Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sangen er bra som allsang materiale før en kamp, som f.eks vålerenga kjerke...

men det er ikke helt en Cupfinale slager.

men tror denne sangen kan være konge å spille før kamp og synge til:D

etter man har hørt det som ligger på budstikka en 3-4 ganger så er den faktisk ganske fengene...

jeg beklager at jeg slaktet den etter å ha hørt den En gang... på min kappe...

Gleder meg sykt til å komme hjem fra Polen under åpningen av hangaren å høre den (for håpentlig vis) og store deler av stadion synger med:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har koblet PC'n opp mot anlegget, og spiller ganske høyt. To ting står klart frem:

Denne sangen er kun bra når den spilles høyt. Til "passe" volum er den mest av alt kjedelig.

Musikkvideoen er like dårlig som teksten er bra. Og teksten er genial!

"Vi har krabba, men nå skal vi opp å staa"

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ivars cupfinalelåt vil bli spilt på Bekkestua på søndag. Han mangler litt koring fra Stabæk Support for at det skal bli perfekt. Dette opptaket tror jeg skal skje på kampen.

StabækLars entrer scenen på Bekkestua etter kamp ca kl 2045 - 2100. Det blir 4 låter, inkl en splitter ny Nannskog-låt!!

Jørgen Roll og bandet hans Rolls Boys spiller utover kvelden inn i mellom taler og hylling av spillere og trenere. Målkavalkader på storskjerm m.m

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ivars cupfinalelåt vil bli spilt på Bekkestua på søndag. Han mangler litt koring fra Stabæk Support for at det skal bli perfekt. Dette opptaket tror jeg skal skje på kampen.

StabækLars entrer scenen på Bekkestua etter kamp ca kl 2045 - 2100. Det blir 4 låter, inkl en splitter ny Nannskog-låt!!

Jørgen Roll og bandet hans Rolls Boys spiller utover kvelden inn i mellom taler og hylling av spillere og trenere. Målkavalkader på storskjerm m.m

Gleder meg :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med å få lastet ned. Forsøkte i går, men når den endelig ble lastet inn fikk jeg bare beskjed om at formatet var ikke av ventet type. Det var en HTC telefon, forsøkte med tvillingkortet på Nokia telefon i dag, men nå finnes jo ikke sangen der lengre, har telenor abb. Har forsøkte pirate bay og limewire, men finner ikke der heller.

JEG MÅ HA SANGEN NÅ......

Noen tips

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal
opptre imorgen... B)

Er det det mulig å få lagt ut "skjønner du nå" på youtube eller noe. Jeg greier ikke å streame klipp fra Budstikka i utlandet.

faen nå er det bare å øve, holdt på å le meg i hj?l

Du drar vel den i fise versjon du, eller hva? :lol::P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet når den bir lagt ut? Hørte den igår, men har ikke funnet noe sted hvor den ligger ute enda...

Ivar Dyrhaug sa vel at den ikke var helt ferdig ennå. Bl.a. skal de mixe inn live-lyd som ble tatt opp på Nadderud i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæksanger?
  • Opprett ny...