gwestlund 2 780 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 TV 2s fotballekspert Jesper Mathisen har satt opp tabellen i Eliteserien, slik han tror den ender i 2021. Han tipper oss på 14. plass «Angrep er dessverre ikke beste forsvar for Stabæk, tror Jesper Mathisen.» Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 1 time siden skrev gwestlund: TV 2s fotballekspert Jesper Mathisen har satt opp tabellen i Eliteserien, slik han tror den ender i 2021. Han tipper oss på 14. plass «Angrep er dessverre ikke beste forsvar for Stabæk, tror Jesper Mathisen.» Jeg tror ikke vi havner under Mjøndalen når ES for 2021 er slutt. Vi har et bedre lag og en bedre trener. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai 2021 1 time siden skrev gwestlund: TV 2s fotballekspert Jesper Mathisen har satt opp tabellen i Eliteserien, slik han tror den ender i 2021. Han tipper oss på 14. plass «Angrep er dessverre ikke beste forsvar for Stabæk, tror Jesper Mathisen.» de har en veldig tynn stall finn på noe nytt i år a, Mathisen. Det er lov å jobbe litt før man publiserer i landsdekkende media og ikke bare anta at det samme gjelder i år. I år er ikke stallen tynn. Den mangler kvalitet enkelte plasser. 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 Ser ikke ut til at vi er svekket av at Botheim forsvant til Bodø ihvertfall.... ref dagens vg beskriver han tiden i Stabæk som bekmørk og den værste perioden i sin karriere, med utenomsportslige episoder han nå hevder å ha lagt bak seg... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 4 timer siden skrev kuk: de har en veldig tynn stall finn på noe nytt i år a, Mathisen. Det er lov å jobbe litt før man publiserer i landsdekkende media og ikke bare anta at det samme gjelder i år. I år er ikke stallen tynn. Den mangler kvalitet enkelte plasser. Ufattelig dårlig arbeid av Mathisen på dette her... Mye infofeil og synsing som faktisk ikke stemmer, merkeligste jeg har lest av alle lag i alle tippetabeller 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 Han sier vi denne vinteren har vært svært passive sammenlignet med da IAO var her, det var jo fordi vi hadde 9 spillere på kontrakt så Ingo måtte hente en halv stall hver sesong?? ja vi mangler en spiss men ellers har vi henter mer en det vi trenger for å ha en bred tropp, merkelig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 Odd sin kamp mot Sandefjord utsatt etter positiv koronatest, og hele Odd i karantene. Da ryker vel vår første seriekamp på fotballens nasjonaldag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 55 minutter siden skrev manglerudgutt2507: Odd sin kamp mot Sandefjord utsatt etter positiv koronatest, og hele Odd i karantene. Da ryker vel vår første seriekamp på fotballens nasjonaldag? Why? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 9 minutter siden skrev tobb: Why? Jeg tror ganske sikkert at det ikke bare er en smittet - flere kommer nok etterhvert. En uke etter at første smittede var oppdaget hos oss var vel hele laget i karantene - eller husker jeg feil ????? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 12 minutter siden skrev tobb: Why? Hvis hele laget er i karantene kan de jo ikke spille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 23 minutter siden skrev sexxes: Hvis hele laget er i karantene kan de jo ikke spille. Karantenen varer vel ikke så lenge at vi ikke kan spille den noen dager senere? Er ingen kamper før neste mandag igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 Odd får stille med juniorspillere og annet rask. Jeg skal på kamp!! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 1 time siden skrev Øistein: Odd får stille med juniorspillere og annet rask. Jeg skal på kamp!! Får de lov til det? Og har du fått melding om at du kan komme på kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 8. Mai 2021 Del Skrevet 8. Mai 2021 2 timer siden skrev Bolivar: Jeg tror ganske sikkert at det ikke bare er en smittet - flere kommer nok etterhvert. En uke etter at første smittede var oppdaget hos oss var vel hele laget i karantene - eller husker jeg feil ????? Ja tenkte Odd var en uke senere, tar den👍🏼 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jon 3 099 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai 2021 53 minutter siden skrev sexxes: Får de lov til det? Og har du fått melding om at du kan komme på kampen? Så lenge de som styrer landet klarer å opprettholde 5B i Bærum med sterkt nedadgående smitte, samtidig som de løser opp i f.eks. Fredrikstad som har stor økning i smitte, blir det ingen tilskuere. Hvor er logikken og forstå det den som kan😰. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 2021 10 timer siden skrev Jon: Så lenge de som styrer landet klarer å opprettholde 5B i Bærum med sterkt nedadgående smitte, samtidig som de løser opp i f.eks. Fredrikstad som har stor økning i smitte, blir det ingen tilskuere. Hvor er logikken og forstå det den som kan😰. Jeg tror jeg har forstått det: Vi ligger i Oslo-området som er Norges tettest befolkede område. Samlet har Oslo-området hatt de strengeste reglene totalt sett under hele pandemien. Mye kan virke ulogisk, men jeg er imponert over FHI som har reddet tusenvis av liv sammenlignet med vårt naboland Sverige. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 2021 Men en liten brist i systemet er det vel at myndighetene fritar Asker fra de regionale smitteverntiltakene, mens Askers nabokommuner, Bærum, Lier og Drammen fremdeles må være i tiltaksnivå 5B! Eller som uttalt i det ekstraordinære formannskapsmøtet i Bærum i går "det er et merkelig virus vi har å gjøre med. Det strekker seg fra Drammen, til Lier, hopper over Asker, og fortsetter til Bærum" 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jon 3 099 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 2 timer siden skrev Bolivar: Jeg tror jeg har forstått det: Vi ligger i Oslo-området som er Norges tettest befolkede område. Samlet har Oslo-området hatt de strengeste reglene totalt sett under hele pandemien. Mye kan virke ulogisk, men jeg er imponert over FHI som har reddet tusenvis av liv sammenlignet med vårt naboland Sverige. Skal ikke ta en lang politisk debatt her. Jeg forstår at strenge regler har vært viktig, men nå er de ikke lenger forholdsmessig i Bærum. Det er til og med alle politikerne i Bærum enige i. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 2021 15 minutter siden skrev Jon: Skal ikke ta en lang politisk debatt her. Jeg forstår at strenge regler har vært viktig, men nå er de ikke lenger forholdsmessig i Bærum. Det er til og med alle politikerne i Bærum enige i. Politikerne i Bærum er også enige i å utsette bygging av Nadderud! Så mao de kan vel ikke regnes som oppegående eller sannhetsvitner? 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 27 minutter siden skrev blaasoldat: Politikerne i Bærum er også enige i å utsette bygging av Nadderud! Så mao de kan vel ikke regnes som oppegående eller sannhetsvitner? Et veldig godt poeng ! Hvorfor skal vi plutselig tro at våre kommunestyrerepresentanter i Sandvika vet alt best ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 https://issuu.com/heborres/docs/oversikt_over_eliteserien_2021 Oversikt over alle lagene med div stats fra i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 3 timer siden skrev elaang: https://issuu.com/heborres/docs/oversikt_over_eliteserien_2021 Oversikt over alle lagene med div stats fra i fjor. Interessant å merke seg. Våre 9 første motstandere i kommende serie har vi vunnet én kamp mot siden 2018(!). det er en grusom statistikk det. Den ene seieren kom mot Odd hjemme i 2018. Ellers har det gitt 14 tap og 10 uavgjort. Kan vi derfor forvente en grusom start i år også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 25 minutter siden skrev manglerudgutt2507: Interessant å merke seg. Våre 9 første motstandere i kommende serie har vi vunnet én kamp mot siden 2018(!). det er en grusom statistikk det. Den ene seieren kom mot Odd hjemme i 2018. Ellers har det gitt 14 tap og 10 uavgjort. Kan vi derfor forvente en grusom start i år også? Nå har vi jo spilt motsatt oppgjør mot disse 9 lagene også de tre sesongene, og hvis vi tar med de så blir det bittelitt penere. Totalt 50 kamper spilt, 8 seire, 19 uavgjort og 23 tap. I det minste går tap-prosenten til under 50% Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 Jeppe i oppvarming! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 1 minutt siden skrev havardw: Nå har vi jo spilt motsatt oppgjør mot disse 9 lagene også de tre sesongene, og hvis vi tar med de så blir det bittelitt penere. Totalt 50 kamper spilt, 8 seire, 19 uavgjort og 23 tap. I det minste går tap-prosenten til under 50% Det er litt penere ja, men jeg forbedrer gjerne de oppgjørene jeg nevnte før vi kommer til høsten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 2 minutter siden skrev SuperDungeonMaster: Jeppe i oppvarming! Inn og starter med en deilig takling! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 Blir litt misunnelig på angrepsrekka til Vålrenga, Molde og Viking. Blir ikke like imponert over Stabæk. Håpet svinner vel nå, men kanskje i sommervinduet? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 Fyfaen så deilig med norsk fotball på skjermen igjen, selv uten Stabæk i første runde 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 Norsk fotball - Alt det Super League ikke er, og enda litt mer! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 9. Mai 2021 Del Skrevet 9. Mai 2021 46 minutter siden skrev elvis: Blir litt misunnelig på angrepsrekka til Vålrenga, Molde og Viking. Blir ikke like imponert over Stabæk. Håpet svinner vel nå, men kanskje i sommervinduet? Hvor mange vinduer skal man gi det? Jeg føler jeg sitter og tenker at neste vindu, neste vindu.... jeg vil ha NÅ 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå