Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det rett & slett krise gutter.... Nå nærmere vi oss nedrykk med faretruende skritt!!! Noe drastisk MÅ gjøres ASAP!!! Vet ikke hva men føler vel at Gaute som har hovedansvaret har sviktet... Ser vi på resultatene etter sesongslutt i fjor så er det jo rett & slett sjuuukt dårlig... Klarer Gaute & snu dette eller må vi få inn en ny person som kan snu trenden???

Hva mener dere??? Vi er ihverfall alle enig om at nå er det KRISE!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er for sent å bytte trener nå. Vi trenger nye spillere.

Dette er hvordan jeg ser for meg høsten:

Vi slår ut Haka, men møter en semi-profilert motstander i 1. runde som slår oss ut.

Vi taper semin mot Brann.

Vi overlever såvidt i Tippeligaen. Hvis alt går til hælvete må vi spille kvalik.

Ledelsen makter ikke å hente inn forsterkninger eller ta avgjørende avgjørelser nå det gjelder egen innsats, og hele sesongen blir et mørkt kapittel.

Vi må starte med fullstendige blanke ark før 2005, og vi har forsatt ikke fått en stadionplan i orden.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gaute skuffer nå. Her har vi en alle tiders sjanse til å banke Bodø glimt.

Hva ser vi ? ikke noe press på midtbanen og vingene til Bodø får stå alene på kantene.

Bodø Glimt mangla: Olav Råstad ,Runar Berg ,Ville Lehtinen og Stig Johansen ut med skade.

Det er 4 viktige spillere for Bodø.

Skal vi vinne i Bodø er vi avhengig av å score det første målet for å skaffe nærver i Bodø laget. Selvfølgelig får Bodø styre kampen og upps 1-0.

Etter en heldig og vakker scoring går vi ut i 2 omg. og legger oss bakpå. Bodø får styre og vingene markeres ikke.

I eliteserien går ikke dette an og vi bli straffa hardt!

Hvis ikke Gaute kommer med en taktikk som fungerer snart burde han tenke på å gå!

Men egentlig har jeg vel egentlig sansen for Gaute og håper han kommer med noen gullkorn snart :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten: Du er et geni! "Skal vi vinne i Bodø er vi avhengige av å score det første målet"

Om du i tillegg tar med det psykologisk viktige målet vi _må_ score rett før pause, og det i starten av andre omgang så vinner vi alle kamper! Haleluja

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten: Du er et geni! "Skal vi vinne i Bodø er vi avhengige av å score det første målet"

Om du i tillegg tar med det psykologisk viktige målet vi _må_ score rett før pause, og det i starten av andre omgang så vinner vi alle kamper! Haleluja

Hva mener du? regner med at du ser sammenhengen i det jeg skriver :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig tror jeg ikke at det løser noen problemer å sparke Gaute å få inn en ny trener nå. Gaute kjenner spillerne bedre en noen andre trenere i dette riket og det er spillerne som må gjøre jobben nå og inn til sesong slutt. Det ser stygt ut etter nok et tippeliga tap, men ser vi på motstanderne de 2 siste kampen har vi møtt et lag som har 8 av 9 seire på hjemmebane og et annet lag som har vunnet de 4 siste serie kampene. Det er ikke disse lagene vi skal slå for å overleve i tippeligaen.

Sesongen kan fortsatt bli en suksess, det er 9 poeng opp til RL plass, med årets jevne TL skal det ikke mange seire på rad før vi er i toppen. Vi har mulighet til å gå videre i UEFA og er 1 kamp unna NM finale. Men vi kan naturligvis også rykke ned, miste NM finalen og tape big-time i Finland på torsdag.

Jeg håper som alle andre på den første løsningen.

Har oppdaterte tabeller i forhold til resultatet av de siste 5 kampene. Det er mange lag som er i mye dårlige form enn oss om dagen.

Snitt poeng pr kamp, de siste 5 kampene…

Odd Grenland 0,2

Sogndal har 0,4 (ved tap mot Brann i kveld tatt)

Viking 0,6

Molde 1,0

Stabæk 1,0

Fredrikstad 1,2

Lyn 1,2

Tromsø 1,4

Vi har hatt 2 sinnsykt vanskelige kamper de siste rundene, men vi må begynne å vinne kamper snart for å sikre plassen, det er helt klart !!!

Estimert slutt tabell

Rosenborg 57

Tromsø 43

Bodø/Glimt 42

Lillestrøm 41

Vålerenga 41

Brann 40

Ham-Kam 40

Lyn 28

Stabæk 27

Molde 27

Fredrikstad 25

Viking 24

Odd Grenland 23

Sogndal 19

Vet ikke helt hva mer jeg skal si, er ganske tom etter nok et tap, men å sparke Gaute nå er IKKE løsningen på våre problemer…

Men som flere har påpekt her, det burde vel taes ett oppgjør etter sesongen.

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sesongen kan fortsatt bli en suksess, det er 9 poeng opp til RL plass, med årets jevne TL skal det ikke mange seire på rad før vi er i toppen. Vi har mulighet til å gå videre i UEFA og er 1 kamp unna NM finale.

Våkn opp!

Er mektig lei alt pratet om at det bare er så og så få poeng hit og dit. Så lenge gutta ikke leverer spiller det ingen rolle, tap er og blir null poeng

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sesongen kan fortsatt bli en suksess, det er 9 poeng opp til RL plass, med årets jevne TL skal det ikke mange seire på rad før vi er i toppen. Vi har mulighet til å gå videre i UEFA og er 1 kamp unna NM finale.

Våkn opp!

Er mektig lei alt pratet om at det bare er så og så få poeng hit og dit. Så lenge gutta ikke leverer spiller det ingen rolle, tap er og blir null poeng

Er glasset halvfult eller halvtomt ?

Ok, sett at vi ikke klarer RL plass, men at vi kommer på 7-8 plass, vi vinner NM og vi kommer faktisk helt til et gruppespill i UEFA cupen. Personlig så ville jeg si at vi har hatt en god sesong. Hvis man kun fokuserer på det negative blir livet fort litt grått og det er faktisk faen meg LITT mulig at det kan tippe den veien i motsetning til ned i første divisjon. Dette er det i stor grad gutta som bestemmer og jeg har tro på gutta, alltid uansett !!!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om vi kan laste Gaute for at topscorer'n vår etter 18 kamper har 3 mål... Det er begrenset hva Gaute kan gjøre med det... 1 mål hver 6 kamp, skal ikke utelukke at jeg kunne klart det også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det rett & slett krise gutter.... Nå nærmere vi oss nedrykk med faretruende skritt!!! Noe drastisk MÅ gjøres ASAP!!! Vet ikke hva men føler vel at Gaute som har hovedansvaret har sviktet... Ser vi på resultatene etter sesongslutt i fjor så er det jo rett & slett sjuuukt dårlig... Klarer Gaute & snu dette eller må vi få inn en ny person som kan snu trenden???

Hva mener dere??? Vi er ihverfall alle enig om at nå er det KRISE!!!!!!!

Ja enig... det ER krise!!!

Det går den gærne veien hele tiden nå, med cupen som et hederlig unntak (inntil videre).Er 100% enig i de som hevder at nå må det konses om TL-plassen. Cupfinale og nedrykk til 1.div = FYSJOGÆSJ og masse tapte inntekter og loss of goodwill (det lille som er av support i Bærum).

Noen grep må tas.

Ansvaret er ikke Gautes alene, men jeg må innrømme at lojalitet og ønsket om å ikke svikte laget i motgang, settes på solide prøver nå.

LikeveL: Ny "fremmed" trener 4-5 uker før serieslutt = tull.

Bytte til neste år = bør absolutt vurderes.

Supplering av spillerstall nå= JA!

Ansvar = Aalbu og Ingo (og kanskje Tom S, hvis ikke han er helt på sidelinjen) Og hvor er denne Jensen... -- eller er han som vanlig opptatt med noe helt annet enn sportslige resultater..?

Brannfakkel = OM Gaute selv skulle kaste kortene nå; la Martin ta treneransvaret ut året. Suppler med Aalbu direkte inn i trenerteamet som motivator. La Ingo skaffe en sponsor dritkjapt som etter Brannmodell kan finansiere kjøp av 1-2 spillere i løpet av 6-7 dager!!

Endret av palau
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Krise!
  • Opprett ny...