stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Cupfinalelåta blir lansert i morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Det blir bra, men du...det er da ingen som sitter å synger, hva er det for et påfunn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Man må lære å krype før man kan gå. Nå har gutta startet med syngingen, til neste år står de på $$-feltet under kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 til neste år står de på $$-feltet under kamp Helst ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Cupfinalelåta blir lansert i morgen noen smakebiter - ca 17 min ut i sendingen http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/430150 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Hvor mange låter blir lagt ut i morgen? Og hvor mange blir lagt ut senere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 4. November 2008 Del Skrevet 4. November 2008 Hvor mange låter blir lagt ut i morgen? Og hvor mange blir lagt ut senere? Sånn jeg har forstått det så blir de resterende(skulle vell være tre i antall) ferdige og/eller utgitt i morgen... Hvis det var til hjelp og hvis det stemmer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 hva er den stabæk rapen? ikke ingo som synger får jeg håpe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Haha, sjekk Awful Harrison på bilde nr. 7 i sang-serien. Kjipt å ikke få være med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Da var den ute: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle208822.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Ikke komisk dårlig som den jeg har hørt fra enga, men fy faen så kjedelig den var. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Ikke komisk dårlig som den jeg har hørt fra enga, men fy faen så kjedelig den var. Sangen var ikke så verst og videoen er helt OK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Sangen var bra og ikke minst fengende, utenom da Ingo skriker et eller annet uforståelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Sangen var bra og ikke minst fengende, utenom da Ingo skriker et eller annet uforståelig. Helt enig! Ellers liker jeg "Skjønner du nå" veldig godt og gleder meg til å høre "Alltid, uansett" og den med "Erik og Kriss compet" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Sangen var bra og ikke minst fengende, utenom da Ingo skriker et eller annet uforståelig. Kom igjen gutta vi klarer det .. nr 1 fra ingo Og jjaaa vi har fått gull .. vi har fått gull nr 2 fra ingo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Hva med resten av sangene som skulle komme idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Iskwew 0 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Men den er ikke å finne på Youtube. Noen må da ha den? Jeg reklamerer gjerne (enda mer) for Stabæk, men da må jeg ha den videoen i et format jeg kan embedde i bloggen min. Enten via Youtube eller en flash. Kom an! http://iskwew.com/blogg/2008/10/26/come-on-come-on-stabaek/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Har hørt og sett noen ganger nå, og jeg liker den! Dette er definitivt ingenting å skamme seg over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Iskwew 0 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Da har jeg i hvert fall audio-versjonen uten på forsiden http://iskwew.com/blogg/ i venstre sidepanel. Men jeg vil ha videoen! (Dårlig gjort å dytte denne nederst i en diger tråd *sutre*) Men den er ikke å finne på Youtube. Noen må da ha den? Jeg reklamerer gjerne (enda mer) for Stabæk, men da må jeg ha den videoen i et format jeg kan embedde i bloggen min. Enten via Youtube eller en flash. Kom an! http://iskwew.com/blogg/2008/10/26/come-on-come-on-stabaek/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 La merke til at Celtic spilte mål-låten vår når de scorte mot United i kveld. Er det dem vi har tatt den fra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 La merke til at Celtic spilte mål-låten vår når de scorte mot United i kveld. Er det dem vi har tatt den fra? De har tatt den fra oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 hvor kan man høre alle de nye sangene? come on stabæk og skjønner du nå har jeg hørt. men etter det jeg har fått med meg er at det er 2 til... hvor kan jeg høre de her nede i den vide verden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 Nytter ikke be om sanger her .. har spurt om mange men ingen som svarer så er nok bare å gi opp blaasoldat Men come on stabæk kan du finne på www.stabak.no De andre er det ingen som vil dele med oss :/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 Det kan hende at ingen svarer fordi de ikke har disse sangene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 Legger ut "Alltid, Uansett" med Egil Clausen om et par timer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 Legger ut "Alltid, Uansett" med Egil Clausen om et par timer. Hadde ikke du også laget en sang lars, hørte jo den på gullfeiringen, kommer den ut noe sted også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 La merke til at Celtic spilte mål-låten vår når de scorte mot United i kveld. Er det dem vi har tatt den fra? De har tatt den fra oss. Tror vell Middlesbrough var de som spilte den først Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 La merke til at Celtic spilte mål-låten vår når de scorte mot United i kveld. Er det dem vi har tatt den fra? De har tatt den fra oss. Tror vell Middlesbrough var de som spilte den først Var det ikke QPR? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. November 2008 Del Skrevet 6. November 2008 Legger ut "Alltid, Uansett" med Egil Clausen om et par timer. Hadde ikke du også laget en sang lars, hørte jo den på gullfeiringen, kommer den ut noe sted også? Jo, jeg har en Nannskog-låt, men er ikke helt 100% fornøyd med den ennå. Skal prøve å få den ferdig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 6. November 2008 (endret) Del Skrevet 6. November 2008 (endret) Alltid, Uansett kan nå lastes ned fra stabak.no : LINK Kul sang! Endret 6. November 2008 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå