Celebi2 894 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 kan jeg få noen stabæk sanger av noen her på forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 kom deg på irc så skal du få de blaa står på, hymnen, krutt i kølla og på nadderud på søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Pass på at klubben ikke tjener penger på cd-salget. En hundrelapp er helt sykt mye penger for en CD og er jo nærmest utpressing. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Herregud, Stabæk er jo så rike at min 100 lapp er vel ikke noe problem - bare å se på alle spillerkjøpene i det siste det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 En del av sangene vi synger på kampene ligger på hjemmesiden til stabæk support. under medlemsider - sanger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 jeg mener ikke de som er på CD'en som man kan kjøpe for 100 kr. men de andre blaa soldater eller no' Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Nå skal de jo nevnes at disse CD-ene ble delt ut på HAKA kampen sammen med gratis skjerf.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 Hvis du går på noen kamper etterhverandre kommer du til å lære sanger veldig fort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 28. August 2004 Del Skrevet 28. August 2004 BaH.. Den som har melodien til Whiskey In The Jar, som ble spilt på Onkel Blaa... kan noen gi meg den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. Oktober 2008 Del Skrevet 21. Oktober 2008 noen som har den "låta" som er laget etter 8-0 kampen mot molde som vil sende meg den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Ny sang på budstikka.no, med jørgen roll i spissen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 er det den nye cupfinale sangen? så synes jeg den var ganske så kjedelig og ikke så mye trøkk i som jeg skulle ønske en cupfinale sang skulle være. synes også det var lite som skriker stabæk på den... men men. thats life, sangen i 98 var MYE bedre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Synes også den mangle litt trøkk, men men. Suger også at bare telenor kuner kan laste den ned, hvis jeg forstod det riktig da... Men jeg skal lære meg teksten utenatt uansett, for å så synge den av full hals når den spilles på finaledagen! EDIT: Ble litt mer fengende etter å ha hørt den et par ganger. Endret 23. Oktober 2008 av Chriss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Dette er vel en annen sang en den som har vært nevnt tidligere? Skulle ikke Ivar Dyrhaug skrive en låt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Suger også at bare telenor kuner kan laste den ned, hvis jeg forstod det riktig da... Det suger big time. Jeg håper virkelig ikke det blir sånn fremover at kun kunder av Telenor får Stabækting til mobilen. (Ikke at jeg er fanatisk opptatt av ringetoner, bakgrunnsbilder etc, men det er greit å ha muligheten så lenge det er Stabæk). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Kan ikke noen som har den legge ut en link her da hvis det er slik at ikke alle kan leste den ned fra budstikka.no.... Unasett kvalitet må vi vel kunne den ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 http://www.tvbudstikka.no/index.php?v=846 Synes den er bra, men vi trenger en med litt mer allsangfaktor i tillegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Jeg er også intr i flere sanger, har de fra stabæk lars. Noe alla man kan ha på vorspiel ect.. har hørt endel bra stabæk låter på onkel blå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Hehe Allsangfaktor er viktig. Bra vi har noen andre sanger fra før av som har rikelig med allsangfaktor. Det ble vel bevist på sblaa etter brann kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Tar nesten til tårer av den sangen. Enig at den ikke er den mest gira sangen jeg har hørt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Har vi veldig mange sanger med allsangfaktor? Denne her er en av få det faktisk går an å synge med på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Synes de fleste kunne flere av sangene på søndag kveld ihvertfall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Tar nesten til tårer av den sangen. Enig at den ikke er den mest gira sangen jeg har hørt... Men du er ihvertfall snart en av de mest gira på forumet.. Sangen var helt grei... tror jeg Endret 23. Oktober 2008 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Sitter i kjip forelesning Da er det fint å kunne rable litt på forumet... Endret 23. Oktober 2008 av KrisB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Ifølge intervju med Roll på stabak.no så er ikke dette "selve" cupfinale-låta. Den kommer senere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Personlig er jeg veldig positiv til denne låten - føler vi har savnet en sånn type låt. Allsangfaktoren mener jeg helt klart er tilstede - tenk dere - stå lett beruset på Onkel Blaa, med en pils i hånda, og alle reiser seg og synger med! Da tror jeg de fleste her på forumet hadde fått frysninger nedover ryggen. Godt jobba, Jørgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Har hørt igjennom låta 10-15 ganger nå, den er jo superbra! Får helt gåsehud på "Og de heltene vil alltid være blaa", det er stort potensiale! Hvis denne spilles som siste låt før lagene kommer neste sesong blir det tradisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Har hørt igjennom låta 10-15 ganger nå, den er jo superbra! Får helt gåsehud på "Og de heltene vil alltid være blaa", det er stort potensiale! Hvis denne spilles som siste låt før lagene kommer neste sesong blir det tradisjon. Sangen er klassikermateriale. Skjønner nå at det bare er å pugge teksten og ser frem til allsang på søndag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Jepp, dette er sikkert litt på kanten av copyright og slikt. Men er det noen som kan maile meg denne mp3-en på posse@stabaek.no? Ikke så lett å ta del i moroa hvis man ikke er telenorkunde, åpenbart. Og vi segregerer ikke mennesker i SS... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2008 (endret) Jepp, dette er sikkert litt på kanten av copyright og slikt. Men er det noen som kan maile meg denne mp3-en på posse@stabaek.no? Ikke så lett å ta del i moroa hvis man ikke er telenorkunde, åpenbart. Og vi segregerer ikke mennesker i SS... Link til originalmelodien på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ciGV9KAqcus eller denne fra Kvitnes: Endret 23. Oktober 2008 av roger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå