Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 år senere...

er det den nye cupfinale sangen?

så synes jeg den var ganske så kjedelig og ikke så mye trøkk i som jeg skulle ønske en cupfinale sang skulle være.

synes også det var lite som skriker stabæk på den...

men men. thats life, sangen i 98 var MYE bedre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes også den mangle litt trøkk, men men.

Suger også at bare telenor kuner kan laste den ned, hvis jeg forstod det riktig da...

Men jeg skal lære meg teksten utenatt uansett, for å så synge den av full hals når den spilles på finaledagen!

EDIT: Ble litt mer fengende etter å ha hørt den et par ganger.

Endret av Chriss
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suger også at bare telenor kuner kan laste den ned, hvis jeg forstod det riktig da...

Det suger big time. Jeg håper virkelig ikke det blir sånn fremover at kun kunder av Telenor får Stabækting til mobilen. (Ikke at jeg er fanatisk opptatt av ringetoner, bakgrunnsbilder etc, men det er greit å ha muligheten så lenge det er Stabæk).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nesten til tårer av den sangen.

Enig at den ikke er den mest gira sangen jeg har hørt...

Men du er ihvertfall snart en av de mest gira på forumet.. :lol:

Sangen var helt grei... tror jeg

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig er jeg veldig positiv til denne låten - føler vi har savnet en sånn type låt.

Allsangfaktoren mener jeg helt klart er tilstede - tenk dere - stå lett beruset på Onkel Blaa, med en pils i hånda, og alle reiser seg og synger med! Da tror jeg de fleste her på forumet hadde fått frysninger nedover ryggen.

Godt jobba, Jørgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt igjennom låta 10-15 ganger nå, den er jo superbra! Får helt gåsehud på "Og de heltene vil alltid være blaa", det er stort potensiale! Hvis denne spilles som siste låt før lagene kommer neste sesong blir det tradisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt igjennom låta 10-15 ganger nå, den er jo superbra! Får helt gåsehud på "Og de heltene vil alltid være blaa", det er stort potensiale! Hvis denne spilles som siste låt før lagene kommer neste sesong blir det tradisjon.

Sangen er klassikermateriale. Skjønner nå at det bare er å pugge teksten og ser frem til allsang på søndag :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, dette er sikkert litt på kanten av copyright og slikt. Men er det noen som kan maile meg denne mp3-en på posse@stabaek.no? Ikke så lett å ta del i moroa hvis man ikke er telenorkunde, åpenbart. Og vi segregerer ikke mennesker i SS...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, dette er sikkert litt på kanten av copyright og slikt. Men er det noen som kan maile meg denne mp3-en på posse@stabaek.no? Ikke så lett å ta del i moroa hvis man ikke er telenorkunde, åpenbart. Og vi segregerer ikke mennesker i SS...

Link til originalmelodien på YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=ciGV9KAqcus

eller denne fra Kvitnes:

Endret av roger
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæksanger?
  • Opprett ny...