Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære Stabæk-supportere. :blink:

Med dette innlegget sikter jeg for all del ikke til alle Stabæk-supportere her i landet, men til de av dere som har vært så fantastisk smart at de har lagt ut dette skrivet på hjemmesiden www.stabaek.no:

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3736

Det hele er veldig logisk:

Rema 1000 sponser RBK, boikott Rema 1000! John Fredriksen har sponset Vålerenga, John Fredriksen eier Frontline, boikott Frontline! Aker Kværner eies av Røkke, Røkke har tidligere brukt mye penger på Molde FK, boikott Aker kværner! Nordea sponser LSK, boikott Nordea! Osv...

La oss boikotte alle bedrifter som på en annen måte sponser et konkurrerende lag slik at alle disse lagene ikke lenger blir fristet til å sponse fotballlag i frykt for å tape markedsandeler istf å vinne markedsandeler (som er hele poenget med sponsing).

Til slutt vil alle klubbene måtte selge unna spillere, kutte kostnader, nedgradere stadioner til vi til slutt sitter igjen her oppe i steinrøysen vår med stadioner som likner gamle Krohnsminde og med spillere i halv jobb ved siden av fotballen slik at vi kan gå tilbake til å tape 1-8 i Europacupen mot lag fra Østerrike!

:ph34r:

Åpenbart mye intelligente folk som står bak dette...

M.v.h En stor RBK supporter..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke alltid lett å få høyre hjernehalvdel til å samarbeide med venstre etter flere generasjoner med metanolmisbruk. Selv har jeg for lengst sluttet å kjøpe bensin som er raffinert fra råolje som er fraktet med et frontline-skip.

Morsomt forresten å se at ba gjorde et stort poeng av dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Det går som regel litt galt når foreldrene dine er søsken."

Fantastisk artig å se at dere ikke klarer å argumentere som voksne her, men kommer med spydige kommentarer uten noe som helst grunnlag eller form for fakta.

Jeg står fast ved det jeg har sagt og tror at det er flere som gjør.

P.s. Brann vant kampen mot Sogndal i dag ! SÆTERNES ved 2-1... Chess-Gutten :lol:

M.v.h. En stolt Brann supporter Jan-Ivar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjære Stabæk-supportere. :blink:

Med dette innlegget sikter jeg for all del ikke til alle Stabæk-supportere her i landet, men til de av dere som har vært så fantastisk smart at de har lagt ut dette skrivet på hjemmesiden www.stabaek.no:

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3736

"Det går som regel litt galt når foreldrene dine er søsken."

Fantastisk artig å se at dere ikke klarer å argumentere som voksne her, men kommer med spydige kommentarer uten noe som helst grunnlag eller form for fakta.

Jeg står fast ved det jeg har sagt og tror at det er flere som gjør.

P.s. Brann vant kampen mot Sogndal i dag ! SÆTERNES ved 2-1... Chess-Gutten :lol:

M.v.h. En stolt Brann supporter Jan-Ivar.

Det hele er veldig logisk:

Rema 1000 sponser RBK, boikott Rema 1000! John Fredriksen har sponset Vålerenga, John Fredriksen eier Frontline, boikott Frontline! Aker Kværner eies av Røkke, Røkke har tidligere brukt mye penger på Molde FK, boikott Aker kværner! Nordea sponser LSK, boikott Nordea! Osv...

La oss boikotte alle bedrifter som på en annen måte sponser et konkurrerende lag slik at alle disse lagene ikke lenger blir fristet til å sponse fotballlag i frykt for å tape markedsandeler istf å vinne markedsandeler (som er hele poenget med sponsing).

Til slutt vil alle klubbene måtte selge unna spillere, kutte kostnader, nedgradere stadioner til vi til slutt sitter igjen her oppe i steinrøysen vår med stadioner som likner gamle Krohnsminde og med spillere i halv jobb ved siden av fotballen slik at vi kan gå tilbake til å tape 1-8 i Europacupen mot lag fra Østerrike!

:ph34r:

Åpenbart mye intelligente folk som står bak dette...

M.v.h En stor RBK supporter..

du er Brann og RBK supporter...jævlig bra kombinasjon (jeg heier på roma,lacio,Man city, Man Utd, Newcastle,Boro,Arsenal,Chelsea,Tottenham,Fulham,Aston villa,Birmingham og WBA jeg)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I min fotball-verden er "jan-ivar" som heier på rema 1000, fredriksen, rbk, brann og chess intet mindre enn en hore.

Hele poengt med sponsing for å oppnå popularitet er BRED sponsing. Hvis han idioten i chess vil at jeg skal bruke chess får han sponså Stabæk OGSÅ, eller sponse landslaget i stedet for brann, en klubb ingen andre enn bergensere liker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel...

Å boikote Nordea er ikke akkurat det smarteste forslaget jeg har hørt.... så du er ganske dum og det innlegget ditt vil jeg velge å karaktirisere som halvt gjennomtenkt og temmelig teit....

så: Er det noen som er dum? ja du!

Bartefolk holder seg til det bartefolk kan best. ikkeno..

Nå som dere atpåtill har fått 60 mill som ing gangsbillet til cl skjønner jeg ikke hva dere skal med alle de sponsorene som"pryder" draktene (?) ders...

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Penget er at Chess utgir seg for å være en nasjonal leverandør, men de sponser kun lokalt - i Bergen.

Nordea er nordiske - de bidrar med penger til blant annet: LSK, Stabæk, FFK, Glimt, Vålerenga, Kjelsås, Örgryte + en haug andre lag i Sverige, Danmark, Norge, Finland og Polen.

Sparebanken Vest sponser Brann og de er en LOKAL bank for Bergen/Hordaland.

Hafslund er tilnærmet monopolist i Oslo/Bærum/Romerike

De sponser kun Enga. Det har vi tatt opp med dem seneste i går. De forsto poenget og har lovet å se på saken.

Mjøskraft sponser Kamma - De er lokale i Hedmark, det er fint.

Hansa vil selge øl til hele Norge. De sponer blant annet Brann, Stabæk og Enga.

Bygger'n sponser alt som kan krype og gå

Begynner du å se et mønster? Et mønster som Chess ikke har fått med seg

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Er Det Noen Som Er Dum Eller ?
  • Opprett ny...