å snu det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 Jeg mener det er helt latterlig at dere hele tiden backer Gaute... Når vi ser tilbake på resultatene siden sesongslutt ifjor så har jo mannen gjort en utrolig dårlig jobb!!!!! Greit at gutta svikter men det er Gaute som har ansvaret uansett... Gaute burde trekke seg akkurat som Sem burde ha gjort det lenge før han gjorde det!!!! Hadde Gaute vært trener i en hvilken som helst annen liga med samme resultater så hadde han fått fyken for lengst!!! Det er aldri for sent å bytte trener... Men er enig i at man må ha noen konkrete kandidater på papiret før man går til det skritt å gi mannen fyken... Men vil tro at ledelsen har oversikten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 er aldri en særlig god løsning å bytte trener midt i en sesong, hvertfall ikke når det bare er 9 kamper igjen. men gaute har vist at han ikke klarer å snu motgangen. det synes jeg er bekymringsfullt. Jeg tror vi overlever denne gangen, men det er pga andres udyktighet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 22. August 2004 (endret) Del Skrevet 22. August 2004 (endret) ----------------Jon------------------------- Muri Morten----- ----Mike-------IA--------- ^ l l Tommy/Hauger Stian-------- ---Martin---Sammy-- Veigar l l -------------- -------Eirik-------------- En helt opplagt formasjon ettersom motstanderen våre utnytter at vi er svake bakover når vi er i angrep....Vært eneste Fuckings lag utnytter overgangsmuligheten. Noe annet er at vi slipper inn som oftest mål hver kamp da er det "alltid" et mål som kommer på bakstanga, husker ikke sist det ikke skjedde når vi fikk mål i mot oss :angry: Endret 22. August 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 22. August 2004 (endret) Del Skrevet 22. August 2004 (endret) den oppstillinga er selvsagt feil tommy, veigar og muri skal være midt på Endret 22. August 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bateman26 0 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 Dere var heldige i dagens kamp som bare tapte med 2 mål. etter 4 minutter hendset nemlig en av deres spillere inni 16 meteren. der skulle glimt ha hatt mål og etter 30 sekunder skulle trond fredrik ludviksen ha skåret .. og 1-0 målet var det gullkalven deres som tabbet seg ut andreesen fomlet vekk ballen på egen banehalvdel og dermed var det en null til superlaget fra nord.. Velvel takk for 6 poeng og 9-3 i målforskjell lykke til videre i sesongen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 Dere var heldige i dagens kamp som bare tapte med 2 mål. etter 4 minutter hendset nemlig en av deres spillere inni 16 meteren. der skulle glimt ha hatt mål og etter 30 sekunder skulle trond fredrik ludviksen ha skåret .. og 1-0 målet var det gullkalven deres som tabbet seg ut andreesen fomlet vekk ballen på egen banehalvdel og dermed var det en null til superlaget fra nord.. Velvel takk for 6 poeng og 9-3 i målforskjell lykke til videre i sesongen Hallo pøkkhue har dere ikke egne web sider du kan hovere på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 Synes debatten om Gaute er meningsløs. Gaute er sikkert ikke en dårligere taktiker i år enn i fjor, og hvem er det som skal ta over??? De pengene vi eventuelt skulle ha brukt på en ny trener nå kommer bedre til bruk ved spiller kjøp. Spillerene burde ta på seg det meste av skylden for dagens tabellsituasjon. Føler meg 100% sikker på at vi om noen uker ser oppover på tabellen istedet for nedover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 Synes debatten om Gaute er meningsløs. Gaute er sikkert ikke en dårligere taktiker i år enn i fjor, og hvem er det som skal ta over???De pengene vi eventuelt skulle ha brukt på en ny trener nå kommer bedre til bruk ved spiller kjøp. Spillerene burde ta på seg det meste av skylden for dagens tabellsituasjon. Føler meg 100% sikker på at vi om noen uker ser oppover på tabellen istedet for nedover. Som jeg skrev i et annet tema - det er ikke Gaute sin feil at toppscorer'n vår har 3 mål... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 Føler meg 100% sikker på at vi om noen uker ser oppover på tabellen istedet for nedover. Det var jeg også for noen uker siden... Men jeg er enig i at vi ikke kan kaste Gaute nå (som jeg vel har skrevet i en del poster i kveld) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nokia 0 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 Dette har ikke noe med økonomi å gjøre vi har et bra nok lag som det er!Problemet er hvordan Gaute motiverer og setter opp taktikk foran kampene. Hvor dum må man være før man skjønner at vingene til Bodø skal stoppes? Her har vi corner og så scorer Bodø! På 1-1 ser det ut som om gutta har fått beskjed om å legge seg bakpå. På 2-1 til Bodø begynner vi å spille offansivt igjen. Så kommer de taktiske byttene som man kan le seg skakk av Samuel som er en glimmrende teknikker må ut men Tom som ikke er med i kampen i det hele tatt får forsette! Det er ikke første gang Gaute gjør dette. Hva bidrar våre innbyttere med? 0 Er det noen som er klar over at vi spilte mot b-laget til Bodø Glimt? Dette blir en nervepinende høst :angry: En Ting skal dere iallefall ha, dere spillte ikke mot et B-lag. Eneste som manglet var Runar Berg og joda han er viktig men ikke Uerstattelig. Laget foran enkeltspillere!!! Vet at dette er deres side men det var da voldsom t til aggresjon på innleggene fra enkelte Glimt supportere??!! Ja ja, det er bare og ønske lykke til videre i sesongen. Håper dere banker Haka til uken. Trener bytte, tja sikkert ikke dumt!! Lenge siden jeg har sett en trener så passiv fra benken!! Bruk mer av Aalbu sine kunnskaper så blir dette sikkert bra. Ps!! Martin A spillte en ordentlig dritt kamp. Virka sliten, ikke all kortspillinga som sliter han ut?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 Virka sliten, ikke all kortspillinga som sliter han ut?? Arti' kar du... Jeg har forresten et forslag om hvor du kan kjøre den gule gigantbørsten din. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bateman26 0 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 du.. tullegutten.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 EEEEY, American Psycho wannabe -det lukter innavl lang vei her!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Hepp, Det var vel egentlig ikke så overraskende at vi tapte mot Bodø i dag... Det som irriterer meg så inn i helvete er at gutta ikke stiller med full tenning fra start. DET Gautes ansvar og det kan han ikke stikke fra! Samme gjelder markeringsjobben som gjøres i forsvar. Er det mulig å være så tannløse? Hvor mange ganger skal vi slippe inn mål på bakre stolpe før noen får gjort noe med det. Mot Haka også var deres nr. 10 og 11 fri på bakre stolpe flere ganger, men de fikk aldri ballen. Heldigvis! Jeg mener derfor det er god grunn til å ta en evaluering rundt jobben Gaute har gjort ETTER sesongen. Særlig bør man belyse treningsopplegget i vinter. Men all statistikk tilsier at det er dumt å bytte trener nå. Jeg stiller også spørsmålstegn ved noen taktiske disposisjoner som har blitt gjort gjennom sesongen. MEN, det MÅ gjøres grep rundt spillerstallen før vinduet stenger. Vi må få inn spillere med vinnermentalitet. Men nå er jo markeded snart tomt for slike spillere er jeg redd. Men finnes det navn på blokka til Tom S, så er det på tide å titte i pengeboka og se hva vi kan få til. Jeg mener vi trenger spillere i flere ledd. En forsvarer som er markeringssterk, kan styre forsvaret og er god til å rydde opp inne i boksen. Evt. En defensiv midtbane flankespiller med erfaring som kan gå inn og tilføre trøkk til midtbanen og en angriper med guts som også vet hvor målet står. Det er mye forlangt med vår skrale økonomi. Men jeg er oppriktig LIVREDD for nedrykk nå. @ringo @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 helt enig @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Hva med en "moderne" venstreback. Altså ikke en Holter/Bjørnebye type. En litt mer offensivt orientert spiller med litt fart i beina hadde gjort seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Var tvunget til å følge nrk2 sin elending dekning av runden med bjarmann og stavrum som gjester. Omtrent hver gang det var lyd fra aspmyra kom denne setningen: Trond Fredrik Ludvigsen kjører karusell med christian holter. Det er forjævelig å ligge på kvalik. Det er ikke lystig å se på terminlista for resten av sesongen. Hva som skal gjøres vet ikke jeg, men at noe må gjøres er 100% klart. Merkelig hvis ledelsen vil vente med en ny spiss til neste sesong, ikke sikkert han er gira på 1.div. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Enig så enig, @ringo. Venstrebacken har vi slitt med et par år nå. IA har gjort en hederlig innsats på denne plassen den siste tiden og jeg savnet han på banen. Ikke minst på grunn av fighterviljen. Når det gjelder en scorende spiss tror jeg de fleste av oss har hatt våte drømmer om det i lengre tid. Etter 18 kamper står vår toppscorer med 3 mål. Hva mer kan en si Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Jeg sa i mai-juni at jeg ikke var redd for tabellsituasjonen, men at jeg kom til og være det hvis den så tilsvarende ut i september (noe jeg selfølgelig så på som helt usansynlig), men nå er vi JƤ"*# nærme september...... Til og med jeg begynner og fundere litt over Gautes treneregenskaper (han har tidligere år vist seg genial og hans arbeidsforhold har vært allt annet enn enkle, men nå begynner det og spøke for han). Har ikke lyst til og komme med så mange kommentarer om kampen i går (så den på web), men jeg ble ordentlig lei meg, det var en trist forestilling, med Veigar og en hardtkjempende Tom som våre små lyspunkt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 - Alle vet at vi ligger utsatt til, men i dag var vi dårlige, og Glimt vinner fullt fortjent, mener Martin Andresen. Helt ærlig, hva i all verden er det du sier Martin? Hvis alle vet at vi ligger utsatt til holder det rett og slett ikke at de ikke kjemper. I dag var vi dårlige?! Vi vant jo hvertfall ikke, så gode kan vi ikke ha vært. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Flexi, hvorfor i all verden skulle Linderoth gidde å trene Stabæk når han trener Hammarby?? Er antagelig like utopisk det, men Linderoth har jo ikke hatt samme suksess i Hammaby som Back har hatt i FCK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Jeg fortsetter min avislesning, og blir enda mere skremt: "Til nå har vi ikke sett på muligheten til å hente spillere" -Aalbu Om Ingo: "Han hevder at klubben per i dag ikke har noen konkrete spillere på blokken" Er ikke dette jobben deres?! Hvis ikke de ser etter forsterkninger i det hele tatt, hva faen er det de driver med for tiden? Holder foredrag?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Om Ingo: "Han hevder at klubben per i dag ikke har noen konkrete spillere på blokken" De bruker sikkert PC. Fra spøk til revolver, det er godt mulig at det er et taktisk spill. Enten for å gi spillerene trygghet eller for å ikke drive opp prisen. Men hva vet jeg???????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Jeg fortsetter min avislesning, og blir enda mere skremt: "Til nå har vi ikke sett på muligheten til å hente spillere" -Aalbu Om Ingo: "Han hevder at klubben per i dag ikke har noen konkrete spillere på blokken" Er ikke dette jobben deres?! Hvis ikke de ser etter forsterkninger i det hele tatt, hva faen er det de driver med for tiden? Holder foredrag?! Hepp, Håper det er taktisk spill, men hvis ikke så er det faen meg slett arbeid. En tippeligaklubb skal ALLTID ha spillere på Blokka. Helst en par tre per lagdel! Men uansett hva de velger, så velg en spiller med følgende karakteristikker En mentalt sterk utøver: 1. Den mentalt sterke utøveren har et positivt kroppsspråk. 2. Den mentalt sterke utøveren gir alltid 100%. 3. Den mentalt sterke utøveren er villig til å gjøre de nødvendige endringer som kreves for å vinne. 4. Den Mentalt sterke Utøveren er ikke distrahert av været, publikum, eller dømmeing. 5. Den mentalt sterke utøveren frykter ikke resultatet, men elsker utfordringen. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Faller kanskje innunder pkt 3. Men han må hate å tape. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Håper det er taktisk spill, men hvis ikke så er det faen meg slett arbeid. En tippeligaklubb skal ALLTID ha spillere på Blokka. Helst en par tre per lagdel! Kan du ikke få deg jobb i SF @ringo og vise dem litt scouting? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 GENIALT! Å bruke tippeligaens tregeste spiller (les C. Holter) som venstre back mot kanskje norges raskest ving (uten om ohr) T.F.L Stå på Gaute!! Dette kallare du!! Jippii! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bateman26 0 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 GENIALT! Å bruke tippeligaens tregeste spiller (les C. Holter) som venstre back mot kanskje norges raskest ving (uten om ohr) T.F.L Stå på Gaute!! Dette kallare du!! Jippii! Bare for og ha det sagt så er tippeligaens raskeste Brian West på fredrikstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 GENIALT! Å bruke tippeligaens tregeste spiller (les C. Holter) som venstre back mot kanskje norges raskest ving (uten om ohr) T.F.L Stå på Gaute!! Dette kallare du!! Jippii! Bare for og ha det sagt så er tippeligaens raskeste Brian West på fredrikstad. Har du ikke en jobb eller noe? Et eget forum? Prøv deg på vgnett eller noe? Nå trenger du ikke skrive noe særlig mer her før en ukes tid før neste sesong når gule glimt skal spille mot Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg