Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 11. Desember 2008 Del Skrevet 11. Desember 2008 Einar: Hvor høyt var det enk'li lista lå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 11. Desember 2008 Del Skrevet 11. Desember 2008 Vi skal stå og dere sitte Einar Scultz, en jævla f***e Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 11. Desember 2008 Del Skrevet 11. Desember 2008 Nå har de lagt ut hele videoen. Denne sangen digger jeg, bra jobbet Jørgen! 3:19 = Gåsehud Gåsehud de luxe fortsatt. Noe å kose seg med i en litt stille tid. "Noen å blø med Noen å dø med" Kan fort vise seg at godeste Roll forutså hvordan feltet vårt skulle innrettes... "Tål å bli ledd av Tål å bli kledd av" ... Jeg trodde det verset handlet om cupfinalen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 11. Desember 2008 Del Skrevet 11. Desember 2008 Nå har de lagt ut hele videoen. Denne sangen digger jeg, bra jobbet Jørgen! 3:19 = Gåsehud Gåsehud de luxe fortsatt. Noe å kose seg med i en litt stille tid. "Noen å blø med Noen å dø med" Kan fort vise seg at godeste Roll forutså hvordan feltet vårt skulle innrettes... "Tål å bli ledd av Tål å bli kledd av" ... Jeg trodde det verset handlet om cupfinalen... Oi! Det også... Er Jørgen spåmann eller no? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
theMan 0 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Vet ikke helt om det er helt riktig sted... Men synes det hadde det vært kult å kopiere "Vamos mi Sevilla, Vamos campeon".... Bare bytte ut Sevilla med Stabæk... link: http://www.youtube.com/watch?v=ZnZm-SC9ZKs Er vel ingen lag i Tippeligaen som har kopiert denne ennå??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Vet ikke helt om det er helt riktig sted... Men synes det hadde det vært kult å kopiere "Vamos mi Sevilla, Vamos campeon".... Bare bytte ut Sevilla med Stabæk... link: http://www.youtube.com/watch?v=ZnZm-SC9ZKs Er vel ingen lag i Tippeligaen som har kopiert denne ennå??? faen forno søppel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2009 (endret) irritert meg hele gårsdagen... Hvilken melodi er det på nannskogsangen? Hash Pipe med Weezer Herlig! Det er ihvertfall noen som har full kontroll på det å produsere stb-sanger. Låta er på et videoopptak jeg har fått til jul. Fra seriegullfeiringen på Bekkestua (Youtube):: Endret 4. Januar 2009 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 4. Januar 2009 Del Skrevet 4. Januar 2009 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 4. Januar 2009 Del Skrevet 4. Januar 2009 Ah, den her var flott! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 4. Januar 2009 Del Skrevet 4. Januar 2009 Vakkert!! Håper virkelig vi får muligheten til å fylle et STÅFELT neste år og gjøre denne enda mer imponerende Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 4. Januar 2009 Del Skrevet 4. Januar 2009 nydelig skue, og utrolig bra trøkk utover her... håper vi bare slipper disse setene og trykke til enda mer neste år på TA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 4. Januar 2009 Del Skrevet 4. Januar 2009 Ah, den her var flott! Er jeg ikke en flink Kamera mann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 4. Januar 2009 Del Skrevet 4. Januar 2009 Vet ikke helt om det er helt riktig sted... Men synes det hadde det vært kult å kopiere "Vamos mi Sevilla, Vamos campeon".... Bare bytte ut Sevilla med Stabæk... link: http://www.youtube.com/watch?v=ZnZm-SC9ZKs Er vel ingen lag i Tippeligaen som har kopiert denne ennå??? faen forno søppel melodien er fet nok den, men kanskje finne på noe litt mer fantasifull tekst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 4. Januar 2009 Del Skrevet 4. Januar 2009 Ah, den her var flott! Er jeg ikke en flink Kamera mann Både kameramannen og alle andre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 4. Januar 2009 Del Skrevet 4. Januar 2009 Ah, den her var flott! Er jeg ikke en flink Kamera mann Hvis du vil ha en 100% faglig vurdering...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 4. Januar 2009 Del Skrevet 4. Januar 2009 Jeg tror jeg kom litt i mine egne bukser nå.. Nydelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 5. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 5. Januar 2009 (endret) Det er VILT faktisk! Endret 5. Januar 2009 av Spettet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 5. Januar 2009 (endret) Fasit for sesongen i år blir vel at dere alle sammen må sitte skadede hele gjengen etter å ha kuttet opp det som er av bein og marg i SS. Posse får ufrivillig skrapt vekk tattoo'en sin, fordi Thorp har slipt seteryggene skarpe. Endret 5. Januar 2009 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Kan noen sende denne til ledelsen og be dem telle hvor mange seter det er på feltet her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 6. Januar 2009 Del Skrevet 6. Januar 2009 Ah, den her var flott! Er jeg ikke en flink Kamera mann Godt med litt gåsehud i januar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Muligens spurt om/avklart før, men: Det Morten sier på slutten av Eidsvorne Menn, skal det liksom være morsomt eller har det noen spesiell historie? Eller så er det bare noe de valgte å ta med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 13. Mai 2009 Del Skrevet 13. Mai 2009 Blir det noe oppdatering på Nadderud på Søndag? Blir det på Telenor Arena på Søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 13. Mai 2009 Del Skrevet 13. Mai 2009 Blir det noe oppdatering på Nadderud på Søndag? Blir det på Telenor Arena på Søndag? Ka du tru? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 13. Mai 2009 Del Skrevet 13. Mai 2009 Blir det noe oppdatering på Nadderud på Søndag? Blir det på Telenor Arena på Søndag? Ka du tru? Blir ikke det samme, men hadde vært fet med en nyere versjon da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 13. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2009 (endret) Blir det noe oppdatering på Nadderud på Søndag? Blir det på Telenor Arena på Søndag? Ka du tru? Blir ikke det samme, men hadde vært fet med en nyere versjon da Vi bør i hvertfall mose/knuse/banke/sløye/sause/slakte noen på Fornebu først Endret 13. Mai 2009 av Sindre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 14. Mai 2009 Del Skrevet 14. Mai 2009 Blir det noe oppdatering på Nadderud på Søndag? Blir det på Telenor Arena på Søndag? Blir vel sikkert "på Fornebu på søndag". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
christian- 0 Del Skrevet 14. Mai 2009 Del Skrevet 14. Mai 2009 Hvor kan man få tak i på nadderud på søndag? og andre sanger for så vidt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Hvor kan man få tak i på nadderud på søndag? og andre sanger for så vidt! Jeg fant den langs sitronkabelen for ett par år siden. Om den er der fortsatt vet jeg ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Hvor kan man få tak i på nadderud på søndag? og andre sanger for så vidt! Jeg fant den langs sitronkabelen for ett par år siden. Om den er der fortsatt vet jeg ikke. Stabæk, mitt Stabæk er der, men de andre sangene er det ikke nok seedere (?) på... Noen som kan legge ut noen sanger? Tenker på Hymnen, Nadderud på søndag, Så stolt + evt andre slagere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Hvor kan man få tak i på nadderud på søndag? og andre sanger for så vidt! Jeg fant den langs sitronkabelen for ett par år siden. Om den er der fortsatt vet jeg ikke. Stabæk, mitt Stabæk er der, men de andre sangene er det ikke nok seedere (?) på... Noen som kan legge ut noen sanger? Tenker på Hymnen, Nadderud på søndag, Så stolt + evt andre slagere Fikk en del fra limewire sent i fjor høst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå