Nokia 0 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Virka sliten, ikke all kortspillinga som sliter han ut?? Arti' kar du... Jeg har forresten et forslag om hvor du kan kjøre den gule gigantbørsten din. Skjønner at det er Jævlig kjipt og ligge nede i sumpa, det kan vi ganske mye om oppe i Nord. Og jeg er også enig i at man ikke skal komme hit som gjest og slenge dritt. Men hvis du gidder og lese innlegget mitt så ser du at det overhode ikke er negativt men heller ganske nøytralt tatt i betraktning at jeg heier på Glimt!! Det med martin og kortspilling?? Tja, han klarte nesten ikke springe ute på banen så jeg tulla litt med Teamet!! Beklager , burde skjønt at noen er mer hårsåre enn andre. Lykke til med resten av sesongen, dere rykker garantert ikke ned!! Fredrikstad og sogndal tar deg av den jobben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Skjønner at det er Jævlig kjipt og ligge nede i sumpa, det kan vi ganske mye om oppe i Nord. Og jeg er også enig i at man ikke skal komme hit som gjest og slenge dritt. Men hvis du gidder og lese innlegget mitt så ser du at det overhode ikke er negativt men heller ganske nøytralt tatt i betraktning at jeg heier på Glimt!! Det med martin og kortspilling?? Tja, han klarte nesten ikke springe ute på banen så jeg tulla litt med Teamet!! Beklager , burde skjønt at noen er mer hårsåre enn andre. Lykke til med resten av sesongen, dere rykker garantert ikke ned!! Fredrikstad og sogndal tar deg av den jobben Selvfølgelig kan du komme hit å slenge litt med leppa. Bare artig med litt tempratur på debattene. Tror heller ikke folk er så hårsåre som du tror. Vi har bare en litt mer sofistikert humor her nede, og bruker mye ironi. Ikke meninge å forvirre deg med mange rare fremmedord, men kort versjonen er at vi er forskjellig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Må jo kødde litt med motstanderfansen, no hard feelings. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nokia 0 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Må jo kødde litt med motstanderfansen, no hard feelings. I forhold til min Cv så trenger du ikke oversette noen av de flotte ordene du bruker. Har du gått på Høyskole og blitt så flink?? Eller kanskje privatskole siden du bor så Flott?? Stakkars deg, er alle fotball guttene snille med deg? Hvis ikke så kan du jo bare sende en mail så skal den store dumme nordlendingen uten utdannelse komme og hjelpe deg lille venn. Ps! Det er salg på bertoni til helgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Hæææ? Din CV? Oversette? Hva i allverden er det du prater om, Same? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nokia 0 Del Skrevet 28. August 2004 (endret) Del Skrevet 28. August 2004 (endret) Hæææ? Din CV? Oversette? Hva i allverden er det du prater om, Same? Ja med den Skolegangen din så tror du vel gjerne at alt nord for Sinsenkrysset er Sameland! Endret 28. August 2004 av Nokia Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 28. August 2004 Del Skrevet 28. August 2004 Herregud, skal vi sammenligne skolegang og karakterer her? Slutt å rote rundt på forum hvor ingen bryr seg om hva du sier, det er bortkasta tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg