havardw 693 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Den du laster ned på mobil kommer i ett format som ikke kan spilles av på PC hvertfall.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 noen som har den "låta" som er laget etter 8-0 kampen mot molde som vil sende meg den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 476 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 sangen er bra som allsang materiale før en kamp, som f.eks vålerenga kjerke... men det er ikke helt en Cupfinale slager. men tror denne sangen kan være konge å spille før kamp og synge til:D etter man har hørt det som ligger på budstikka en 3-4 ganger så er den faktisk ganske fengene... jeg beklager at jeg slaktet den etter å ha hørt den En gang... på min kappe... Gleder meg sykt til å komme hjem fra Polen under åpningen av hangaren å høre den (for håpentlig vis) og store deler av stadion synger med:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 24. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 24. Oktober 2008 (endret) "Jeg husker turen hjem fra Anderlecht Med bilen full av tro og belgisk øl" Herlige strofer :-) Endret 24. Oktober 2008 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Herlig Jørgen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 24. Oktober 2008 (endret) Har koblet PC'n opp mot anlegget, og spiller ganske høyt. To ting står klart frem: Denne sangen er kun bra når den spilles høyt. Til "passe" volum er den mest av alt kjedelig. Musikkvideoen er like dårlig som teksten er bra. Og teksten er genial! "Vi har krabba, men nå skal vi opp å staa" Endret 24. Oktober 2008 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 "Jeg husker turen hjem fra AnderlechtMed bilen full av tro og belgisk øl" Herlige strofer :-) fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Nå har de lagt ut hele videoen. Denne sangen digger jeg, bra jobbet Jørgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 24. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 24. Oktober 2008 (endret) Sangen er genial. Håper den spilles live på søndag. Hørt på den en haug av ganger og den blir bedre for hver gang. Endret 24. Oktober 2008 av gwestlund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Nå har de lagt ut hele videoen. Denne sangen digger jeg, bra jobbet Jørgen! 3:19 = Gåsehud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Veldig enig... Har vært i en slags konstant black out siden innlegget til Keller på søndag - men den låta her bragte frem det meste av følelser i forhold til det som har skjedd!! Nydelig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Veldig fin sang, som vokser. Men hvorfor er videoen så jævlig kjedelig, jeg vil ha mer fra kamper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Argh, NSB-nett er ikke raske greier! Og TV-budstikka gidder såklart ikke bufre, neida.. Du må streame alt hele tiden! På youtube kan man ihvertfall vente litt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bølla 190 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 ventet på en sånn sang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Veldig bra. Akkurat en slik allsanglåt som vil passe perfekt i telenor arena før match! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Bra!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Helt glimrende! Får gåsehud av tanken på rungende allsang på refrenget.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Flotters. Denne har virkelig klassikermulighet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Ivars cupfinalelåt vil bli spilt på Bekkestua på søndag. Han mangler litt koring fra Stabæk Support for at det skal bli perfekt. Dette opptaket tror jeg skal skje på kampen. StabækLars entrer scenen på Bekkestua etter kamp ca kl 2045 - 2100. Det blir 4 låter, inkl en splitter ny Nannskog-låt!! Jørgen Roll og bandet hans Rolls Boys spiller utover kvelden inn i mellom taler og hylling av spillere og trenere. Målkavalkader på storskjerm m.m Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Ivars cupfinalelåt vil bli spilt på Bekkestua på søndag. Han mangler litt koring fra Stabæk Support for at det skal bli perfekt. Dette opptaket tror jeg skal skje på kampen. StabækLars entrer scenen på Bekkestua etter kamp ca kl 2045 - 2100. Det blir 4 låter, inkl en splitter ny Nannskog-låt!! Jørgen Roll og bandet hans Rolls Boys spiller utover kvelden inn i mellom taler og hylling av spillere og trenere. Målkavalkader på storskjerm m.m Gleder meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 25. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 25. Oktober 2008 (endret) skal opptre imorgen... Er det det mulig å få lagt ut "skjønner du nå" på youtube eller noe. Jeg greier ikke å streame klipp fra Budstikka i utlandet. Endret 25. Oktober 2008 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Sliter med å få lastet ned. Forsøkte i går, men når den endelig ble lastet inn fikk jeg bare beskjed om at formatet var ikke av ventet type. Det var en HTC telefon, forsøkte med tvillingkortet på Nokia telefon i dag, men nå finnes jo ikke sangen der lengre, har telenor abb. Har forsøkte pirate bay og limewire, men finner ikke der heller. JEG MÅ HA SANGEN NÅ...... Noen tips Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Del Skrevet 25. Oktober 2008 skal opptre imorgen... Er det det mulig å få lagt ut "skjønner du nå" på youtube eller noe. Jeg greier ikke å streame klipp fra Budstikka i utlandet. faen nå er det bare å øve, holdt på å le meg i hj?l Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Etter å ha hørt "Skjønner du nå" 20 ganger er konklusjonen - elsker den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 25. Oktober 2008 Del Skrevet 25. Oktober 2008 skal opptre imorgen... Er det det mulig å få lagt ut "skjønner du nå" på youtube eller noe. Jeg greier ikke å streame klipp fra Budstikka i utlandet. faen nå er det bare å øve, holdt på å le meg i hj?l Du drar vel den i fise versjon du, eller hva? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Nå har de lagt ut hele videoen. Denne sangen digger jeg, bra jobbet Jørgen! 3:19 = Gåsehud Sitter på jobb og griner som en unge med denne sangen. Dette er så stort........ (Begynte faenmeg å grine da det var innslag fra Bekkestua på nyhetene i morges) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Hva med Cup-Finale sangen, kommer den ut snart? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Hva med Cup-Finale sangen, kommer den ut snart? Den ble lansert i gå - "come on stabaek" eller noe sånt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Noen som vet når den bir lagt ut? Hørte den igår, men har ikke funnet noe sted hvor den ligger ute enda... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Del Skrevet 27. Oktober 2008 Noen som vet når den bir lagt ut? Hørte den igår, men har ikke funnet noe sted hvor den ligger ute enda... Ivar Dyrhaug sa vel at den ikke var helt ferdig ennå. Bl.a. skal de mixe inn live-lyd som ble tatt opp på Nadderud i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå