arni 9 529 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 Matematisk klart, herlig! Er vel noe å jobbe med 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 Leser at topp 6 er målet. Spennende grep som skal tas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 Janne med? Dio? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 23 minutter siden skrev Abel: Leser at topp 6 er målet. Spennende grep som skal tas Hvor leser man dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 Budstikka denne uka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 2 minutter siden skrev arni: Budstikka denne uka Takk? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 Ber om. penger til både fysisk trener og mental trener neste år, svært viktig! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 Vi kan vel klare 8.plass i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 25 minutter siden skrev FranckTheBank: Vi kan vel klare 8.plass i år? Er du usikker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 7 minutter siden skrev Ace: Er du usikker? Ja vi er ett poeng bak Haugesund med to kamper igjen. Jeg er ikke overbevist om at vi gjør rent bord mot Kr.sund og godset selvom de har igjen glimt og kr.sud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 Hvem er på utgående kontrakt? Hvem skal vi kvitte oss med? Greit å ha bredde i troppen med for eksempel Jonassen og Øveraas Olsen, men de holder jo ikke det nivået over flere kamper til at Stabæk kan være på øvre halvdel i 2021 og i årene fremover.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 6. Desember 2020 Del Skrevet 6. Desember 2020 Vi kan takke Olsen, Jonassen, Botheim, Kino, Maatsen for innsatsen og lykke til videre. inn med nye, egne talenter 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 7 timer siden skrev Øistein: Vi kan takke Olsen, Jonassen, Botheim, Kino, Maatsen for innsatsen og lykke til videre. inn med nye, egne talenter Noe annet vil være overraskende. Men Janne har overrasket endel i år vil jeg si. Bruken av de overnevnte har i beste fall vært overdreven. Noen merkelige disposisjoner har det vært, uten at jeg kan kalle meg noe annet enn sofa-ekspert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 Noen av disse er jo fortsatt under kontrakt så det er jo ikke bare bare å shippe de ut. Jonassen har vel et år igjen og Kino et halvt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 9 timer siden skrev Øistein: Vi kan takke Olsen, Jonassen, Botheim, Kino, Maatsen for innsatsen og lykke til videre. inn med nye, egne talenter Etter å ha sett han alene med keeper i går har jeg lyst til å legge til Antonsson. Spisser operer ikke med stilpoeng, men resultater (mål og assist). Bare spør Belsvik. Det var ikke alltid pent, men herregud så mye mål et ble! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 11 timer siden skrev Øistein: Vi kan takke Olsen, Jonassen, Botheim, Kino, Maatsen for innsatsen og lykke til videre. inn med nye, egne talenter Tar gjerne avskjed med Skytte også! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 7 minutter siden skrev @ringo: Tar gjerne avskjed med Skytte også! At det var? Why? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 10 minutter siden skrev @ringo: Tar gjerne avskjed med Skytte også! Enig, men det kan vi nok bare drømme om. Tror imidlertid at Lumanza står på lista over spillere vi ønsker å kvitte oss med, men dyr og dårlig i kombinasjon pleier ikke være det mest attraktive. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 Enig. Utrolig at en spiller med så gode ferdigheter som Skytte kan være en så dårlig fotballspiller. Null moral og det virker som at han gir opp med en gang han får et sekund med motgang 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 Jeg blir stadig vekk provosert over hvordan han dasser rundt defensivt. Det var neppe hlt uten grunn at han ble nærmest kicket ut av Glimt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 32 minutter siden skrev Emilie23: At det var? Why? Skytte spiller kun for Skytte! En morsom spiller når det fungerer, men er for ego offensivt! I flere kamper, har han mulighet til å sentre til medspiller, som da er alene igjennom! Men nei, her skal en touche, finte eller skyte selv! Og da har en ikke startet å nevne det defensive arbeidet! Der er han helt fraværende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 37 minutter siden skrev @ringo: Jeg blir stadig vekk provosert over hvordan han dasser rundt defensivt. Dette gjelder Bo også....missmatch mellom spillere og Janne? Eller vil Janne at de skal se sånn ut? Bo må også ut.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 Herlig med så mye positivitet for neste år! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
WilliamStabæk4eva 537 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 Helt enig med dem som vil ha ut Skytte, Bohinen og Lumanza. For en gjeng med umotiverte latsabber, få inn en gjeng med juniorer isteden som blør for drakta. Skytte ble jo skutt ut av en kanon fra Bodø/Glimt (det drittlaget) og hit, helt uforstålig at vi ville ha han! I år har vært den dårligste sesongen i manns minne! Gleder meg til OBOS 2022 – da kan det i det minste hende vi vinner noen kamper. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 46 minutter siden skrev Ace: Enig, men det kan vi nok bare drømme om. Tror imidlertid at Lumanza står på lista over spillere vi ønsker å kvitte oss med, men dyr og dårlig i kombinasjon pleier ikke være det mest attraktive. Det er absolutt begrenset hvor lenge man kan beholde en spiller på håp, tro og gamle prestasjoner. Lumanza er absolutt i den kategorien. Utfordringen er vel at de fleste på laget varierer veldig i prestasjonene. Kan ikke akkurat kaste ut hele laget heller. Men, utenom forsvarsrekka, hvem av de såkalte etablerte spillerne være ønsker vi videre, og hvem kan vi forvente blir? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 Brannfakkel: Hva med Janne? Han har da vitterlig ikke fungert som vi håpet på. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
WilliamStabæk4eva 537 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Desember 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Desember 2020 Det er så sykt latterlig hvordan noen her holder på. Først så skriker de etter kontinuitet. Så skal hele midtbanen kastes ut (og spissene også selvfølgelig). Bodø/Glimt roses opp i skyene. Bortsett fra da de signerte Skytte ene og alene basert på prestasjonene for Stabæk ifjor, for da var han jo rævva. Det endelige beviset på Skyttes elendighet er statistikk fra sofascore. At samme rating sier at Bohinen har vært vår bestemann i år og Lumanza topp fem sier de ingenting om. 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 6 minutter siden skrev WilliamStabæk4eva: Det er så sykt latterlig hvordan noen her holder på. Først så skriker de etter kontinuitet. Så skal hele midtbanen kastes ut (og spissene også selvfølgelig). Bodø/Glimt roses opp i skyene. Bortsett fra da de signerte Skytte ene og alene basert på prestasjonene for Stabæk ifjor, for da var han jo rævva. Det endelige beviset på Skyttes elendighet er statistikk fra sofascore. At samme rating sier at Bohinen har vært vår bestemann i år og Lumanza topp fem sier de ingenting om. Ja det henger ikke alltid helt på greip hva sofaekspertene her på forumet mener! Når det er sagt tror jeg både kontinuitet og utskiftninger går an. Noen midtbanespillere går nok ut, samme med flere av spissene. Forsvaret håper jeg vi beholder. For egen del håper jeg vi fremover i banen i det minste beholder Kay, Oliver, Normann, en skadefri Kassi (?), Lundal, Vogt. Skytte og Lumanza har jeg begynt å tvile mer på.. Bohinen blir nok solgt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 7. Desember 2020 Del Skrevet 7. Desember 2020 52 minutter siden skrev bluemaster: hvem av de såkalte etablerte spillerne være ønsker vi videre, og hvem kan vi forvente blir? Sandberg, Solheim, Jeppe, Ottesen, Yaw, Pignatel (ikke etablert, men tar han med likevel), Bo (antakelig vanskelig å beholde), Kassi, Kostadinov og Oliver er de jeg vil bygge videre rundt neste år. Skulle så gjerne hatt Hugo her også, men den muligheten klarte vi å rote bort. Så må det rekrutteres en del nytt til neste år. Da håper jeg vi ser etter Typene med stor T og god fotballforståelse. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Desember 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Desember 2020 Denne kontinuiteten... Gode spillere er viktig. God plan er viktig. Dårlige spillere blir ikke bedre bare de får være dårlige lenge nok. Dårlige planer blir ikke bedre av å holde på dem i årevis. Glimt sitt lag mot oss: Haikin: Reservekeeper i fjor. Startet som reserve i år, etter hvert etablert som førstevalg. Sampsted: Ny i 2020 Lode: Tre sesonger i Glimt før 2020 Høibråten: Ny i 2020 Bjørkan: Egen junior. 1,5 sesong i Eliteserien før 2020 Fet: Ny i 2020 Berg: Egen junior. 1,5 sesong i Eliteserien før 2020 Saltnes: Evighet i Glimt Zinckernagel: To sesonger i Glimt før 2020 Junker: Ny i 2020 Solbakken: Ny i 2020 Fem av ti utespillere var altså nye i Glimt før denne sesongen. Neste sesong har vi kanskje: Sandberg: Tre sesonger i Stb før 2021 Ottesen: En halv sesong Yaw: 1,5 sesong før 2021 XX: Ny 2021 (Jeg håper det blir Pignatel, men kan likevel regnes som ny) Jeppe: Evighet i Stb Skytte: 1,5 sesong i Stb Kassi: Evighet i Stb Kostadinov: En halv sesong i Stb Edvardsen: 1,5 sesong i Stb XX: Ny 2021 XX: Ny 2021 Hvis vi i oppstillingen min regner Kostadinov og Ottesen som nye i 2021, så har vi altså like mange nye spillere som det Glimt hadde da de høvlet over oss. Det er ikke utskifting av spillere som dreper oss, det er at de ikke er gode nok. Det jeg kan se som et større poeng er kontinuitet på trenersiden. Så blir da spørsmålet hva vi skal ofre for kontinuiteten. Går vi tilbake i historien ender vi vel fort med å diskutere Bradely igjen. Jeg synes det er bra at vi har turd å bruke folk som Emil, Hanche, Askildsen og Thorsby. Vi har visst at de var for gode til å bli lenge hos oss, men vi har vært gale nok til å bruke gode spillere. Jeg synes det var riktig å bruke en god trener også, selv om han åpenbart skulle til en større klubb på sikt. Det var ikke der problemet var. Problemet var det som kom etterpå. McKinley... For at det skal være noe poeng med kontinuitet på trenersiden, må det jo være for at treneren skal få lang til til å spille inn samme planen. Når det mangler en plan gir det ikke noe stort poeng. Isolert sett riktig å kaste han ut. Feilen var å ansette han. Jeg ville vært veldig happy med å la Ordinas spille inn et lag som LYKKES i det han ønsket. Problemet var jo at han ikke fikk det til. Ville han gjort det om han fikk tre sesonger til? Kanskje. Men jeg er ikke sikker. Berg fikk snudd ting og vi unngikk nedrykk. Han hadde til en viss grad en plan også, problemet var jo at den planen var ufattelig kjedelig. Isolert sett riktig å la han gå. Om det var riktig å ansette han er jeg usikker på. Tross alt reddet vi plassen det året. JJ: Stor optimisme i fjor høst. Nå er jeg usikker. Det virker som om fruktfatet begynner å likne de greiene som ligger igjen på kontoret når man kommer mandag morgen. Litt gammelt, lite innbydende og de sjokoladebitene som lå der på fredag er borte for lengst. Tror vi at kontinuitet er løsningen på problemene våre, tror jeg JJ må være en del av løsningen. Hvis ikke ender vi fort med en ny McKinley. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå