-mads 0 Del Skrevet 15. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 15. Mai 2009 (endret) Hvor kan man få tak i på nadderud på søndag? og andre sanger for så vidt! Jeg fant den langs sitronkabelen for ett par år siden. Om den er der fortsatt vet jeg ikke. Stabæk, mitt Stabæk er der, men de andre sangene er det ikke nok seedere (?) på... Noen som kan legge ut noen sanger? Tenker på Hymnen, Nadderud på søndag, Så stolt + evt andre slagere Fikk en del fra limewire sent i fjor høst Ta det med på skolen eller noe a Endret 15. Mai 2009 av -mads Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Stabæklars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Stabæklars Når kommer Daniel Nannskog ut på siden hans? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
christian- 0 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 jeg fant på Nadderud på søndag! woho! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 16. Mai 2009 Del Skrevet 16. Mai 2009 Fant Så Stolt, noe som jeg er akkurat nå. http://www.2play.no/video/9976 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 17. Mai 2009 Del Skrevet 17. Mai 2009 Man har da CD'en med alle de gamle sangene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 17. Mai 2009 Del Skrevet 17. Mai 2009 christian-: hvor fant du den? fexter: kan man laste den ned noe sted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
christian- 0 Del Skrevet 17. Mai 2009 Del Skrevet 17. Mai 2009 christian-: hvor fant du den?fexter: kan man laste den ned noe sted? langs "sitronkabelen" som den så pent ble kalt her tidligere Første 3-4 forsøkene var det 0 treff, så plutselig neste dag kom det opp 3 forskjellige tålmodighet er en dyd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 18. Mai 2009 Del Skrevet 18. Mai 2009 christian-: hvor fant du den?fexter: kan man laste den ned noe sted? langs "sitronkabelen" som den så pent ble kalt her tidligere Første 3-4 forsøkene var det 0 treff, så plutselig neste dag kom det opp 3 forskjellige tålmodighet er en dyd merka det jeg og, har den nå! men mangler fortsatt så stolt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tanblå 2 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Hei kan noen hjelpe meg med å finne den gamle Scoringsmelodien til stabæk? den som går ( vi blå stårpå vi blå står på vi elsker.............) finner den ikke noe sted! fint vis noen kunne svare Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Hei kan noen hjelpe meg med å finne den gamle Scoringsmelodien til stabæk? den som går ( vi blå stårpå vi blå står på vi elsker.............) finner den ikke noe sted! fint vis noen kunne svare Her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Takker, jeg har faktisk lurt på det samme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tanblå 2 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 tusen takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 29. September 2009 Del Skrevet 29. September 2009 Noen som kan legge ut de blår står på ? Finner ikke den gammle singelen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 30. September 2009 Del Skrevet 30. September 2009 Noen som kan være så snill å rette orddelingsfeilen i trådnavnet? Den gir meg litt spasmer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. September 2009 Del Skrevet 30. September 2009 Noen som kan være så snill å rette orddelingsfeilen i trådnavnet? Den gir meg litt spasmer Done! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 30. September 2009 (endret) Del Skrevet 30. September 2009 (endret) Noen som kan være så snill å rette orddelingsfeilen i trådnavnet? Den gir meg litt spasmer "ord deling" har kommet for å bli... Det er bare å bli vant til det en gang for alle. Endret 30. September 2009 av Harry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2009 Del Skrevet 30. September 2009 Noen som kan være så snill å rette orddelingsfeilen i trådnavnet? Den gir meg litt spasmer "ord deling" har kommet for å bli... Det er bare å bli vant til det en gang for alle. Sjino, sjørt, sjøtt og sjetting har også kommet for å bli. Det er bare å bli vant til det, skriftlig som muntlig. Ær du ikke eni? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 30. September 2009 Del Skrevet 30. September 2009 Noen som kan være så snill å rette orddelingsfeilen i trådnavnet? Den gir meg litt spasmer "ord deling" har kommet for å bli... Det er bare å bli vant til det en gang for alle. Jeg nekter. Det skal bekjempes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 30. September 2009 Del Skrevet 30. September 2009 Noen som kan være så snill å rette orddelingsfeilen i trådnavnet? Den gir meg litt spasmer Sånn for å ta det 100% korrekt så heter det faktisk særskriving. http://no.wikipedia.org/wiki/Særskriving Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. September 2009 Del Skrevet 30. September 2009 Noen som kan være så snill å rette orddelingsfeilen i trådnavnet? Den gir meg litt spasmer Sånn for å ta det 100% korrekt så heter det faktisk særskriving. http://no.wikipedia.org/wiki/Særskriving Da setter vi en stopper for dette og fortsetter med temaet i tråden. Off-topicposter vil fra og med nå bli slettet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Få på Innkast til Stabæk før kampen eller i pausen. Enorm sang! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 427 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Neste gang LSK er på besøk kan vi kanskje spille Fugl i bur av deLillos? Sangtekster La la la la la la La la la la la la La la la la la la La la la la la la Fugl i bur du må vel være sur Samme for deg hvilken retning vinden snur Men selv om vi har stengt deg inne kjære fugl Så får ikke mennesker vinger kjære fugl Men livet er fullt av misunnelse og hat Når ikke vi kan fly da, skal ei en dum undulat Heller få lov La la la la la la La la la la la la La la la la la la La la la la la la Fugl i bur du kan ikke være lur Du kan ikke fly på tur i et bur Men selv om det er mye plass her ute fugl Så tør vi ikke dra så langt av sted, du fugl Men livet er fullt av misunnelse og hat Når ikke vi kan fly, da skal ei en dum undulat Heller få lov 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Jobber rundt på fotballmatcher rundt omkring i osmo og omegn. I dag er jeg på Bærummatch. Elsker at de før hver kamp her spiller av «Haien kommer». Alltid nydelig med «er for alltid STB»runger utover stadion her. Husker første gang den ble spilt her, så var det spesielt en mann som reagerte noe jævlig på det. Nå ser det ut som samme mann har forsonet seg STB-låta 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå