Gå til innhold

Syntes dere Stabæk bør kvitte seg med Gaute?  

41 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

vi stemmer over dette annenhver dag jo!

sykt skuffet, men har fortsatt troen på gaute. det er gutta som skal gjøre jobben på gresset og det gjør de ikke. ny motivator har vi i aalbu, og det har allerede gitt resultater med bl.a Stian, så det ligger nok ikke der... Tror det ville være destruktivt å bytte trener nå. Det er nå vi skal møte opp i hopetall på Nadderud og gi laget den beste støtten de noensinne har fått. Vi er viktigere enn noensinne. Vi må vise at vi fortsatt har tro på at de kan klare dette!

Så får vi ta trenerdiskusjonen etter sesongen...Vil gjerne høre om konkrete alternativer fra de som mener vi burde bytte trener, da først kan vi ha en konstruktiv debatt om dette. Dere så jo hvor vanskelig det var for viging, rosenburg og brann å finne opplagte trenerkandidater, og dette er alle mer 'attraktive' lag som, i likhet med oss, vil at fortball skal spilles og ikke sparkes...

kjør debatt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig Pedro, vi trenger ikke å diskutere dette etter hvert tap og vi burde ta dette etter sesongen, kun 9 runder igjen. Ved forrige slik diskusjon mente at overveldende flertall at vi skal beholde gaute, det mener nok de fleste nå også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvfølgelig stemmer jeg NEI!
Gaute får noen kamper til for å vise hva han duger til

Noen kamper til????? Han har jo holdt på i snart en sesong for å vise hva han ikke duger til!

vi trenger ikke å diskutere dette etter hvert tap og vi burde ta dette etter sesongen, kun 9 runder igjen. Ved forrige slik diskusjon mente at overveldende flertall at vi skal beholde gaute

Overveldende flertall var det vel ikke!

Sjekk hva dere skrev sist under: Gaute?

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overveldende flertall var det vel ikke!

Ok, greit da (selv om ingen andre reagerte på at jeg sa det..), uansett flertall var det.

Sjekke hva under "Gaute?" Har fortsatt tro på Gaute selv om jeg dog nå begynner å ... vel tvile. Men husk folkens Tro og Tvil går hånd i hånd! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå trodde jeg det var gaute de ville ha, men nei. for alle som ikke gidder å se så drømmer godset folk om disse trenerne:

Nils Arne Eggen

Trond Sollied

Arne Erlandsen

Sture Fladmark

og sist men ikke minst

:o Eric CANTONA :o

Ja. du leste riktig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Ny Trener?